• The Night Games (The 3th Hunger Games)

    Welcome at the night games
    May the odds be ever in your favor


    Geachte tributen,

    de derde hongerspelen komen eraan en dit jaar zijn ze iets anders dan anders. Overdag is er niks anders dan anders, maar ’s nachts zal de hel losbreken. In ieder gedeelte van de arena zullen de omstandigheden zeer verslechteren en er zullen speciale nacht mutilanten losgelaten worden. Met andere woorden: De arena wordt dan geheel omgetoverd tot een horror tafereel.

    Met vriendelijke groet,
    De Spelmaker



    De arena bestaat uit 5 gedeeltes, allemaal met andere omstandigheden.

    Woestijn:
    Hier ligt de hoorn des overvloeds. Deze bevat natuurlijk allerlei handige spullen. Helaas zijn de omstandigheden in de woestijn niet echt prettig. Overdag is het er bloedheet. Er is nergens water of beschutting. Er staan wel een paar cactussen, maar het sap daarvan is zeer giftig. Je krijgt eerst waanbeelden. Deze worden steeds erger, tot je lichaam langzaam uitdroogt en je uiteindelijk sterft.

    Jungle:
    De jungle is goed beschut en bevat vele bomen en aardig wat kleine meertjes. Het water uit de meertjes is gewoon schoon en er kan dus veilig van gedronken worden. In de meeste bomen kan niet geklommen worden. Maar bij enkelen zijn de takken hier geschikt voor.

    Zee:
    De zee is precies zoals een zee hoort te zijn. Hij is zout en golft tamelijk erg. Alleen de beste zwemmers zullen tegen deze golven opgewassen zijn, maar gelukkig zijn er nog rotsen waar men prima op kan staan en zo de overkant kan bereiken.

    Gebergte:
    Het gebergte is niet heel hoog en er ligt dus geen eeuwige sneeuw. Lawines zijn er dus over het algemeen niet, maar er zijn wel losliggende stenen die plots kunnen vallen. Verder zijn er vele rivieren met drinkwater. Vanaf de toppen van de berg kan je de hele arena overzien.

    Met as bedolven stad:
    Ooit lag hier een prachtige stad, maar na de uitbarsting van de nu slapende vulkaan is deze helemaal onder het as bedolven. De huizen liggen echter niet diep en sommige steken zelfs boven de as laag uit. In de huizen kunnen waardevolle spullen gevonden worden.

    Tributen:
    District 1:
    Alana-RosalieBlack
    man

    District 2:
    Vrouw
    Damon-NightShot

    District 3:
    Jasmine-FluffyFire
    Michael-Deejay

    District 4:
    Carmen-HurtedHeart
    man

    District 5:
    Vrouw
    man


    District 6:
    Vrouw
    Delano Mearsen-SRamos

    District 7:
    Juliana-xMockingjayy
    man

    District 8:
    Jillana-NightShot
    man

    District 9:
    Dawnelle-Rider
    Vincent-MyMisery

    District 10:
    Vrouw
    man

    District 11:
    April-Deejay
    Danny-RosalieBlack

    District 12:
    Luena Eleora-SRamos
    man


    Rol:
    District:
    Geslacht:
    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk(met foto):
    Specialiteiten:
    Zwaktepunten:
    Extra informatie:


    •Je mag twee tributen, maar dan moet er eentje snel sterven
    •Te lang niet actief=dood, tenzij je het meld
    •Wanneer je niet gewond raakt en je dus een soort supertribuut hebt, wordt je verscheurt door nacht mutilanten
    •Doden en verwonden alleen met toestemming
    •Geen 16+
    •Voor de spelen beginnen, moet iedereen zijn privé sessie in een PB sturen voor punten
    •Voor een parachuutje moet je toestemming vragen
    •Wanneer je niet via je tribuut praat, doe je dit met (),[],{}


    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 12:57 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Is het nu goed? :p


    El Diablo.

    Rol:Vrouwelijke tribuut
    District:12
    Geslacht:Vrouwelijk
    Naam:Luena Eleora
    Bijnaam:Lueen
    Achternaam:Miller
    Leeftijd:18 jaar
    Karakter::Luena is vrij arrogant als het om bepaalde dingen gaat. Verder is ze voor haar familie en vrienden geweldig. Luena is altijd in staat om andere mensen te helpen als die in nood zijn. Als Luena met haar hobby bezig is kun je haar beter niet storen. Ze kan dan heel kattig en chagrijnig overkomen.
    Uiterlijk):


    Luena heeft een mooi dik bos donker bruin haar. Ze blauw/groene ogen met een verleidelijke uitstraling. Luena is 1.75m met een slank lichaam. Ze heeft een licht bruin getinte huid en ziet er altijd vrij goed verzorgt uit ondanks dat ze uit district 12 komt. Luena heeft zachte roze lippen waar meestal een vriendelijke glimlach op verschijnt.
    Specialiteiten:Luena kan heel erg goed overweg met pijl & boog. Dit heeft ze geleerd van haar oudere broer. Tevens kan Luena heel erg goed vallen zetten om wild te vangen.
    Zwaktepunten:Luena vertrouwt mensen te snel. Dit komt helemaal niet goed van pas tijdens de Spelen.
    Extra informatie:


    Deze haarclip is al eeuwen oud in Luena haar familie.Ze heeft hem van haar moeder gekregen als aandenken aan hun.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 21:48 ]


    ~

    NightShot schreef:
    Is het nu goed? :p


    Jep :)


    Happy Birthday my Potter!

