• Jaja, dat las je goed! Ik ben een beetje vroeg met rare nieuws van de week, but whatevs.

    Een artiest in Japan heeft zijn eigen genitaliën geprepareerd en opgediend aan een select gezelschap voor ongneveer 250 euro per portie, samen met ondner andere wat paddestoelen en peterselie.

    De man beschouwt zichzelf als asexueel en heeft zijn geslachtsorganen laten verwijderen in het ziekenhuis. Hij dacht er toen over om het zelf op te eten, maar besloot het te serveren aan andere mensen. Dat gebeurde uiteindelijk 2 maanden na zijn operatie.

    De mensen moesten hiervoor reserveren en een formulier ondertekenen om aan te geven dat ze wisten wat ze gingen eten. Er werd goed opgelet dat er geen wetten werden overtreden. Zo waren de penis en het scrotum verwijderd in het ziekenhuis en gecontroleerd op infecties.

    De politie was op de hoogte maar greep niet in, aangezien de wet niet werd overtreden. Kannibalisme is namelijk niet illegaal in Japan.

    In ieder geval, de man deed dit om de bekendheid van sexuele minderheden zoals asexuelen en X genders te vergroten.

    bron

    Hm, ik ga geen raarder nieuws dan dit vinden voorlopig. Hoop ik.


    quidquid excusatio prandium pro

    Wel tja het kan wel als het lekker is weet ik niet. What did I just read o.O?


    Shoganai i ne~

    Genius schreef:
    Ik vind de mensen die het willen eten eigenlijk nog raarder..


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    's Gewoon lekker hoor. Gebakken penis, myum.


    i put the fun in funeral

    Ik vind Japan een heel mooi land maar soms....


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    WATIC schreef:
    The fuck did I just read?

    De politie was op de hoogte maar greep niet in, aangezien de wet niet werd overtreden. Kannibalisme is namelijk niet illegaal in Japan.
    O.- Ik durf geen Sushi meer te eten of iets Japans...

    Hé, dat las ik gisteren op internet.
    Echt een raar verhaal, jakkes. "Doe mij maar een broodje genitaliën, alstublieft!"


    "Well, well. Look who we've got here!"

    De gedachte erachter is goed, maar daar houdt het ook wel op. Wie is er überhaupt zo gek dat ze daar een hapje van willen? :x


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tegenwoordig kijk ik nergens meer van op.

    Volgens de gasten was de penis smakeloos en leek het op rubber.

    Bron: http://www.powned.tv/nieuws/raar/2012/05/kok_serveert_eigen_klabanus.html

    Genius schreef:
    Ik vind de mensen die het willen eten eigenlijk nog raarder..


    Dit.

    Uhhh... Ieuw. Waarom zou je dat willen eten? .___.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Waarom zoek je dit soort nieuws of vind je dat zomaar? (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RainbowShine schreef:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Barnabas schreef:
    Hé, dat las ik gisteren op internet.
    Echt een raar verhaal, jakkes. "Doe mij maar een broodje genitaliën, alstublieft!"


    Met extra mayo, curry en uitjes!

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 10:07 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Wie tekent nou om dat op te eten oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right