• The Night Games (The 3th Hunger Games)

    Welcome at the night games
    May the odds be ever in your favor


    Geachte tributen,

    de derde hongerspelen komen eraan en dit jaar zijn ze iets anders dan anders. Overdag is er niks anders dan anders, maar ’s nachts zal de hel losbreken. In ieder gedeelte van de arena zullen de omstandigheden zeer verslechteren en er zullen speciale nacht mutilanten losgelaten worden. Met andere woorden: De arena wordt dan geheel omgetoverd tot een horror tafereel.

    Met vriendelijke groet,
    De Spelmaker



    De arena bestaat uit 5 gedeeltes, allemaal met andere omstandigheden.

    Woestijn:
    Hier ligt de hoorn des overvloeds. Deze bevat natuurlijk allerlei handige spullen. Helaas zijn de omstandigheden in de woestijn niet echt prettig. Overdag is het er bloedheet. Er is nergens water of beschutting. Er staan wel een paar cactussen, maar het sap daarvan is zeer giftig. Je krijgt eerst waanbeelden. Deze worden steeds erger, tot je lichaam langzaam uitdroogt en je uiteindelijk sterft.

    Jungle:
    De jungle is goed beschut en bevat vele bomen en aardig wat kleine meertjes. Het water uit de meertjes is gewoon schoon en er kan dus veilig van gedronken worden. In de meeste bomen kan niet geklommen worden. Maar bij enkelen zijn de takken hier geschikt voor.

    Zee:
    De zee is precies zoals een zee hoort te zijn. Hij is zout en golft tamelijk erg. Alleen de beste zwemmers zullen tegen deze golven opgewassen zijn, maar gelukkig zijn er nog rotsen waar men prima op kan staan en zo de overkant kan bereiken.

    Gebergte:
    Het gebergte is niet heel hoog en er ligt dus geen eeuwige sneeuw. Lawines zijn er dus over het algemeen niet, maar er zijn wel losliggende stenen die plots kunnen vallen. Verder zijn er vele rivieren met drinkwater. Vanaf de toppen van de berg kan je de hele arena overzien.

    Met as bedolven stad:
    Ooit lag hier een prachtige stad, maar na de uitbarsting van de nu slapende vulkaan is deze helemaal onder het as bedolven. De huizen liggen echter niet diep en sommige steken zelfs boven de as laag uit. In de huizen kunnen waardevolle spullen gevonden worden.

    Tributen:
    District 1:
    Alana-RosalieBlack
    man

    District 2:
    Vrouw
    Damon-NightShot

    District 3:
    Jasmine-FluffyFire
    Michael-Deejay

    District 4:
    Carmen-HurtedHeart
    man

    District 5:
    Vrouw
    man


    District 6:
    Vrouw
    Delano Mearsen-SRamos

    District 7:
    Juliana-xMockingjayy
    man

    District 8:
    Jillana-NightShot
    man

    District 9:
    Dawnelle-Rider
    Vincent-MyMisery

    District 10:
    Vrouw
    man

    District 11:
    April-Deejay
    Danny-RosalieBlack

    District 12:
    Luena Eleora-SRamos
    man


    Rol:
    District:
    Geslacht:
    Naam:
    Bijnaam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk(met foto):
    Specialiteiten:
    Zwaktepunten:
    Extra informatie:


    •Je mag twee tributen, maar dan moet er eentje snel sterven
    •Te lang niet actief=dood, tenzij je het meld
    •Wanneer je niet gewond raakt en je dus een soort supertribuut hebt, wordt je verscheurt door nacht mutilanten
    •Doden en verwonden alleen met toestemming
    •Geen 16+
    •Voor de spelen beginnen, moet iedereen zijn privé sessie in een PB sturen voor punten
    •Voor een parachuutje moet je toestemming vragen
    •Wanneer je niet via je tribuut praat, doe je dit met (),[],{}


    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 12:57 ]


    Happy Birthday my Potter!

    ik wil graag een meisjestribuut district 7 reserveren. ^^


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    I volunteer. Mag ik met Vincent? District 9 (en ik maak ook nog een meisje aan
    district 4.)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 21:16 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mag ik de jongenstribuut district 3 reserveren?


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    mag ik het meisje van 1 en een jongen van 11?


