• Het verhaal:
    Long beach is een middelgrote stad in Californië met een plaatselijke universiteit die goed aangeschreven staat, ieder jaar schrijven er zich weer een hoop mensen in voor een plaats op de campus. Slechts een selecte groep mensen heeft genoeg capaciteiten voor een plaatsje op de campus. Een plaats op de campus betekent echter wel leven in luxe en les op de vooraanstaande universiteit. De studenten wonen in grote studentenhuizen met alle voorzieningen binnen handbereik op het eerste gezicht dus een universiteit als ieder ander. Zoals jullie vast wel weten schijn bedriegt. Onder de normale studenten hebben zich namelijk een paar bovennatuurlijke creaturen gemengd die deelnemen aan het dagelijks leven van de studenten maar proberen van binnen uit de kleine maatschappij invloed uit te oefenen op de andere studenten. De eeuwige strijd tussen het goed en het kwaad leeft ook hier op de campus nog steeds voort. Jaren geleden begonnen gezanten van de duivel zich te mengen onder de studenten zij namen de gedaante aan van een alledaagse student. De campus bereikte een voorlopig dieptepunt en werd het centrum van noodlottige ongelukken, criminaliteit en onverklaarbare gebeurtenissen. Dit kon niet lang zo duren en al snel kwam hier een reactie op. Nog niet zo lang geleden vestigde een groep engelen zich op de campus en probeerde met allenmacht de mentaliteit om te zetten. Een broeiende, onderlinge vijandigheid tussen de twee groepen speelt op en de studenten zijn zonder dat ze het weten een speelbal van het gevecht geworden. De engelen moeten hard hun best doen en zich daarnaast ook nog eens houden aan de strenge regels uit de hemel maar wat als de verleiding hun toch te groot wordt? De strijdt duurt voort en identiteiten moeten geheim blijven.


    Invullijstje

    Volledige naam:
    Leeftijd: [tussen de 16 en 22]
    Engel/Demon/Mens:
    Gave: [alleen engelen en Demonen hebben een gave]
    Innerlijk: [geen ideaal personage iedereen heeft gebreken]
    Uiterlijk:
    Extra: [achtergrondverhaal/bijzondere gewoontes enz.]

    Story > Daar ben ik mee bezig. Hier ga ik nog wat extra informatie neergezet over de omgeving maar ook over engelen/demonen en studenten misschien handig om even door te lezen als je er een gaat aanmaken dan weet je wat je kunt verwachten. Verder zal ik proberen hier zo vaak mogelijk een samenvatting bij te schrijven zodat jullie op de hoogte blijven van wat er allemaal gebeurt.

