• Het verhaal:
    Long beach is een middelgrote stad in Californië met een plaatselijke universiteit die goed aangeschreven staat, ieder jaar schrijven er zich weer een hoop mensen in voor een plaats op de campus. Slechts een selecte groep mensen heeft genoeg capaciteiten voor een plaatsje op de campus. Een plaats op de campus betekent echter wel leven in luxe en les op de vooraanstaande universiteit. De studenten wonen in grote studentenhuizen met alle voorzieningen binnen handbereik op het eerste gezicht dus een universiteit als ieder ander. Zoals jullie vast wel weten schijn bedriegt. Onder de normale studenten hebben zich namelijk een paar bovennatuurlijke creaturen gemengd die deelnemen aan het dagelijks leven van de studenten maar proberen van binnen uit de kleine maatschappij invloed uit te oefenen op de andere studenten. De eeuwige strijd tussen het goed en het kwaad leeft ook hier op de campus nog steeds voort. Jaren geleden begonnen gezanten van de duivel zich te mengen onder de studenten zij namen de gedaante aan van een alledaagse student. De campus bereikte een voorlopig dieptepunt en werd het centrum van noodlottige ongelukken, criminaliteit en onverklaarbare gebeurtenissen. Dit kon niet lang zo duren en al snel kwam hier een reactie op. Nog niet zo lang geleden vestigde een groep engelen zich op de campus en probeerde met allenmacht de mentaliteit om te zetten. Een broeiende, onderlinge vijandigheid tussen de twee groepen speelt op en de studenten zijn zonder dat ze het weten een speelbal van het gevecht geworden. De engelen moeten hard hun best doen en zich daarnaast ook nog eens houden aan de strenge regels uit de hemel maar wat als de verleiding hun toch te groot wordt? De strijdt duurt voort en identiteiten moeten geheim blijven.


    Invullijstje

    Volledige naam:
    Leeftijd: [tussen de 16 en 22]
    Engel/Demon/Mens:
    Gave: [alleen engelen en Demonen hebben een gave]
    Innerlijk: [geen ideaal personage iedereen heeft gebreken]
    Uiterlijk:
    Extra: [achtergrondverhaal/bijzondere gewoontes enz.]

    Story > Daar ben ik mee bezig. Hier ga ik nog wat extra informatie neergezet over de omgeving maar ook over engelen/demonen en studenten misschien handig om even door te lezen als je er een gaat aanmaken dan weet je wat je kunt verwachten. Verder zal ik proberen hier zo vaak mogelijk een samenvatting bij te schrijven zodat jullie op de hoogte blijven van wat er allemaal gebeurt.

    Regels

    - Om deze RPG actief te houden graag mensen die een rol aanmaken en daarmee blijven spelen, dus niet na een dag (ook niet na drie dagen) al afhaken. Als je een tijd niet kan spelen wegens omstandigheden laat dit dan even weten dan hou ik daar rekening mee. Wil je stoppen met de RPG geef dit dan ook even door zodat we je uit het verhaal kunnen schrijven dat is wat makkelijker voor de mensen die wel doorgaan.
    - Geen ruzie's, achterbakse opmerkingen enz. buiten de RPG om. Kortweg: blijf aardig tegen elkaar
    - Naamveranderingen doorgeven
    - 16 + is toegestaan
    - OOC hoeft van mij niet per sé met haakjes als het maar duidelijk is dat je niet IC bent dit kan je doen door een kader om je tekst heen te zetten, tussen haakjes te schrijven of een paar regels open te laten (je schrijft je personage sowieso altijd met de naam erboven dus dit moet geen probleem zijn)
    - Maak een realistisch personage dus geen perfectie
    - Maximaal 3 personages per persoon en het liefst van verschillend geslacht en in verschillende groep (dus niet 3 vrouwelijke engelen) Stel dat je 3 personages aangemaakt hebt maar je komt met een totaal niet verder of je loopt vast, meldt dit dan ook even misschien zijn er mensen die je willen helpen en anders kunnen we dat personage ook voor je uitschrijven.
    - Iedereen mag inspringen in de RPG sluit ook geen mensen buiten. Dus stap gerust op iemand af, wil je iemand meeten vraag het dan even OOC of stuur iemand een PB. Om iedereen op de hoogte te houden zal ik proberen een korte samenvatting bij te houden in de story zodat je makkelijk weer in kunt vallen als je een dag gemist hebt.
    - Dit spreekt voor zich maar hou het spelen bij je eigen personage en beslis niet voor een ander
    - Ik maak een nieuw topic aan als het vol is en ik wijs een of twee mensen aan die dat doen als ik er niet ben dus als het topic vol is heb gewoon even geduld.
    - Zorg dat de tijd een beetje gelijk loopt ik ga niet voor iedereen voorkauwen wanneer het avond en overdag is tenzij iedereen daar behoefte aan is maar ik neem aan dat iedereen dit zelf ook wel bij kan houden
    - Ik kan hier wel neerzetten geen oneliners maar dan is het te verwachten dat er mensen zijn die met 2 regels aankomen. Het is voor iedereen heel fijn als er langere stukken komen aangezien dat voor mensen veel fijner is om op te reageren, ik wil jullie hiermee echt niet afschrikken maar ik stel een absoluut minimum in van 6 regels (vanzelfsprekend is er geen max.) . Als je dit moeilijk vindt vraag dan gewoon hulp of google even op RPG handleiding


