• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:18 ]


    The universal language of art.

    (Ben er weer, sorry we gingen puppies kijken)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jasper:

    Ik schudde mijn hoofd. "Nee, het is opzicht niet te zien hoor." Ik zuchtte. "Nog even en die bus vertrekt zonder ons lachtte ik en liep de bus in. Daar zat een jongen die ik nog niet eerder had gezien. "Jou ken ik nog niet." Zei ik tegen hem. "Ik ben jasperos/Jappie/ Jasper/Ferdinand Ryan Modttes." Zei ik in 1 adem. En keek de jongen vrolijk aan. "En jij bent?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Justin

    Allison bloost en zegt vervolgens dat ze me best gitaar wil leren spelen. Er verschijnt een glimlach op mijn gezicht. ''Alleen als jij dat wilt, natuurlijk,'' voegt ze er dan snel aan toe. ''Ja, lijkt me leuk,'' antwoord ik .


    The universal language of art.

    [ik ben er weer, waar kan ik inspringen?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (We waren de bus even uitgegaan zonder jou. We zijn weer terug hoor.)

    Jasper:

    Ik schudde mijn hoofd. "Nee, het is opzicht niet te zien hoor." Ik zuchtte. "Nog even en die bus vertrekt zonder ons lachtte ik en liep de bus in. Daar zat een jongen die ik nog niet eerder had gezien. "Jou ken ik nog niet." Zei ik tegen hem. "Ik ben jasperos/Jappie/ Jasper/Ferdinand Ryan Modttes." Zei ik in 1 adem. En keek de jongen vrolijk aan. "En jij bent?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Jasper en Jacky gaan net de bus in. Jacky is vrij om te praten]
    Jacky

    'Jou ken ik nog niet.' zegt Jasper tegen een jongen. Ik ken hem ook nog niet. Dan zegt Jasper:' Ik ben Jasperos/ Jappie/ Jasper/ Ferdinand Ryan Modttes. En jij bent?' Ik luister niet langer naar Jasper, en ga terug zitten op me plaats.

    [Jacky is aanspreekbaar ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Je hebt net de champagne gemist,' zeg ik tegen de jongen die net binnen komt lopen.
    'Larsje, kom je weer gezellig naast me zitten?' Ik klop op de stoel naast me.
    Nu mijn haar geborsteld is begin ik een simpele vlecht in mijn haar te maken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    'Larsje, kom je weer gezellig naast me zitten?' zegt Jane, en ze klopt op de stoel naast zich. Ze had een simpele vlecht in haar haar.
    'Schuif is op,' zeg ik tegen Jane. 'Dan kan ik er ook nog bij. Met z'n 3en moet het wel passen, en anders is het lekker knus.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Ik had het tegen Finn hoor, og eigenlijk Jasper had het tegen Finn)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Finn
    'Je hebt net de champagne gemist.', zegt een meisje tegen me.
    'Balen', grijns ik. Vervolgens komen er twee nieuwe mensen binnen. De ene, een jongen, stelt zich voor als Japser. 'Hoi, ik ben Finn.', zeg ik met een brede lach.


    The truth may be orange!

    Lars:


    Ik zag hoe Jacky naast Jane ging zitten. "O nee, dan ga ik wel naast Jasper zitten hoor." Na een rare blik, hief hij zijn schouders op. Ergens was ik wel blij dat ik naast hem kon zitten. Ik zakte wat onderuit en Lachte naar de jongen. "Ik ben dus Lars."


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Praat Lars tegen Finn? Ik volg je post even niet, vrees ik (: ]


    The truth may be orange!

    Allison

    "Ja, lijkt me leuk." Antwoordt hij. "Leuk." antwoord ik weer.
    Ik kijk om me heen en zucht. "Hoelang gaat het nog duren voor we gaan?" vraag ik zeurderig.
    "Ik heb hier echt geen geduld voor."


    Now life has killed the dream I dreamed

    Jacky

    Quasi verontwaardigd zeg ik tegen Lars:
    'Wil je niet naast mij zitten Lars?' en dan kijk ik naar Jasper, Jane en Finn, 'Stink ik soms? Oja, hoi Finn, ik ben Jacky. Jacky May White.' en ik glimlach naarh em.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Ik denk dat je het met mij zal moeten doen,' zeg ik en kijk naar Lars die opeens bij Jappie ging zitten.
    'Je vind me echt verschrikkelijk he? Je loopt de hele tijd weg,' zeg ik tegen Lars.
    'Jacky wilt tenminste wel naast me zitten,' Ik draai me weer. 'Heb je er een beetje zin in?' Vraag ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”