• Zweden dreigt wakker te worden met een fikse kater. In het bloed van "hun" Loreen zijn immers sporen gevonden van verboden middelen. Volgens EBU, dat het Songfestival organiseert, zijn er sporen gevonden van Drosegom. Onbevestigde berichten spreken zelfs van cortisones. Beide producten staan op de zwarte lijst voor deelnemers aan liedjeswedstrijden, omdat ze de stem

    toonvaster en hoger kunnen maken. "Drosegom wordt vooral voorgeschreven voor mensen die na een beroerte opnieuw hun stem moeten leren gebruiken", zegt dokter Jan Vanderwegen. "De stem gaat een uurtje voller en steviger klinken, ideaal dus voor wie in een korte tijdspanne een vocale inspanning moet leveren."

    Als de resultaten in het B-staal bevestigd worden, wordt de overwinning van Zweden geschrapt. Het land riskeert ook een Eurosongschorsing van 2 jaar. Voor de Russische oma's betekent een eventuele schrapping goed nieuws. Door hun tweede plaats zouden zij de winnaars van het 57e Eurovisiesongfestival worden.

    > http://hetnieuwsvanmorgen.blogspot.com/2012/05/winnares-songfesttival-betrapt-op.html

    Wie gelooft dit?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Believe in yourself.

    -

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 18:26 ]

    De source ziet er niet zo heel betrouwbaar uit, en op google vind ik verder ook niks behalve een paar Nederlandse forums........\

    'k Zou zeggen: troll.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 18:28 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hm, ik geloof dat niet echt, aangezien het van een blogspot account komt. Pas als zoiets in een echte krant staat geloof ik het.


    “Love is a contradiction.”

    Ik weet niet precies wat ik moet geloven. Het is echt stom als je zoiets zou gaan doen, want uiteindelijk kom je er toch wel achter. Maarja..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Flair schreef:
    Hm, ik geloof dat niet echt, aangezien het van een blogspot account komt. Pas als zoiets in een echte krant staat geloof ik het.

    Jaa percies, daarom vond ik het ook al verdacht..


    Believe in yourself.

    Hmm, ik denk niet dat het waar is. Aangezien blogspot.com nou niet echt een betrouwbare bron is.


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Flair schreef:
    Hm, ik geloof dat niet echt, aangezien het van een blogspot account komt. Pas als zoiets in een echte krant staat geloof ik het.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dat zou fucked up zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Flair schreef:
    Hm, ik geloof dat niet echt, aangezien het van een blogspot account komt. Pas als zoiets in een echte krant staat geloof ik het.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als het blog geen bron vermeld, twijfel ik sowieso aan deze theorie.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik las dit ook op twitter en toen ben ik op verschillende neiuwssites gaan kijken en op officiele eurovision sites en niets lijkt hiermee gelijk te geven.


    All my life I've been waiting for something that never came.

    Was daarnet iets van het Eurovision op tv en ze zeiden er niks van, zal dus wel niet waar zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik geloof het pas als het op een betrouwbare site staat c:

    Ik wist niet dat ze controleren op 'verboden middelen'.
    Maar ik geloof het ook pas als het in de krant komt


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ergens zou ik willen dat het waar is, want ik vind de oma's gewoon te geniaal van Rusland :3


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful