• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:18 ]


    The universal language of art.

    Jacky
    'Ik ben niet gay. Ik bedoel anders slat het ook nergens op dat ik 3 meiden gezoend heb. Zou Lars gay zijn?' vroeg Jasper vrij serieus.
    'Zou best kunnen toch?'
    'Ja, ik denk wel dat het zou kunnen.' zeg ik. Niet reagerend op dat hij al met 3 meiden had gezoend en het ook even openlijk met mij deelde. Ik had de neiging om hem te vertellen dat ik nog nooit gezoend had, maar ik ging ermee wachten tot we in de tent waren, want dan zouden Jasper en ik alleen zijn en kon niemand anders het horen.
    'Hij zei dernet wel overduidelijk dat hij niet gay was.. Ach, het maakt mij niets uit, ik vind hem wel aardig.' zei ik.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [brb]


    The universal language of art.

    Jasper:

    Ja. Daar had ze een punt. "We blijven wel maatjes." Zei ik daarom.
    Ik draaide me naar haar toe. "Heb jij eigenlijk al een vriendje of iemand die je als vriendej wil?" Vroeg ik, aangezien ik best benieuwd was. "Zomaar een vraagje hoor." Ik bedoelde er wel degelijk iets mee, maar oke. "Ik denk dat niemand hier een vriendje of vriendin heeft, anders zou je daar wel mee op vakantie gaan."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Allison

    "Hè, speel jij gitaar?" vraagt hij nieuwschierig. Ik kijk naar mijn gitaar koffer.
    "Euh, ja... Al sinds ik klein ben. Speel jij ook gitaar?"
    Ik kijk de jongen vragend aan. " Ik ben Allison, by the way."


    Now life has killed the dream I dreamed

    Jacky

    'We blijven wel maatjes,' zei Jasper, doelend op Lars. Hij draaide zich naar mij toe.
    'Heb jij eigenlijk al een vriendje of iemand die je als vriendje wil? Zomaar een vraagje hoor. Ik denk dat niemand hier een vriendje of vriendin heeft, anders zou je daar wel mee op vakantie gaan.' Shit, waarom vroeg hij dit, maar ik wist gelijk het antwoord:
    'Je zegt het zelf al, diegene zou dan wel met hem of haar op vakantie gaan. Dus jij hebt ook geen vriendin?' vraag ik aan Jasper.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    oei gevoelig onderwerp. Ik had er ook wel een beetje om gevraagd. "Nee
    ik uhh.... Ik heb er geen." Ik kon moeilijk gaan zeggen dat ze twee jaar
    gelden was aangereden. "Ik eh... het is uit." Dat was een leugen, ik had nooit
    een nieuwe vriendin gehad. 1 keer met een meisje naar de bios geweest,
    maar het voelde niet goed. Alsof ik Mary bedroog. "Dus nieuw onderwerp.
    Wat is jouw favo liedje?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jane
    Lars was in slaap gevallen, ik schudde hem wakker.
    'Nu moet je niet in slaap vallen hoor, anders wordt deze busrit zo saai!'
    Ik begon verder te fluisteren. 'Jacky en Jappie denken dat je gay bent'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lars:

    Ik knik even. Waarom, wat had ik gedaan? Wat had ze op dat idee
    gebracht. "Wat denk jij?" Vraag ik terwijl ik rechtop ga zitten. Ik kijk
    haar even aan en rons mijn wenkbrauwen "Nou?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [NEE, ANNE, WAT DOE JE XD, verraadster :P]

    Jacky
    'Nee ik uhh.. ik heb er geen.' zegt Jasper, ik weet niet wat er precies is, maar het voelde aan als verdriet. Ik kon het goed herkennen, verdriet, aangezien ik zelf vaak verdriet had om mijn moeder.
    'Ik eh.. het is uit,' zegt Jasper. Ik ging er niet verder op in, wat ook niet kon omdat hij gelijk naar een ander onderwerp overschakelde, maar ik zou er nu niet naar vragen, hij had ook niet verder gevraagd naar mijn moeder.
    'Dus nieuw onderwerp, wat is je favo liedje?' vraagt Jasper.
    'Die is lastig... maar als ik dan toch moet kiezen, Adam Lambert met Better then I know myself. En die van jou?' vraag ik, en ik kijk hem recht aan. Wauw, wat heeft hij mooie ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    'Die is lastig... maar als ik dan toch moet kiezen, Adam Lambert met Better then I know myself. En die van jou?' Vraagt ze. "Ik heb vele favo liedjes, maar ik denk dat 'Walking Disaster' van de Wombats wel goed vind. Die luister ik momenteel het meest. Daarnaast vind ik 'Jump into the fog' erg leuk." Zei ik al een stuk vrolijker. Ik keek niet weg en bleef haar aankijken. Helaas werd ik gestoord door mijn telefoon. Ik moest deze wel opnemen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky

    Hij bleef mij ook aankijken nadat hij had gezegd wat zijn favo nummer was. Maar helaas ging zijn telefoon, hij moest opnemen. Ik gaf hem de gelegenheid, maar bleef wel naar hem kijken. Niet indringend of starend, maar gewoon, naar hem.
    'Neem maar op,' zei ik tegen hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jane
    'Wat denk jij?' Vraagt hij.
    'Jij bent de enige die het echt weet, ik kan dat niet over je zeggen als ik je niet lang ken. Wat denk je zelf? Ja of nee?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jasper:

    Zonder op of om te kijken nam ik op. "Hallo mvr. Purdge."-"Nee, ik
    zit nog in de bus."-"Maar dat an helemaal niet." Ik stond snel op en
    liep de bus uit. Ja hoor, daar stond ze met Blaze.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Lars:

    "Nee, nee gewoon niet." Zeg ik droog. "Ik ben niet gay. En als hun dat denken zal ik ze laten zien dat ik het niet ben." Jasper staat op en loopt de bus uit. Daar staat een oudere vrouw met een hond. "Dat is Blaze neem ik aan." Zeg ik tegen hem nadat ik ook naar buiten ben gelopen. "Aha." Antwoord hij.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Jasper stond ineens op, en ik ging ook staan. Ik zag een oudere vrouw met een hond staan, en ik wist gelijk dat het zijn hond was. Ik liep naar buiten, de bus uit. En liep naar de hond toe, ik ben een hondenmens, en echt dol op honden.
    'Dus dit is je hond, Jasper?' terwijl ik de hond aaide.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.