• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:35 ]


    El Diablo.

    [zullen we volgende les beginnen]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Graag)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ik moet gaan]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Wanneer mijn mobieltje afging, was er een getril hoorbaar.
    Snel griste ik mijn mobieltje van de tafel en las het sms'je van Santana.
    Met een serieus gezicht, liet ik mijn ogen door de klas glijden voordat ik haar sms beantwoordde.
    "Kan je vragen of hij het nog ziet zitten? Ik heb zijn nummer niet."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel

    Uiteindelijk ging de bel en ik zuchte. Mijn tas zette ik op mijn schoot en ik wachtte tot Finn klaar was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    'waar hebben jullie het over?' vraag ik nieuwsgierig. Liedjes, hunger games, hairspray. Ik kan de connectie niet leggen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Kurt
    'Open eyes dus,' zeg ik tegen Rachel. 'Ik kan nog steeds niet kiezen tussen Good morning Baltimore en I can hear the bells. Ik bedoel, ik hou van de tweede, het is zo romantisch, maar.. Nja, je snapt het wel.' Ik kijk nieuwsgierig over Mercedes' haar schouder mee naar wat ze opschrijft. 'Jij zal ze allemaal met gemak kunnen.' grinnik ik. 'The hanging tree?' vraag ik daarna aan Misery. 'Ken ik nog niet, kun je het zingen?' vraag ik.

    Finn
    Ik frons even en stop mijn mobiel weer weg, dan ineens zie ik Jesy bij ons zitten. 'Hey Jesy.' glimlach ik terwijl ik mijn arm om Rachels middel sla. 'Alles goed?'

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 20:44 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Bennet;

    Ey! was dat de bel?
    Ik spring op en pak mijn boeken.
    Ik geef Sebastian even een schouderklopje en loop dan het lokaal uit richting mijn kluisje en stop mijn boeken erin.
    Ik weet niet wat ik nu moet doen, misschien naar het glee lokaal om te kijken of die Will Schuester me toe wil laten?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Misery:

    Ik stond op en pakte de spullen die al op tafel lagen, bij elkaar."Ja, dat doe ik dan straks wel. Er zijn hier teveel mensen." Zeg ik verlegen. "Dus, nu glee-club toch?" Vroeg ik zenuwachtig. Wat als hij me de verkeerde kant op zou sturen. Wat als ze me er niet bij wouden.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 20:41 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Sebastian

    Opeens krijg ik een sms van Santana, en ik lees het.
    Weet het niet zeker.. verstuur ik maar.


    El Diablo.

    Sebastian

    Ik loop maar zuchtend mee, heb toch niks anders te doen.


    El Diablo.

    Jesy Brown
    'ja, prima,' antwoord ik Finn.'Met jou?' als hij geen idioot is, mag ik Finn wel. 'Kan iemand mij nu uitleggen wat Glee is, misschien doe ik wel mee,' zeg ik. Tenminste als het cool is, maar ik hoorde Quinn het er ook al over hebben, dus ik neem aan van wel. ik heb me er alleen nooit in geinteresseerd.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Ik ga beneden televisie kijken....kan iemand mijn personages een beetje bij de RPG betrokken houden?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt
    'Jep, nu hebben we Glee club.' glimlach ik terwijl ik mijn arm in die van Misery steek zodat we gearmd staan, hetzelfde doe ik bij Mercedes. 'Let's go.' glimlach ik vrolijk. Ja, ik heb zin in Glee vandaag.

    Finn
    'Glee is cool, het is een soort koor op school. Maar we zingen allerlei verschillende muziek soorten. Dus het niet niet zo suf als het klinkt.' zeg ik terwijl ik de handvaten van Rachels rolstoel alvast vastpak. 'Waarom kom je niet een keer kijken?' vraag ik Jesy. Geintereseerden zijn namelijk altijd welkom.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Misery:


    Een beetje overdondert loop ik met Kurt mee. Oke, ik moest toegeven, hij was heel aardig en er was iets speciaals met hem. Ik denk even na, als het net zo is als vanochtend ben ik weg. Ik kijk een beetje rond om herkenningspunten te maken.


    We've lived in the shadows for far too long.