• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:18 ]


    The universal language of art.

    Jane
    'Iedereen is uitgenodigd, als je maar gezellig bent, wat jij dus duidelijk niet bent' Ik bedoelde met jij, Lars. 'Want Larsje wordt mijn getuige, als ik uberhaupt ga trouwen met Finn, want hij wilt niet'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jasper:

    "Nee joh, ik kan helemaal niet zingen." Ik schud mijn hoofd wild heen en weer.
    "Maar in pak is geen slecht idee." Zeg ik nadenkend. "Eigenlijk moeten we nu 'Marry me' van Train moeten zingen." Fluister ik terug en pak mijn gitaar alvast.
    Ik was zo en zo al van plan op mijn gitaar te spelen. "Dan zing ik ook wel mee. Maar ik waarschu je. Ik wil jou leuke oortjes liever niks aandoen."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lars:


    "Mooi zo." Dacht ik. Geen bruiloft. Ik vond ze heel aardig hoor. Maar ik
    zag mezelf liever trouwen. Altijd ging degene van wie ik hield ervandoor met
    een ander. Dit keer zou het anders zijn, dit keer zou ik gelukkig worden.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Oké, is goed,' fluisterde ik terug. En ik wacht tot Jasper in zet, maar vlak voordat hij dat doet fluister ik nog in zijn oor: 'Je zong vanmiddag ook al, en je zingt wel heel goed. Ik moet je eerder waarschuwen voor mijn stem. [ooc, Jacky kan wel zingen, maar denkt dus ook van niet]' en toen knikte ik naar Jasper dat hij kon beginnen met de akkoorden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik begon te spelen en vlak daarna te zingen. Ik vond het een geweldig lied.
    Forever can never be long enough for me
    Feel like I've had long enough with you
    Forget the world now we won't let them see
    But there's one thing left to do

    Now that the weight has lifted
    Love has surely shifted my way
    Marry Me
    Today and every day
    Marry Me
    If I ever get the nerve to say
    Hello in this cafe
    Say you will
    Mm-hmm
    Say you will
    Mm-hmm

    Together can never be close enough for me
    Feel like I am close enough to you
    You wear white and I'll wear out the words I love
    And you're beautiful
    Now that the wait is over
    And love and has finally shown her my way
    Marry me
    Today and every day
    Marry me
    If I ever get the nerve to say hello in this cafe
    Say you will
    Mm-hmm
    Say you will
    Mm-hmm

    Zo speel ik het hele lied af. Jacky kon best nog wel zingen. Ik had trouwens de hele tijd naar haar gekeken. Mijn blik op haar gericht. Ze as het tweede meisje voor wie ik het zong, je kan el raden wie het eerste meisje was. En ja, ik zong dit grote deels voor Jacky. Al wat ik kon doen was hopen dat ze het niet gemerkt had..


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Jasper startte het lied en begon met zingen, en ik viel gelijk in. En heel het lied werd uitgespeeld. Ik merkte dat Jasper de hele tijd naar mij had gekeken, en ik vroeg me af voor hoeveel meisjes hij had gespeeld. Ik kijk richting Jasper, als we beide klaar zijn met zingen, en verlies me voor de zoveelste keer in zijn mooie ogen. Note to myself, je staart weer eens in zijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Zoals zo vaak staarde ze in mijn ogen. Terwijl de mijne zich juist nu met tranen vulden. Ik had ook geen liedje moeten zingen dat ik ook voor /de irony/ Mary had gezongen. Ik probeerde langzaam weg te kijken. En hoopte dat de bus zo zou vertrekken.

    (Aangezien we al anderhalf topic vol gespamt hebben.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik zag dat er tranen in zijn ogen vormde, en wist dus gelijk voor wie hij nog meer had gezongen, Mary. Hij probeerde langzaam weg te kijken, maar voor ik hem de kans gaf, gaf ik hem een knuffel. Ik sloeg mijn armen om zijn nek, en liet hem niet los.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga slapen, tot morgen! xx]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [Goodnight Anne (: tot morgen xx]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Voor ik het wist had ze me in een knuffel getrokken. "We zijn nog geeneens weg en ik zit nu al te janken." Fluister ik. In mijn hoofd vergelijk ik Mary en Jacky. Ik kwam tot de conclusie dat ze vooral hun innerlijk gemeen hadden. Ik zuchte, ik was nog steeds verdrietig om Mary. Was het wel zo slim om mee te gaan, ik voelde me nu al schuldig om eerlijk te zijn. "Die bus moet vertrekken voordat ik uitstap." Zeg ik nog steeds met een brok in mijn keel. "Je bent geweldig..." Fluister ik erachteraan.


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Trusten Anne, we gaan je missen liefie. Ik ben moe dan kraam ik onzin uit)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'We zijn nog geeneens weg en ik zit nu al te janken.' fluistert Jasper. 'Die bus moet vertrekken voordat ik uitstap.' Ik hoorde de brok in zijn keel, en ik herkende het beter dan wat dan ook. 'Je bent geweldig,' fluistert hij erachter aan. Ik liet hem nog steeds niet los maar fluisterde:
    'Ik weet hoe je je voelt, ik twijfelde zelf ook dernet. Maar ik denk dat je gewoon mee moeg gaan, afleiding.' en als laatste voegde ik er aan toe:
    'Je hebt geen idee hoe geweldig jij bent.'

    [Aaaahh, how cute :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Ik ben een geweldige jongen. *Maakt een raar sprongetje*)

    Jasper:

    "Tuurlijk ga ik wel mee." Gniffel ik. Ik laat haar los en veeg mijn tranen weg Ik leun weet tegen het raam en kijk even naar de rest, die er uitgeteld bij liggen. Als ik het zo bekeek waren we hier met hele leuke mensen. En Jacky. Ik geloof niet inn liefde op het eerste gezicht, maar ik en Jacky waren een soort van verbonden, toch. Ik wist het niet. "Weet je, het is drie uur, we kunnen vertrekken hoor." Ik werd nu toch el een beetje ongeduldig. En stak mijn armen uit naar Jacky. "Kom je voor tegen me aanliggen J?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    (Kunnen we niet eindelijk gewoon weggaan. Iedereen zit in de bus toch?)


    We've lived in the shadows for far too long.