• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:18 ]


    The universal language of art.

    (Volgens mij hebben wij zeker wel 3/4de geschreven en zo :O
    Ik keek net even het rollentopic door en dacht: OMFJ /O my f*cking Josh/
    wat een knappen jongens. Nu ben ik stiekem even heel blij.)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 13:05 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    [sorry, was even zwemmen. ^^]

    Jane
    'De champagne is al op! Misschien kan je er nog een druppel uithalen, de fles ligt ergens voor in de bus' Roep ik naar het meisje.
    Ik ga weer verder met het gesprek tussen mij en Finn. 'Dat weet ik toch Finnie, anders ga ik ook niet met je trouwen, ik ga alvast het loopje naar dat plek gedoe oefenen.'
    'Jacky, hier komen, jij geeft me weg,' ik trek haar mee naar het begin van de bus, die ondertussen vertrokken is.
    Met korte pasjes loop ik tussen het pad door. Ondertusssen loop ik het bruilofstlied te zingen. 'Ik ben wel goed he?' Grijns ik als ik langs Finn loop.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ik ga even naar buiten enzo, x.]


    The universal language of art.

    Jacky
    Een meisje met pit, nu waren mijn kansen verdoemd. Niet dat ik niets durfde, hoogtes, donkere dingen, allerlei soorten dingen, maar voor mijn gevoel zocht hij een ander soort pit. Appelpit, grapte ik in mezelf.
    'Dus, iemand zoals Jane.' concludeerde ik. Ik zuchtte, en liet mijn hoofd hangen. Ik kon nog net een snik onderdrukken, come on Jacky, raap jezelf bij een. Maar voor 1 keer leek het niet te lukken. Dan roept Jane me ineens, en ik kijk op.
    'Jacky, jij moet me weggeven. Kom eens hier, ik moet me loopje oefenen.' ze sleurt me half mee naar het begin van het pad. En dan zeg ik:
    'Normaal wordt je weggegeven door je vader, maar aangezien die niet hier is, een jongen. Waarom doet Lars het niet.' Ik loop naar Lars, pak hem bij zijn hand en sleur hem richting Jane.
    'Maar ik wil weg je getuigen zijn, Janiebanie. Het wordt wel veel feest, eerst jullie bruiloft, en dan een week daarna mijn 18e verjaardag.' nadat gezeged te hebben loop ik weer terug naar Jasper, mijn vrolijkheid lostte gelijk weer op, en ik kon Jasper niet aankijken, ik moest hem uit mijn hart zien te krijgen.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 13:09 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Het weggeven van een dame moet gebeuren door een man/jongen in dat gevalxD)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ Mannelijke rol. ]

    Megan

    "Gaat het wel ?" vroeg hij lichtelijk bezorgd. "Tuurlijk wel" glimlachte ik. Ik ging weer tegen de stoel zitten en stak het zakje veilig weg, ergens in de beurt. De bus kwam in beweging. "Voor nu dan" zei ik er nog achter. Ik zuchtte zachtjes. Opeens stopte de bus weer en sprong een jongen nog rap de bus op. "Sorry" grinnikte hij.

    Austin

    De bus kwam in beweging waardoor ik rap op de deur klopte. Hij stopte weer en liet me binnen. "Sorry" grinnikte ik. Ik liep ergens naartoe en plofte neer in nog lege stoelen. Ik ging aan het raam zitten en legde mijn benen op de andere stoel. Ik moest toch een beetje comfort hebben in deze bus ?

    [Shit, nu moet ik mijn stukje aanpassen. Ach, doesn`t matter, easy ;D

    het is aangepast (:]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 13:10 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Justin

    ''Tuurlijk wel,'' zei ze, ''voor nu dan.'' ''Gelukkig,'' antwoordde ik. ''Als er iets is moet je het gewoon zeggen.'' De bus kwam in beweging maar stopte haast meteen weer. Op het allerlaatste moment kwam er nog een jongen de bus in. ''Sorry,'' grinnikte hij, en vervolgens ging hij ergens zitten. Hij zag er aardig uit, en aangezien ik hier maar beter wat vrienden kon maken, besloot ik me zometeen maar eens voor te gaan stellen.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 13:10 ]


    The universal language of art.

    [nu ben ik echt even weg,x]


    The universal language of art.

    [Wauwiemauwie, Austin ziet er ook leuk uit :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    "Nee, die gaat al trouwen. En trouwens honey." Riep ik naar Jane. "Je moet ook nog iets nieuws, iets geleends en iets ouds hebben. Dat weet ik nog van vroeger. Toen mijn ouders trouwde. En hoe wil je je geloftes gaan schrijven, en je moet taart regelen, een ambtenaar van de burgelijke stand." Somde ik op. Ik hield van bruiloften, en eigenlijk, heel stiekem, wou ik alles wel regelen.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Finn
    'Je bent geweldig, Jane,' zeg ik wanneer ze in het gangpad van de -inmiddels rijdende- bus haar bruiloftsloopje oefent. 'Ik kan niet wachten tot overmorgen!'


    The truth may be orange!

    Jacky
    'Oke, Jane gaat al trouwen, maar dus wel iemand als Jane. Tot nu toe heb ik haar dan nog niet gezien.' zei ik, nog steeds naar beneden kijkend. Ik voelde een traan opkomen, en wreef die boos weg. Niet boos op Jasper, boos op mezelf. Ik hoopte dat hij het niet door zou hebben, dan vervalt het concept van meisje met pit al helemaal. En dat is precies de bedoeling, zei ik tegen mezelf. Het heeft geen zin om iets te willen met Jasper, behalve vriendschap. Verder zou het toch niet komen, verder zou hij toch niet willen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Megan

    "Tuurlijk, dankje" zei ik terug. Ik sloot mijn ogen maar hield mijn zonnebril wel op. Hopelijk werd het rap nacht. Dan kon ik teminste mijn zonnebril afzetten, want nu was het waarschijnlijk geen zicht om me zo te zien zitten. Mijn groene ogen keken de bus rond. Een zachte zucht verliet mijn mond. Een bruiloft ? Tja, sommige mensen waren héél goed in overdrijven.

    [Haha, ik weet dat Austien jummie is (:]

    (Het lijkt me toch wel grappig hoor. Wij helemaal kwijlen blijken die jongen straks nog gay)


    We've lived in the shadows for far too long.