• Dat is best een vreemde titel eigenlijk. Maar overmorgen gaan we op school een soort van Kerst ontbijt houden en ik had beloofd taart te maken. Eigenlijk was het het idee dat ik een regenboogtaart zou gaan maken maar er is hier echt nergens in de buurt iets te vinden van kleurstof wat ook nog eetbaar is.
    Dus hebben jullie misschien nog geniale ideeën voor een soort taart die ik zou kunnen maken? Het moet niet al te moeilijk zijn trouwens anders gaat het mis :3.

    Geen appeltaart dat lusten ze niet D;

    [ bericht aangepast op 19 dec 2012 - 15:08 ]


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    appelkruimeltaart ^^ simpel, maar heerlijk!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    appelkruimeltaart ^^ simpel, maar heerlijk!

    Oh ja dat was wat ik was vergeten. Er lusten heel veel mensen geen appeltaart dus dat valt af.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    jaimyhoi schreef:
    appelkruimeltaart ^^ simpel, maar heerlijk!


    die had ik nou precies in mijn kleine hoofdje (:


    Do what people say you can't.

    Mon chou taart met kersen bovenop!:9~


    everything, in time

    O... hm.. Je hebt ook makkelijk te maken chocolade taart met zo'n harde chocolade laag van Dokter Oetgar of hoe die oetlul ook heet :')

    En anders zou ik gewoon naar een supermarkt gaan en een random taart kiezen, zo'n beslag ding ^^

    Wat is nog meer lekker... Gewoon een slagroomtaart?

    O O O! Je kan ook een taart maken en dan... hoe heet dat spul ook alweer. OJA , marsepein. Dat je er bijvoorbeeld roosjes etc. op maakt met marsepein ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    O... hm.. Je hebt ook makkelijk te maken chocolade taart met zo'n harde chocolade laag van Dokter Oetgar of hoe die oetlul ook heet :')

    En anders zou ik gewoon naar een supermarkt gaan en een random taart kiezen, zo'n beslag ding ^^

    Wat is nog meer lekker... Gewoon een slagroomtaart?

    O O O! Je kan ook een taart maken en dan... hoe heet dat spul ook alweer. OJA , marsepein. Dat je er bijvoorbeeld roosjes etc. op maakt met marsepein ^^

    Oetgar haha dat klinkt echt geweldig. Maar dat zou ik best wel kunnen doen ja, chocolade taart. Maar dan in plaats van die harde chocola pasta erop gooien.


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    (...)
    Oetgar haha dat klinkt echt geweldig. Maar dat zou ik best wel kunnen doen ja, chocolade taart. Maar dan in plaats van die harde chocola pasta erop gooien.


    Ja die chocolade zit dan hard in een zakje en die moet je dan met zakje en al koken en dan openknippen. Dan doe je dat over de taart heen, gieten, en met een mes over het oppervlakte verdelen, en dan moet dat even staan en is het hard :3 en je krijgt er ook van die heeeeerlijke chocolade balletjes bij ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.