    Nobody is perfect

    Rol: Tribuut
    District: 2
    Geslacht: Mannelijk
    Naam: Damon
    Bijnaam: Demon
    Achternaam: Hides
    Karakter: Hij is een moordlustig en roekeloos persoon. Het maakt hem niet uit wie hij vermoord, iedereen die in zijn weg staat gaat dood. Dat is hoe hij denkt. Nou ja, behalve als je belangrijk bent voor hem. En dat zijn maar een paar mensen, zijn beste vrienden en familie. Maar achter al de woede en agressiviteit zit een jongen met een klein hart. Die niks anders wil dan zijn gezin weer compleet, en een goede toekomst.
    Uiterlijk(met foto):


    Specialiteiten: Omdat hij een beroeps is kan hij met de meeste wapens goed omgaan, maar hij blinkt toch echt uit bij de zwaarden en speren. Ook is hij snel, en kan je nek in een beweging omdraaien. Hij breekt gemakkelijk je botten, zo sterk is hij. Hij kan best goed zwemmen.
    Zwaktepunten: Pijl en boog.
    Extra informatie: /

    Rol: Tribuut
    District: 8
    Geslacht: Vrouwelijk
    Naam: Jillana
    Bijnaam: Jill
    Achternaam: Averes
    Karakter: Ze is best sluw, maar kan ook aardig zijn.
    Ze is niet slim en niet dom, het gaat er maar net over waarover het gaat. Als ze je mag zal ze voor je klaar staan. Ze is in elk geval totaal niet verlegen, en kan best brutaal zijn. Ze word vaak als een bitch gezien, en weinig mensen mogen haar ook echt.
    Uiterlijk(met foto):


    Specialiteiten: Ze kan best goed met messen overweg, en heeft een grote planten kennis. Ook kan ze goed zwemmen.
    Zwaktepunten: Pijl en boog.
    Extra informatie: /

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:55 ]


    El Diablo.

    Rol:Vrouwelijke tribuut district 9

    District:9

    Geslacht:Vrouwelijk

    Naam:Dawnelle

    Bijnaam:Dawn

    Achternaam:Eguskine

    Leeftijd:16

    Karakter: Dawn is een tamelijk vrolijk meisje. Een echt zonnetje in huis. Ze ziet altijd wel het positieve van dingen in en weet net als haar vader vervelende karweitjes leuk te maken voor iedereen. Ze heeft wat de stemming betreft dan ook een goed effect op het district. Iedereen kent haar wel en iedereen mag haar.
    Dawn heeft echter wel een grote slechte eigenschap: ze is snel jaloers. Dawn kan er niet tegen wanneer mensen beter zijn in dingen of wanneer ze betere dingen bezitten dan zij. Ze wil dan gelijk wraak nemen op die persoon. Gelukkig heeft ze hier thuis niet zoveel last van, want bijna niemand heeft betere spullen en bijna niemand wordt leuker/socialer gevonden.
    Er zit ook een verdrietige kant aan Dawn. Vorig jaar is haar vriendje gestorven in de hongerspelen. Ze mist hem heel erg en haar het Capitool. Dit heeft echter niemand door.

    Uiterlijk(met foto):Dawn haar haar zit tussen blond en bruin in. De meningen verschillen of het licht bruin of donkerblond is. Haar ogen zijn groengrijs. Dawn is 171 cm lang.




    Specialiteiten:Dawn is een geweldige overlever. Ze heeft een zeer goede plantenkennis, kan in de hoogste bomen klimmen en is zeer goed in verstoppertje spelen. Overleven kan ze dus goed en haar te pakken krijgen is moeilijk. Ze is zo weg zonder geluid te maken. Snel is ze ook. Haar gedrag is ook een pluspunt. Mensen mogen haar snel en dus kan ze goed sponsors trekken. Je moet haast wel van haar houden. Het enige wapen waar ze goed mee is is een blaaspijp. Ze raakt iedereen daarmee

    Zwaktepunten: Dawn heeft over het algemeens geen verstand van de wapens die bij de hoorn liggen. Ze kan dus niet omgaan met zwaarden, speren, bijlen, messen, enz.

    Extra informatie: Dawn heeft als district aandenken een klip voor in haar haar in de vorm van een zonnetje. Het is een extra handig aandenken, want het bind gelijk haar haar vast, zodat ze daar geen last van heeft.


    Happy Birthday my Potter!

    NightShot schreef:
    Rol: Tribuut
    District: 2
    Geslacht: Mannelijk
    Naam: Damon
    Bijnaam: Demon
    Achternaam: Hides
    Karakter: Hij is een moordlustig en roekeloos persoon. Het maakt hem niet uit wie hij vermoord, iedereen die in zijn weg staat gaat dood. Dat is hoe hij denkt. Nou ja, behalve als je belangrijk bent voor hem. En dat zijn maar een paar mensen, zijn beste vrienden en familie. Maar achter al de woede en agressiviteit zit een jongen met een klein hart. Die niks anders wil dan zijn gezin weer compleet, en een goede toekomst.
    Uiterlijk(met foto):