    Regels

    - Om deze RPG actief te houden graag mensen die een rol aanmaken en daarmee blijven spelen, dus niet na een dag (ook niet na drie dagen) al afhaken. Als je een tijd niet kan spelen wegens omstandigheden laat dit dan even weten dan hou ik daar rekening mee. Wil je stoppen met de RPG geef dit dan ook even door zodat we je uit het verhaal kunnen schrijven dat is wat makkelijker voor de mensen die wel doorgaan.
    - Geen ruzie's, achterbakse opmerkingen enz. buiten de RPG om. Kortweg: blijf aardig tegen elkaar
    - Naamveranderingen doorgeven
    - 16 + is toegestaan
    - OOC hoeft van mij niet per sé met haakjes als het maar duidelijk is dat je niet IC bent dit kan je doen door een kader om je tekst heen te zetten, tussen haakjes te schrijven of een paar regels open te laten (je schrijft je personage sowieso altijd met de naam erboven dus dit moet geen probleem zijn)
    - Maak een realistisch personage dus geen perfectie
    - Maximaal 3 personages per persoon en het liefst van verschillend geslacht en in verschillende groep (dus niet 3 vrouwelijke engelen) Stel dat je 3 personages aangemaakt hebt maar je komt met een totaal niet verder of je loopt vast, meldt dit dan ook even misschien zijn er mensen die je willen helpen en anders kunnen we dat personage ook voor je uitschrijven.
    - Iedereen mag inspringen in de RPG sluit ook geen mensen buiten. Dus stap gerust op iemand af, wil je iemand meeten vraag het dan even OOC of stuur iemand een PB. Om iedereen op de hoogte te houden zal ik proberen een korte samenvatting bij te houden in de story zodat je makkelijk weer in kunt vallen als je een dag gemist hebt.
    - Dit spreekt voor zich maar hou het spelen bij je eigen personage en beslis niet voor een ander
    - Ik maak een nieuw topic aan als het vol is en ik wijs een of twee mensen aan die dat doen als ik er niet ben dus als het topic vol is heb gewoon even geduld.
    - Zorg dat de tijd een beetje gelijk loopt ik ga niet voor iedereen voorkauwen wanneer het avond en overdag is tenzij iedereen daar behoefte aan is maar ik neem aan dat iedereen dit zelf ook wel bij kan houden
    - Ik kan hier wel neerzetten geen oneliners maar dan is het te verwachten dat er mensen zijn die met 2 regels aankomen. Het is voor iedereen heel fijn als er langere stukken komen aangezien dat voor mensen veel fijner is om op te reageren, ik wil jullie hiermee echt niet afschrikken maar ik stel een absoluut minimum in van 6 regels (vanzelfsprekend is er geen max.) . Als je dit moeilijk vindt vraag dan gewoon hulp of google even op RPG handleiding


    Personages (ik begin pas als ik vind dat er genoeg personages zijn. Het aantal jongens en meisjes wil ik graag in evenwicht hebben. Er zit geen maximum aan het aantal personages. Het aantal engelen en mensen mogen gelijk zijn, heel veel demonen zijn niet per sé nodig maar minstens 3 of 4)



    Engelen (let op: ze nemen een menselijke gedaante aan, niemand weet dat ze engelen zijn. even veel jongens als meisjes graag)

    Rosa Dianne Ellison -RainbowShine
    May Violet Grey -HurtedHeart
    Jamie Ann Mccalister -Crystallized
    Avalon Wynter Blackwood -Charybdis
    Bryson Niklaus Griffin -Poeh
    Raphael Zach Verville -xMarvelous
    Ethan Blackburn -Crystallized
    Gereserveerd -TheRumIsGone > is bezig
    Noah Daniël Creek -scribere > is bezig met haar rol wegens problemen nog niet ingeleverd


    Mensen (let op: ze weten niets van demonen en engelen. evenveel jongens als meisjes graag)

    Bree Parker -Leannan
    Liat McCarthy -CandyBear
    Olivia Thorne -Appelboompje
    Judy Jade Whitefield -jaimyhoi
    Aimee Leighanne Rhodes -xMarvelous
    Raoul Roy Weaver -Poeh
    Silvano Raul Ercole -Guerra
    Caleb Cameron Ayden -XScaramouche
    Alex Yilmaz -HurtedHeart

    Demonen VOL

    Dunya Graham -Leannan
    Chayenna Jennifer Romano -NightShot
    Lily Caroline Billington -Aragog
    Tessa 'Tess' Lynn Felice -xFlyy
    Myla Aldene Carmen Leocadia -Guerra
    Callum Mortem Church -CandyBear
    Damon Cristiano Averes -NightShot
    Jayden Jason Brigh -HurtedHeart
    Glynn Evan Asworth -Charybdis

    Dit topic is idee van XScaramouche in principe opent zij een nieuw topic, maar wanneer ze niet online is, mag degene met de laatste reactie het nieuwe topic aanmaken.


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=134014 topic 5

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 18:35 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oké we're back on (:]


    kindness is never a burden.