    Personages (ik begin pas als ik vind dat er genoeg personages zijn. Het aantal jongens en meisjes wil ik graag in evenwicht hebben. Er zit geen maximum aan het aantal personages. Het aantal engelen en mensen mogen gelijk zijn, heel veel demonen zijn niet per sé nodig maar minstens 3 of 4)



    Engelen (let op: ze nemen een menselijke gedaante aan, niemand weet dat ze engelen zijn. even veel jongens als meisjes graag)

    Rosa Dianne Ellison -RainbowShine
    May Violet Grey -HurtedHeart
    Jamie Ann Mccalister -Crystallized
    Avalon Wynter Blackwood -Charybdis
    Bryson Niklaus Griffin -Poeh
    Raphael Zach Verville -xMarvelous
    Ethan Blackburn -Crystallized
    Gereserveerd -TheRumIsGone > is bezig
    Noah Daniël Creek -scribere > is bezig met haar rol wegens problemen nog niet ingeleverd


    Mensen (let op: ze weten niets van demonen en engelen. evenveel jongens als meisjes graag)

    Bree Parker -Leannan
    Liat McCarthy -CandyBear
    Olivia Thorne -Appelboompje
    Judy Jade Whitefield -jaimyhoi
    Aimee Leighanne Rhodes -xMarvelous
    Raoul Roy Weaver -Poeh
    Silvano Raul Ercole -Guerra
    Caleb Cameron Ayden -XScaramouche
    Alex Yilmaz -HurtedHeart

    Demonen VOL

    Dunya Graham -Leannan
    Chayenna Jennifer Romano -NightShot
    Lily Caroline Billington -Aragog
    Tessa 'Tess' Lynn Felice -xFlyy
    Myla Aldene Carmen Leocadia -Guerra
    Callum Mortem Church -CandyBear
    Damon Cristiano Averes -NightShot
    Jayden Jason Brigh -HurtedHeart
    Glynn Evan Asworth -Charybdis

    Dit topic is idee van XScaramouche in principe opent zij een nieuw topic, maar wanneer ze niet online is, mag degene met de laatste reactie het nieuwe topic aanmaken.


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=134014 topic 5

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 18:35 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    ''Laat ik het hier op houden. Ik laat niet iemand een brandblaar oplopen als ik het kan voorkomen want ik heb nog een heel klein beetje geweten over. Niet veel, een beetje.'' zei ze, en ik lachte. ''Ik ken het, you only live once, toch?'' grinnikte ik, en zwiepte mijn blonde haren naar achter. ''Dus.. Wat zullen we doen? Ik heb geen zin om stil te zitten.'' grijnsde ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Avalon Wynter Blackwood || Engel
    Bryson trekt Av mee naar boven en ze twijfelt even of ze niet zou gaan kijken of alles in orde is met Judy.
    "Zou wel alles in orde zijn?", mompelt ze twijfelachtig, terwijl ze midden in de gang halt houdt.
    Uiteindelijk besluit ze dat ze Raoul en Judy misschien beter alleen laat.


    help

    Liat McCarthy
    'Ik weet het niet,' zeg ik. 'Ik heb de tijd nog niet gehad om de campus echt te zien.'
    Ik veeg mijn paars-rode pony uit mijn ogen maar de wind blaast bijna meteen weer een nieuw stel plukken in mijn gezicht die ik er verwoed uit probeer te vegen maar ik geef het lachend op. 'Heb jij al een idee misschien?'


    Remember to be ridiculous.

