• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:35 ]


    El Diablo.

    Will Schuester
    'Oké, doe maar rustig aan dan' Ik glimlach even en leg mijn hand even op haar schouder. Daarna loop ik naar alle andere groepjes om even te controleren of ze hulp nodig hebben.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Rachel
    Ik knik wat en zet daarna mijn muziek in mijn oortjes weer aan.
    Balen dat ik nu niet kon gaan zingen daar had ik juist zin in.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    Met een hard gebaar, zwaaide ik de deur van het Glee lokaal open.
    "Mister Schue," Zei ik en bekeek hem van top tot teen en weer terug. "Is het waar wat Kurt zegt? Dat we een lied moeten kiezen uit onze favoriete film?"
    Ik kruiste mijn armen en stapte het lokaal binnen. "Oh, hallo Rachel."




    Quinn

    Ik wandelde naar mijn kluisje en haalde er een grote fles water uit waar ik vervolgens gulzig van begon te drinken.
    Toen ik gedaan had met drinken, draaide ik de dop weer op de fles en propte mijn drinken weer in mijn kluisje die ik vervolgens dicht deed om er uiteindelijk met een diepe zucht tegen te leunen.
    "Wat een dag," Mompelde ik zacht tegen mezelf.


    [Ik ga eventjes eten.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Rachel
    Ik steek mijn hand op naar Mercedes. Ik grinnik even. VErVEEELING!!!!!! bedacht ik me.Zucht, Kreun, steun.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester
    Als ik een praatje maak met de band hoor ik hoe de deur openklapt, ik kijk verbaasd achterom en zie hoe Mercedes binnen komt. Als ze haar vraag stelt moet ik lachen. Typisch Mercedes, maar wat ben ik blij dat ze weer mee doet dit jaar. 'Hoi Mercedes, ja, dat klopt' Glimlach ik naar haar. 'Dus als je even je liedje door geeft, of rechtstreeks met de band bespreekt, mag je gaan oefenen'


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Rachel
    "mister Shue kunt u mij een gitaar aangeven?" ik kijk even vragend naar hem.
    Bijna niemand wist dat ik mezelf gitaar had leren spelen en het redelijk goed kon


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [mogen wij een topic aanmaken als deze volis? ik ga btw douchen brb]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Mercedes

    "Speel jij dan gitaar?" Vroeg ik terwijl ik me op een stoeltje neerplofte. "En wacht, een band, dat wilt dus zeggen dat we het met meerdere personen mogen doen, toch?"
    Mijn ogen lichtte op terwijl ik stralend voor me uit keek.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    Ik hoor Rachel vragen aan mr. Schue of hij haar een gitaar aan kan geven, maar hij heeft het niet gehoord dus geef ik haar een gitaar. En ga naast haar zitten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    (Woesh...Ik ben er weer! ^^ Wat heb ik gemist?)


    One Who Travels A Higher Path.

    Fugde schreef:
    Finn
    'Mooi.' glimlach ik terwijl ik even met mijn voet begin te tikken. Ik kijk even naar Rachel en schenk haar mijn glimlach. Daarna kijk ik Jesy weer aan. 'Dus, zijn jullie een beetje goed?' vraagt Jesy. 'We hebben het vorig jaar tot de nationals gehaald, zegt je dat wat?'

    Kurt
    'Sebastian,' zucht ik. 'Je weet zelf ook dat als die gasten iets willen, ze er ook alles voor doen om het te krijgen. Ik denk dat er sowieso anderen in gevaar komen, ook nadat ze jou iets hebben aangedaan.' zeg ik. Daarom kan hij beter actie ondernemen dan stil te zitten en te wachten totdat ze hem iets aandoen, vind ik.


    Sebastian

    Ik haal kort mijn schouders op, en kijk rond.
    'Ik overleef het wel, maar eventjes pijn' mompel ik.


    El Diablo.

    Jesy Brown
    Als het helemaal lukt, klap ik van blijdschap in mijn handen. Nog even en ik begin het Dora deuntje te zingen. Ik sta op en begin een paar van de danspassen uit de film erbij te doen, terwijl ik zing. Op zich lukt het best aardig.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rachel
    "thanks en mercedes ja ik heb het mezelf aangeleerd dus het is slecht" grinnikte ik en keek finn dankbaar aan. ik stemde de gitaar goed en begon te spelen

    [sorry voor die vent


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Quinn

    Ik stond nog steeds met mijn rug tegen mijn kluisje toen ik plots een lage, vrouwelijke stem hoorde. "Wat sta jij hier nu zo dom te staan?!"
    Geschrokken keek ik op en keek in de staalblauwe ogen van Coach Sylvester.
    "Ik was wat aan het denken, Coach," Zei ik in een poging om rustig te klinken.
    "Om te denken heb je hersens nodig, Q," Bromde ze en keek me redelijk hooghartig aan. "In ieder geval heb ik nog wat beters te doen."
    Ik keek toe hoe ze weer wegwandelde en bleef haar richting uitkijken tot ze achter het hoekje was verdwenen.




    Mercedes

    Dit was misschien de ideale moment om een duet te doen met Rachel aangezien ze toch een gitaar vast had.
    Ik stond op van mijn stoeltje en wandelde traag naar haar toe met mijn handen in mijn heupen.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:29 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [@darkwings ze zijn nu bij Glee, verder heb je volgens mij niet zoveel gemist. ;p]

    Kurt
    'Jij bent echt onmogelijk.' mompel ik zacht waarna ik hem weer aankijk. 'Denk er maar overna.' zucht ik terwijl ik me omdraai en terug loop naar Finn en Rachel. Ik blijf stil luisteren hoe Rachel een liedje speelt op haar gitaar. Ik wist niet eens dat ze kon spelen.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:33 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.