    Specialiteiten: Omdat hij een beroeps is kan hij met de meeste wapens goed omgaan, maar hij blinkt toch echt uit bij de zwaarden en speren. Ook is hij snel, en kan je nek in een beweging omdraaien. Hij breekt gemakkelijk je botten, zo sterk is hij. Hij kan best goed zwemmen.
    Zwaktepunten: Pijl en boog.
    Extra informatie: /

    Rol: Tribuut
    District: 4
    Geslacht: Vrouwelijk
    Naam: Jillana
    Bijnaam: Jill
    Achternaam: Averes
    Karakter: Ze is best arrogant, want ze vind zichzelf altijd de beste. Ook passen de karaktertrekjes Sluw, Gemeen en Bitchy bij haar. Het is niet voor niets dat ze zo is, want ze heeft altijd te horen gekregen dat ze de beste is. En ze heeft het zelf ook gezien. Tijdens het trainen (ze is een beroeps ) versloeg ze altijd iedereen. Veel mensen denken dan ook dat ze ver komt in de Hongerspelen. Verder is ze gewoon een heel moordlustig typetje, het boeit haar echt niet dat ze 23 mensen moet vermoorden om te winnen. Ze klinkt nu wel als een heel slecht persoon, maar als ze je mag is ze heel aardig, en de grappenmaker. Maar het is heel zeldzaam als ze je aardig vind, want ze haat bijna iedereen. Als laatst is ze echt een geboren leider, maar wel heel snel op haar teentjes getrapt.
    Uiterlijk(met foto):


    Specialiteiten: Messen werpen is haar grootste talent, ze mist ook echt nooit. Klimmen en hard rennen kan ze ook goed, heel handig als ze eventueel geen wapens meer heeft. Ze kan ook best goed met een zwaard overweg, niet perfect maar goed. Dat komt omdat ze zwaarden te zwaar vind. Ze is ook heel goed fysiek, en weet in een beweging je nek om te draaien.
    Zwaktepunten: Pijl en boog..
    Extra informatie: /


    Meisje vier was al gereserveerd. Zou je een ander district kunnen kiezen?


    Happy Birthday my Potter!

    Rol: JongensTribuut

    District: 3

    Naam:Michael Wrench

    Bijnaam: -

    Leeftijd: 15

    Uiterlijk(Met foto): Ik heb nog geen geschikte foto gevonden,
    Hij heeft een lichte huidskleur, zwart kort haar, kleine ijs blauwe ogen, Hij is niet zo gespierd en niet heel groot, hij ziet er dus heel onschuldig uit maar hij ziet er standaard uit voor zijn district.

    Karakter: Hij is een slimme jongen wat normaal is voor iemand uit zijn district, hij is erg technisch en weet daar veel over. Hij is heel aardig maar ook verlegen en hij blijft het liefst weg van de beroeps tenzij het in zijn voordeel kan werken.


    Wapens: Hij is instaat om zelf handgranaten te maken en mijnen ook kan hij veel met stroom doen.

    goed in: Nadenken, afstanden inschatten, hij is heel technisch en kan dingen snel uitzoeken, zo kan hij bijv. snel iets maken.

    Slecht in: Klimmen, omgaan met wapens zo als bijlen en messen

    Extra: Hij heeft een oudere broer en zijn ouders zijn uitvinders, hij heeft een goede band met zijn vader en hij leert hem er alles over, zijn moeder vindt het allemaal een beetje gevaarlijk, later wil hij ook een uitvinder worden.

    zoiets xd,, sommige dingen heten anders, heb hem gekopieerd van een andere topic, van een andere tribuut van mijxd

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 21:28 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Ik reserveer meisje district 2 (:


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Gaisford schreef:
    Ik reserveer meisje district 2 (:


    [Ik heb Jillana net van 2 gemaakt..


    El Diablo.

    Ik reserveer meisje District 12 :)


    ~

    NightShot schreef:
    (...)

    [Ik heb Jillana net van 2 gemaakt..


    Maar ze was toch van vier?
    Naja, dan kijk ik nog wel even welke ik reserveer.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    NightShot schreef:
    (...)

    [Ik heb Jillana net van 2 gemaakt..


    Zou je dan alsjeblieft toch nog een ander district willen kiezen. Aangezien jij twee tributen hebt en Gaisford eentje lijkt mij dat het eerlijkst...


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Zou je dan alsjeblieft toch nog een ander district willen kiezen. Aangezien jij twee tributen hebt en Gaisford eentje lijkt mij dat het eerlijkst...


    [haha, nu moet ik meer dan de helft veranderen omdat ze beroeps is.. Maarja..]


    El Diablo.

    NightShot schreef:
    (...)

    [haha, nu moet ik meer dan de helft veranderen omdat ze beroeps is.. Maarja..]


    Ze kan nog steeds een bitch zijn en messen heb je overal ;)


    Happy Birthday my Potter!