    Lily
    ''Ik heb de tijd nog niet gehad om de campus echt te zien.'' zei ze, en deed pogingen haar plukken uit haar zichtsveld te vegen. Ze lachte, en grijnzend liep ik naar haar toe. Ik haalde een speldje tevoorschijn, en zette zachtjes de plukjes vast zodat ze er geen last meer van had.
    ''Heb jij al een idee misschien?'' ik schudde mijn hoofd, maar toen begonnen mijn ogen te twinkelen. ''Laten we rondlopen, we zien wel wat we tegenkomen.'' grijnsde ik, hopend op wat uitdagingen onderweg. Leraren die rondliepen, rare personen of vreemde plaatsen, het maakte niet uit. Ik wou wat vermaak.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Liat McCarthy
    'Bedankt,' zeg ik glimlachend. 'Ik vind het goed.'
    Ik begin een random richting in te lpen. Als ik eerlijk ben heb ik wel eens normalere mensen ontmoet als Lily maar wat maakt het me eigenlijk uit? Ze is aardig, ze is maf maar perfect is zo ontzettend saai dat het me eigenlijk niet interesseert. Volgens mij kunnen we wel vriendinnen worden.


    Remember to be ridiculous.

    Lily
    Half huppelend haalde ik haar in. Wat zou haar geaardheid zijn? Dat was een vraag die me altijd te binnen schiet als ik mensen ontmoet, een standaard Lily-iets.
    Misschien moest ik mijn gave eens op haar uitproberen..
    Aan de ene kant denk ik dat ik me er schuldig over ga voelen, maar veel kwaad kan het toch niet? Ik besloot maar te wachten op het juiste moment.

    Ik keek een beetje om me heen, en zag in de verte een donker bos. Dat zijn echt van die typische plaatsen waar demonen rondzwerven. Ik keek verder, en zag een grote fontein op een plein staan. Ik liep er maar naartoe, en voelde wat aan het water; door de zon van een paar uur terug was het niet al te koud.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Liat
    Lily heeft me intussen al weer ingehaald en ik loop achter haar aan naar een grote fontein. 'Waarom heb jij besloten om naar deze universiteit te gaan?' Vraag ik.
    Ikzelf was er ontzettend trots op dat ik het niveau haalde maar ja, ik heb nooit heel veel keuze gehad. Ik ben al maf als ik nu ook nog eens slechte resultaten ga halen dan heb ik het helemaal verbruid bij mijn vader en daar heb ik dus geen zin in. Kan ik er iets aan doen dat ik niet zo perfect ben als mijn tweelingzus Kensi?


    Remember to be ridiculous.

    Lily
    Ik keek haar kort aan. Om er voor te zorgen dat het kwaad overheerst, om de engelen uit te roeien. Ja, lekker subtiel, Lily.
    ''Eh- Dit was eigenlijk nog de enige optie. Met de rest was ik te laat om in te schrijven.'' ik grijnsde zwakjes. ''Ik stel alles uit, vandaar.'' zei ik, terwijl ik aan de rand van de fontein ging zitten. ''En jij?'' vroeg ik haar.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Liat
    'Ik houd van luxe en inteligentie is het enige punt waarop ik in mijn vaders ogen beter ben als mijn tweelingzus Kensi,' zeg ik. 'Die is namelijk zo geweldig, ze is namelijk gewoon hetero, nog nooit dronken geweest, nog nooit geschorst of gestraft en ze kleed zich normaal en doet niets vreemds met haar uiterlijk. Samengevat: saai.'
    Ik grinnik. Het is nu ongeveer vier jaar geleden dat ik uit de kast ben gekomen. Mijn beste vriend Alex die gay is kon niet stoppen met me knuffelen en hysterisch doen, mijn vader deed hetzelfde alleen dan door een psychiater te bellen in de hoop dat die me hetereo kon praten. Iets dat nooit erg veel succes heeft gehad, dat sowieso omdat ik nooit op ben komen dagen op de afspraken. Nog als zo'n punt. Ik vergeet mijn afspraken altijd in mijn agenda te zetten. Nou ja, de afspraken die ik niet vrijwillig maak ik in elk geval. Dan ben ik vaa net m'n pen even kwijt en ik heb wel iets belangrijkers te doen als dat dng gaan zitten zoeken zoals mijn huiswerk afmaken.


    Remember to be ridiculous.