    Bedankt voor de rol(flower)


    ~

    Rol: Tribuut
    District: 1
    Geslacht: meisje
    Naam: Alana
    Bijnaam: -
    Achternaam: Gloveback
    Leeftijd: 17
    Karakter: Alana is erg arrogant omdat ze een beroeps is en omdat ze weet dat ze overal goed in is. Ze kan ook soms erg verlegen zijn als ze iemand leuk vind. ze is erg sterk omdat ze altijd moest triainen van haar ouders. Als ze niet getrokken zou worden zou ze volgend jaar toch wel vrijwillig gaan dus het maakt haar niet uit dat ze nu een tribuut is.
    Uiterlijk(met foto):


    Specialiteiten: Alana is goed in messen werpen, pijl en boog schieten en met een mes omgaan. Dat heeft ze allemaal geleerd van haar ouders.
    Zwaktepunten: Alana kan zich niet goed verstoppen en kan ook niet zo snel rennen.
    Extra informatie: Alana houd van zingen.

    Rol: Tribuut
    District: 11
    Geslacht: jongen
    Naam: Danny
    Bijnaam: -
    Achternaam: Buckerbat
    Leeftijd: 16
    Karakter: Danny houd van jagen en is niet snel bang. Hij gelooft in alles wat hij wilt dat hij het kan. Vroeger kon hij niet met een mes omgaan maar is nu de beste van zijn District. Hij oefende veel met zijn virneden als hij tijd had en won altijd van ze. Toen hij getrokken werd bij de oogst was hij erg geschrokken maar hij geloofde in zichzelf dat hij dit kon winnen.
    Uiterlijk(met foto):


    Specialiteiten: Danny kan goed met een zwaard omgaan, en kan zich ook goed camoufleren.
    Zwaktepunten: Werpmesjes en pijl en boog.
    Extra informatie: -

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 22:06 ]


    Nobody is perfect

    RosalieBlack schreef:
    Rol: Tribuut
    District: 1
    Geslacht: meisje
    Naam: Alana
    Bijnaam: -
    Achternaam: Gloveback
    Leeftijd: 17
    Karakter: Alana is erg arrogant omdat ze een beroeps is en omdat ze weet dat ze overal goed in is. Ze kan ook soms erg verlegen zijn als ze iemand leuk vind. ze is erg sterk omdat ze altijd moest triainen van haar ouders. Als ze niet getrokken zou worden zou ze volgend jaar toch wel vrijwillig gaan dus het maakt haar niet uit dat ze nu een tribuut is.
    Uiterlijk(met foto):


    Specialiteiten: Alana is goed in messen werpen, pijl en boog schieten en met een mes omgaan. Dat heeft ze allemaal geleerd van haar ouders.
    Zwaktepunten: Alana kan zich niet goed verstoppen en kan ook niet zo snel rennen.
    Extra informatie: Alana houd van zingen.

    Rol: Tribuut
    District: 11
    Geslacht: jongen
    Naam: Danny
    Bijnaam: -
    Achternaam: Buckerbat
    Leeftijd: 16
    Karakter: Danny houd van jagen en is niet snel bang. Hij gelooft in alles wat hij wilt dat hij het kan. Vroeger kon hij niet met een mes omgaan maar is nu de beste van zijn District. Hij oefende veel met zijn virneden als hij tijd had en won altijd van ze. Toen hij getrokken werd bij de oogst was hij erg geschrokken maar hij geloofde in zichzelf dat hij dit kon winnen.
    Uiterlijk(met foto):


    Specialiteiten: Danny kan goed met een zwaard omgaan, en kan zich ook goed camoufleren.
    Zwaktepunten: Werpmesjes en pijl en boog.
    Extra informatie: -


    Je foto's doen nogal raar, waardoor ik ze niet kan zien, maar ik zet Danny en Alana erbij


    Happy Birthday my Potter!

    [ je kan danny toch wel zien? Ik heb de foto veranderd van Alana.


    Nobody is perfect

    RosalieBlack schreef:
    [ je kan danny toch wel zien? Ik heb de foto veranderd van Alana.


    Nee, die kan ik ook niet zien. Ik kan Alana nu wel zien.


    Happy Birthday my Potter!

    maar ik zie hem zelf wel...???


    Nobody is perfect

    Het ligt dan vast aan mijn computer ofzo. Als je er een beschrijving bij zet vind ik het goed zo.


    Happy Birthday my Potter!

    ik heb hem nog een keer veranderd, als die nu nog niet goed is dan beschrijf ik hem.


    Nobody is perfect

    Ik zie hem nog steeds niet :( stomme mac


    Happy Birthday my Potter!

    Hey, nu zie ik hem wel 0.0


    Happy Birthday my Potter!

    Haha :)


    Nobody is perfect

    Ik wacht nog tot laat in de middag/vanavond aangezien ik een verjaardag heb. Hopelijk hebben de gereserveerden dan ook ingevuld en kunnen we beginnen. Er kunnen nog tributen bij.


    Happy Birthday my Potter!