• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:18 ]


    The universal language of art.

    Jasper:

    Nu moest ik wel even denken. Nog nooit had ik hier zoveel vragen over gehad. "Umh, nee. Je soulmate kan niet je vriendin zijn. En jawel een meisje kan je beste vriendin zijn. maar een beste vriend is toch belangerijker. Weet je om toch dat van mannen onder elkaar te houden." Ik keek even naar Lars, zou hij een beste vriend hebben. "Dus Misery is mijn soulmate, nu kan ze niet mijn vriendin worden, want een soulmate is een soort van beste vriendin. En stel Lars is mijn beste vriend. Dan is hij ook erg belangerijk voor me. En dat mijn vriendin later belangerijk voor me wordt snap je wel." Ik glimlachte en hoopte dat ze het snapte.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Hello c: I'm back guys. Is de bus al vertrokken?]


    The universal language of art.

    Jacky
    'Ik denk dat ik het wel snap ja, ik denk dat jij en Lars best wel beste vrienden kunnen worden, hoewel Finn ook wel tof is. Maar wil je dan niet bij Misery zijn nu? Aangezien ze je soulmate is. Je weet dat je nu nog uit de bus kunt stappen,' dat laatste zeg ik zachtjes. Ik wilde niet dat hij uit zou stappen, maar ik zou hem niet tegenhouden als hij wilde gaan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Nope, we wachten op toestemming.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Nee -.- de bus is nog niet vertrokken xD, kunnen we gewoon zeggen dat eindelijk de laatste instappen en dat de bus vertrekt. Want dan zitten we net niet aan de 2 topics vol voordat de bus überhaupt is vertrokken xD xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    MyMisery schreef:
    (Nope, we wachten op toestemming.)


    [Jup, @BIEBERCREW kunnen we vertrekken mt de bus? ;D SHIT, DAN MOET JASPER EERST SNEL ANTWOORDEN OP MIJN POST VOORDAT DE BUS VERTREKT XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    xEPONINEx schreef:
    Allison

    "Ja, lijkt me leuk." Antwoordt hij. "Leuk." antwoord ik weer.
    Ik kijk om me heen en zucht. "Hoelang gaat het nog duren voor we gaan?" vraag ik zeurderig.
    "Ik heb hier echt geen geduld voor."


    [sorry voor de late reactie. ;$ Omdat het al best lang geleden is quote ik dit even yay.]

    Justin

    ''Ik ook niet,'' antwoord ik. En dat is echt zo, ik haat het als ik lang moet wachten. Ik word er moe van en ik ga me vervelen. ''We zullen zo wel gaan,'' zeg ik. We staan al zo lang te wachten, nu zou er toch wel een keer iets moeten gebeuren.


    The universal language of art.

    MEDEDELING: DE BUS GAAT VERTREKKEN NU.


    The universal language of art.

    Jasper:


    "Nee joh. Misery is met haar ouders op vakantie. En ik heb belooft dat ik een vriendin zou hebben als ik terug kwam. Iets wat ik nu nog niet heb." Ik laat het laatste sms´je van Misery zien. ´He sgatje, wel een vriendin vinden hé. Dan heb ik ook een vriendje when I´m back. Ziet ge mij al met een vriendje. Love you /En Balze/. xxx´sies, je schmé-potato, me!.´ Ik lachte als ik het terug las. Misery wist ook van Mary. Grappig eigenlijk, het begon beide met een M en eindigde met een Y.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    Ik ga ergens random zitten en zuchtte zachtjes. Damn, nee, oh-uh. "Uhm, Justin" fluisterde ik, aangezien ik achter hem zat, "Heb je toevallig een zakje ?" vroeg ik dan, waarna een een onschuldige, lieve, ontblote glimlach opzette. Ja ik had nog steeds mijn zonnebril aan, maar ik wou echt geen hoofdpijn krijgen tijdens een busrit.

    [Ik ga mijn mannelijk personage rond half 2 klaarhebben PROMISE !]

    (Wij zijn gewoon heel goed in Spammen xD. Wij gebruiken die smiley te vaak xD)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Justin

    ''Uhm, Justin,'' hoor ik een bekende stem dan ineens fluisteren, ''heb je toevallig een zakje?'' Ik keek achterom en zag Megan zitten. Ik knikte. ''Vast wel.'' Na heel even gezocht te hebben vond ik een zakje een gaf het aan haar. ''Gaat het wel?'' Vroeg ik een beetje bezorgd.


    The universal language of art.

    Jacky
    Dan voel ik dat de bus gaat rijden, de laatste mensen zijn ingestapt,
    'EINDELIJK!' roep ik uit. En de helft kijkt naar me om. Dan realiseer ik me ineens wat Jasper zei, over zijn soulmate. Ik merkte dat mijn hart ineenkromp, toen hij het over haar had. Ik kon het niet begrijpen, en ik zei per ongeluk;
    'Hoe zou je met iemand samen kunnen zijn, als je ook een soulmate hebt? Je voelt toch ook iets voor Misery? En ik ben benieuwd met wie je thuiskomt' ik was verbaasd dat het zo uit me mond stroomde. Ik werd harder naar mate ik me verdrietiger voelde, en ik voelde me ook verdrietiger. Ik had Jasper in mijn hart binnengelaten, en ik zag het als een foute beslising. En ik lag ook nog met hem in een tent de hele vakantie. Het moest de perfecte zomer worden, maar ik wist niet of dat nog zou gebeuren.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Heel erg goed in spammen :') volgens mij hebben wij, samen met Anne het meest volgespamd xD echt erg xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    Ik dacht na, het was idderdaad gecompliceerd. Maar Misery was mijn soulmate, niet de ware. Nou ja, de bus was eindelijk gaan rijden. Ik keek even naar Jacky en nam haar goed in me op. "Misery is mijn soulmate, dat komt wel goed. Zij krijgt ook ooit een vriendje en aan het sms´je te lezen, deze vakantie." Ik haalde mijn schouders op en ging weer achterover zitten. "En waar kom ik mee thuis, ik denk waarschijnlijk een meisje met een beetje pit."


    We've lived in the shadows for far too long.