    Lily
    ''Ik houd van luxe en inteligentie is het enige punt waarop ik in mijn vaders ogen beter ben als mijn tweelingzus Kensi,' zeg ik. 'Die is namelijk zo geweldig, ze is namelijk gewoon hetero, nog nooit dronken geweest, nog nooit geschorst of gestraft en ze kleed zich normaal en doet niets vreemds met haar uiterlijk. Samengevat: saai.'' zei ze, en ik keek haar verbaasd aan.
    ''Ben je geen hetero dan? Ik bedoel- niet dat- dat erg is, want ik-'' ik zuchtte, en kwam niet uit mijn woorden. Ik liet mijn zin voor wat het was, en keek haar vragend aan. Het zal wel toevallig zijn. Meisjes op dit soort universiteiten waren niet vaak biseksueel of lesbisch.
    Veel mensen wisten het niet van me, maar ik schaam me er niet voor. Ze komen er -ooit- vanzelf wel achter.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Liat
    'Je valt zelf ook op meiden,' zeg ik. 'Ik heb het al door, redelijke gaydar, ik wist alleen niet of je er al openlijk voor uitkomt.'
    Toen ik erachter kwam was ik net dertien, ik had een vriendje genaamd Jason op wie ik smoorverliefd was maar toen ik tijdens truth or dare met Josephine moest zoenen sloeg de vonk over. Vanaf dat moment wist ik het. Jason voelde zich redelijk beledigd toen ik hem voor haar dumpte maar gelukkig was zij lesbisch waardoor we gewoon een relatie kregen. Die een half jaar later eindigde omdat ze mijn HETERO vriendin had gezoend.


    Remember to be ridiculous.

    Lily
    ''Je valt zelf ook op meiden.'' zei ze. ''Ik heb het al door, redelijke gaydar, ik wist alleen niet of je er al openlijk voor uitkomt.'' voegde ze er aan toe, en mijn mond zakte een stukje open. Ieder ander zou het als een belediging opvatten; stel dat het niet zo was? Maar ik kon er wel om lachen.
    ''Oh, van mij mogen mensen het best weten. Ik roep het alleen niet door de straten, ze komen er zelf wel achter.'' zei ik, en grijnsde een tikkeltje brutaal. ''En ik val ook op jongens, maar meisjes trekken me gewoon meer aan.'' legde ik uit. ''Het begon vier jaar terug, toen ik met eh- een vriendin alleen thuis was. Je raadt het zelf wel.'' ik grinnikte zachtjes. Je bent alleen thuis, jong en naïef; het begint met een onschuldig kusje, dan ontdek je dat je het fijn vond, en dan ga je steeds verder.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 23:08 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Liat
    'Ik ken het,' zeg ik. 'Bij mij was het gewoon een dare maar de vonk sloeg over. Mijn toenmalige vriendje Jason kon het niet echt waarderen en mijn vader maakte afspraken met een psychiater waar ik nooit naartoe ben gegaan sindsdien vertel ik het ook niet meer zo snel. De positiefste reactie was van mijn gay beste vriend die niet stoppen met knuffelen en schreeuwen en hyperdoen. Best maf eigenlijk. Mijn beste vriend valt op jongens en ik op meiden.'


    Remember to be ridiculous.

    Lily
    Ik glimlachte even. ''Toevallig.'' zei ik, en bij de woorden 'Beste vriend.' dacht ik terug aan vroeger, de tijd voordat mijn ouders overleden en alles nog normaal was.

    We zaten midden op zee, in onze eigen jacht. Na een paar dagen werd de lucht grijzer, het begon te regenen en niet veel later ook te onweren. We waren allemaal in paniek, al helemaal toen het windkracht negen of tien werd. De boot kantelde, mijn ouders waren in één klap dood door de boot die op hen belandde in het water.
    Ik daarin tegen dobberde in het water, verloor langzaam mijn energie en verdronk bijna, tot de duivel me dit leven aanbood. Ja, waarom niet? Ik was altijd al een sadistisch, hard persoon, ik zag dit als mijn eindbestemming, mijn lot.
    In het begin was het vreemd. Ik kon niet omgaan met de extra kracht, zoals snelheid en spierkracht. Mijn uiterlijk was veranderd; ik leek perfect in tegenstelling tot het leven hiervoor. Ik keek toe hoe mijn beste vriend mij niet meer herkende, en me langzaam vergat. Hij dacht dat ik ook was omgekomen op zee. Het deed me pijn, het vrat me op van binnen.

    Langzaam kwam ik weer tot de werkelijkheid, en kwam tot de ontdekking dat ik weer staarde.
    Van binnen schudde ik mezelf wakker, en verontschuldigde ik me.
    ''Op deze school zie je niet veel mensen die geen hetero zijn.'' zei ik, en glimlachte flauwtjes. Was het toeval dat Liat en ik elkaar tegenkwamen, of niet?
    Ik zuchtte en bond mijn lange haren in een staart.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 23:24 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik duik m'n bed in, ben er morgenochtend vroeg weer!
    Slaap lekker! x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''