• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.

JONGENS:

- Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS

MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall

~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.

Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

Updates komen later.

[ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:18 ]

The universal language of art.

Orlando Alex Jhonson

'Mijn ouders kwamen er op mijn 8ste pas achter nadat ik door toedoen van mijn broer een uur in een kast opgesloten had gezeten' Zeg ik met mijn ogen rollend, alof ik daar voor nooit had laten merken dat ik niet hielt van auto's bussen of treinen.

Don't be like the rest of them, darling

xEPONINEx schreef:
    Allison

"Hè, speel jij gitaar?" vraagt hij nieuwschierig. Ik kijk naar mijn gitaar koffer.
    "Euh, ja... Al sinds ik klein ben. Speel jij ook gitaar?"
    Ik kijk de jongen vragend aan. " Ik ben Allison, by the way."

Justin

''Euh, ja...'' Antwoordt ze. ''Al sinds ik klein ben. Speel jij ook gitaar?''
    ''Cool,'' antwoord ik. ''Nee, maar ik zou het best willen leren. Ik speel wel piano, maar niet heel bijzonder goed of zo..'' Vervolgens stelt ze zich voor als Allison. ''Ik ben Justin,'' glimlach ik. ''Mooie naam trouwens.''

The universal language of art.

[Ik ben er weer, ik moet alleen wachten op Sav/Jasper, maar goed. Ik wacht wel :3]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Allison

"Mooie naam trouwens." zegt hij, en ik voel hoe mijn wangen rood worden.
    "Dankje, nou Justin, ik wil je wel gitaar leren spelen." zeg ik en kijk hem aan.
    "Alleen als jij dat wil natuurlijk." voeg ik er nog snel aan toe.

Now life has killed the dream I dreamed

[Ik heb de hele dag gewerkt en dus zo'n 15 pagina's gemist (: Kan iemand een korte samenvatting geven? En waar kan ik inspringen?]

The truth may be orange!

[No problem. Er zitten al redelijk wat mensen in de bus. Maar nog niet iedereen. Sommige zijn een beetje met elkaar gesetteld. Zoals Jasper, Jane, Jacky en Lars. En dan heb je ook Justin en Allison. En Orlando en Emma C: als je gewoon de bus in stapt, dan zit je op schema ;p alleen, ik kan niet tegen je praten. Aangezien ik wacht op antwoord van Jasper/Sav xD]

[Yay! Sav is online C:]

(Ben er weer. Schmé)

We've lived in the shadows for far too long.

[Schmé ;D geniaal woord :3]

TheRumIsGone schreef:
    Orlando Alex Jhonson

'Mijn ouders kwamen er op mijn 8ste pas achter nadat ik door toedoen van mijn broer een uur in een kast opgesloten had gezeten' Zeg ik met mijn ogen rollend, alof ik daar voor nooit had laten merken dat ik niet hielt van auto's bussen of treinen.

Don't be like the rest of them, darling

(I know I schmé schmé. )
    Jasper:

Ik weeg de traan met mijn duim weg en kijk haar aan. "Ik snap het." Ik slikte even en dacht aan Mary, alweer. "Ik heb ook niet zoveel met nieuwe mensen toelaten." Ik keek naar de bus om zeker te weten dat hij niet zonder ons vertrok. "Soms is het leven niet eerlijk." Ik dacht hier niet al te goed overna, maar oke. "De reden dat ik mijn hond niet bij mijn ouders breng. Ik heb ze al 7 jaar niet gezien. Ik vind het niet eerlijk, maar moet er mee leven." Haar ogen waren geweldig, de woorden kwamen automatisch, daardat ik in haar ogen verdronk. "Je kan me altijd alles vertellen. Maar nu moeten we die bus op." Het laatste kwam er lachend uit.

We've lived in the shadows for far too long.

Finn
    Met mijn rugzak over mijn schouder gegooid stap ik de bus op. Er zitten al enkele mensen en meteen voel ik mijn wangen rood worden. Ik haat het om midden in een groep aan te komen. 'Hoi, ik ben Finn.', zeg ik terwijl ik me laat neerzakken op een plekje bij het raam.

[Wees lief en praat allemaal tegen hem (: ]

The truth may be orange!

Jacky
    Hij veegt de traan weg met zijn duim. 'Ik snap het,' en hij slikt even. Ik wist niet of hij het kon snappen, ik had amper wat verteld. Totdat ik dacht aan Mary. Het meisje waarvan ik denk dat ze dood is, en zijn vriendinnetje was. 'Ik heb ook niet zoveel met nieuwe mensen toelaten.' hij keek om naar de bus om zich ervan te vergewissen dat die nog niet weg was. 'Soms is het leven niet eerlijk. De reden dat ik mijn hond niet bij mijn ouders breng. Ik heb ze al 7 jaar niet gezien. Ik vind het niet eerlijk, maar moet er mee leven.' en we keken elkaar aan. 'Je kan me altijd alles vertellen. Maar nu moeten we die bus op.' het laatste zei hij lachend. En ik moest automatisch mee lachen.
    'Voor dat ik die bus in stap, kan je zien dat ik een traan weggelaten heb? Zie ik er verschrikkelijk uit ofzo?' het kwam er heel plat uit. Alsof het me uitmaakt hoe ik eruit zie.
    'Ik bedoel het niet qua uiterlijk, maar meer dat ik niet wil dat andere mensen iets vermoeden over dernet.' zeg ik zachtjes. Zijn woorden klonken nog na in mijn hoofd
    Je kan me altijd alles vertellen.
    Nog zachter dan dernet zei ik:
    'Jij ook, jij kan mij ook altijd alles vertellen.' maar ik dacht niet dat hij het zou horen.

[Heeeel even wachten Finn, Jasper en Jacky stappen bijna de bus weer in, dan praat Jacky wel met je :3]

[hmm, Sav is offline, dus Jasper en Jacky staan nog steeds buiten. Dit is lullig xd, waarom komt Finn anders niet even naar buiten, en begint Finn gewoon te praten ;D]