• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:18 ]


    The universal language of art.

    Jasper:

    Nadat ze haar naam had gezegt liep ik terug en ging weer zitten. "Oke, ze is niet erg spraakzaam." Zeg ik en rol met mijn ogen."Ik verveel." Meld ik even en ga weer tegen het raam aan ziiten. Ja, ik had de aandachtsspanne van een eekhoorn. Ik zette een nieuw liedje op en sloot mijn ogen. Hopend op een wonder....


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    Ineens kwam er een jongen naar me toe. 'En wie ben jij?' zei hij een beetje arrogant. 'Felicia.' zei ik toen ik opkeek en glimlachtte. Tot mijn verbazing liep hij weer weg en ging hij weer zitten.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Thsjaa, zo kan je het ook oplossen xd]

    Jacky
    'Oke, ze is niet erg spraakzaam.' zei Jasper toen hij al snel weer terug kwam. 'Ik verveel me,' deelde hij mee. En hij ging weer tegen het raam zitten. Ik draaide me zijn kant op en vroeg zacht:
    'Ga je het nog vragen, Jasper?'
    Normaal zou ik nooit de vraag willen weten, maar iets zei me dat het er toe deed.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Awh, awkward xd Felicia is weer online, terwijl Jasper net weggelopen is xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Haha, maakt niet uit joh, topic duurt nog lang zat.}


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Lars:

    Jasper liep naar een meisje en kwam al snel weer terug. dus liep ik er maar heen. "Hé, ik ben Lars, sorry van Jasper, hij is een beetje... moe." Zei ik tegen haar en lachte. "En jij heet?" Vroeg ik vrolijk.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Dat is waar :') hoe is Felicia eigenlijk? Sorry, ik ben te lui om het n het rollentopic op te zoeken]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wauw, goed bezig Lars ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    'Hé, ik ben Lars, sorry van Jasper, hij is een beetje... moe.'' hoorde ik ineens en ik zag een jongen die naar me lachte en naar mijn naam vroeg. 'Felicia', zei ik, 'Ik word hier langzaam aan ook een beetje moe van, ik hou niet zo van wachten.' glimlachtte ik naar hem.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jasper:

    Ik maakte een paar spatische bewegingen en keek haar aan. Daarna begon iik met mijn handen te klooien. "Geloof jij in liefde op het eerste gezicht" Vroeg ik snel en duidelijk,. Zo dat was eruit, nu alleen nog haar antwoord.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    Ik zag hem een paar spastische bewegingen maken, en toen keek hij mij aan. Waarna hij met zijn handen begon te klooien.
    'Geloof jij in liefde op het eerste gezicht?' ik werd een beetje overrompeld door de vraag, ik had een ander soort vraag verwacht. Ik dacht even na en zei toen:
    'Ik denk dat het wel kan bestaan, maar dat het niet vaak gebeurt.' ik vroeg me af waarom hij dat vroeg. Maar in plaats van dat te vragen zei ik:
    'En jij? Wat denk jij?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lars:

    Ik schudde mijn hoofd. "Ik zit hier ook al twee uur dus." Ik keek even naar de rest en concludeerde dat het een zooitje was. Een leuk zooitje, dat wel. "Waarom kwam je er niet bij zitten." Ik trommelde vrolijk op de stoel.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Felicia

    Ook hij zat hier dus al lang te wachten. 'Waarom kwam je er niet bij zitten?' vroeg hij en hij keek me vrolijk aan. Het viel me op dat hij nog een jonger gezicht had dan de meeste jongens in de bus, maar hij had zeker wel een leuke glimlach. Ik haalde mijn schouders op. 'Weet niet, ik ben niet zo van praten met vreemde mensen.' zei ik blozend.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Jaaa, als Felicia naast Lars gaat zitten, zit Lars niet meer alleen ^^ en dan ziet ze dat Jacky en Jasper niet klef zijn :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:

    'En jij? Wat denk jij?' Vroeg ze. Ik dacht even na. Ja, wat dacht ik eigenlijk.
    "Het zal vast bestaan." Ik knik even. En stel de volgende vraag. "Hoelang moet jij iemand kennen voordat je ´verliefd´ kan zijn op diegene." Dat was mijn tweede vraag en eerlijk. Ik had hem bijna niet gesteld.


    We've lived in the shadows for far too long.