    Bryson Niklaus Griffin
    Nonchalant wandelt Bryson de keuken in. "Hallo allemaal." zegt hij vrolijk en neemt een banaan. Hij neuriet zacht Summer Paradise van Simple Plan en eet de banaan op.

    [Laatste post]


    kindness is never a burden.

    [Wat een werk om het allemaal over te nemen ;P and yes, we're back ;D]

    Judy Jade Whitefield
    'Kom Jay,' zegt Raoul lachend, en hij klopt op zijn schoot. Hij heeft een rol plakband in zijn hand, en dat in combinatie met dat hij iets wilde doen aan het praten van mij. Geen goede combi.
    'Hoezo?' vroeg ik quasiwantrouwend. En dan komt Avalon binnen,
    'Zouden we niet al aan de lunch beginnen?' vraagt Avalon. Ik zie dat ze naar ons kijkt, en glimlacht. Ik neem hier uit op dat het weer goed zit tussen haar en Bryson, daar ben ik blij om
    'Eerst moet ik even wat met Roaul afhandelen geloof ik,' waarna ik op zijn schoot ga zitten en hem lachend aan kijk.

    [Laatste post ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [NU WEET IK EIN-DE-LIJK HOE DAT LIEDJE HEET! Thank you, Lene! Ik weet wel niets om te posten... XD]


    help

    Charybdis schreef:
    [NU WEET IK EIN-DE-LIJK HOE DAT LIEDJE HEET! Thank you, Lene! Ik weet wel niets om te posten... XD]


    [You know my name! You're welcome btw.]


    kindness is never a burden.

    [Het staat op je profiel en je hebt het al eens gezegd. :]

    Ugh... Ik moet papa helpen met het gras af te rijden. -.-]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 10:37 ]


    help

    Charybdis schreef:
    [Het staat op je profiel en je hebt het al eens gezegd. :]

    Ugh... Ik moet papa helpen met het gras af te rijden. -.-]



    kindness is never a burden.

    [Ff abo nemen]


    help

    [Gheheheh, veel plezier met gras maaien ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn topics+laatste post]

    Aimee Leighanne Rhodes
    Uiteindelijk mogen we dus zelf kiezen met wie we gaan en met hoeveel we gaan.
    Ik bijt op mijn lip en kijk Ethan twijfelend aan. 'Zullen wij anders samen gaan?' vraag ik aan. 'Ik moet je alleen wel waarschuwen dat ik geen goed richtingsgevoel heb,'

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 10:41 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Raoul Roy Weaver
    Raoul schuift het haar van Judy langs een kant en trekt het plaklint los. "Gewoon zwijgen en niks doen, oké?" zegt hij tegen Judy. Hij plakte een kant van het stuk aan haar ene wang en het andere aan haar andere wang zodat haar mond eronder zit. Raoul plaatst zijn hand en zijn oor en doet alsof hij geconcentreerd luistert. "Veel beter." zucht hij daarna grijnzend.


    kindness is never a burden.

    Judy Jade Whitefield
    'Gewoon zwijgen en niks doen, oke?' zegt hij. Hij schuift mijn haar weg en trek het plaklint los. Hij doet een stuk op mijn ene wang, en zo overdwars naar mijn andere wang. Dan plaatst hij zijn hand en zijn en doet alsof hij geconcentreerd luistert.
    'Veel beter,' zucht hij, daarna grijnzend. Ik had het al verwacht dus ik pakte het plaklint van hem af, en maakte ook een stuk los. Ik keek hem aan met een blik van wat jij kan, kan ik ook. Ik deed net alsof ik het op zijn wang wil plakken, maar vlak voordat ik dat doe, maak ik er een propje van, en gooi het op de grond.
    'Zijn er geen andere manieren om me te laten zwijgen?' vraag ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik moet afsluiten. Bye mensjes (:]


    kindness is never a burden.

    [Baaibaaai (: ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charybdis schreef:
    [Ff abo nemen]


    El Diablo.