• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 15:18 ]


    The universal language of art.

    Jane
    'Ach joh, dan geeft Larsje me weg, Jacky gaat dan wel getuigen.'
    'Je bent geweldig Jane,' zegt Finn. 'Dat weet ik toch!' Zeg ik als ik weer op een stoel neerplof, dit keer naast Lars. 'Jij bent ook goed in lopen hoor Larsje'
    Ik dacht over alle dingen die we nog moesten regelen.
    'Misschien moeten we toch maar niet trouwen Finnie, dan moet je veel te veel regelen en daar heb ik geen zin in terwijl het vakantie is,' ik zucht even.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 13:26 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    xMockingjayy schreef:
    Jane
    'Ach joh, dan geeft Larsje me weg, Jacky gaat dan wel getuigen.'
    'Je bent geweldig Jane,' zegt Finn. 'Dat weet ik toch!' Zeg ik als ik weer op een stoel neerplof, dit keer naast Lars. 'Jij bent ook goed in lopen hoor Larsje'



    (Je slaat jasper over. Wie kan Jasper nou vergeten..(cat))


    We've lived in the shadows for far too long.

    MyMisery schreef:
    (...)


    (Je slaat jasper over. Wie kan Jasper nou vergeten..(cat))


    [Jacky hoopt alleen maar dat ze Jasper kan vergeten :3 no offense to Jasper, maar ze kan het niet aan met dat soulmate gebeuren, aangezien ze niet denkt dat hij verliefd is op haar :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Ik had het eigenlijk tegen Jane, maar oke.
    En met al die leuke jongen word Jasper nog spontaan gay, no offence to Jacky)


    We've lived in the shadows for far too long.

    MyMisery schreef:
    (Ik had het eigenlijk tegen Jane, maar oke.
    En met al die leuke jongen word Jasper nog spontaan gay, no offence to Jacky)


    [Dat snapte ik ;p noooooohhh, Jasper mag niet spontaan gay worden xd, no offence to gay's, maar Jacky wilt Jasper gewoon xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Aangepast]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Austin

    Ik haalde mijn iPhone uit en ging naar contact, durf niet te lachen, Mama. I'm sorry, maar mijn Mama betekende toevallig enorm veel voor me. Ik stuurde haar vlug een berichtje en ging nog even naar FB. Ik rolde met mijn ogen toen ik zag dat mijn toch zo lieve Ex-vriendin me weer eens aan het stalken was. Yeah, darling, neem wat Make-Up, jongens zullen je misschien weer zien staan !
    Ik ging nog even naar de FB van mijn zusje om te kijken wat zij zoal doet. Ik was nogal beschermend, sorry. Ik ging terug naar mijn pagina om beide meisjes even te vernoemen.
    Mijn zusje is voor mij als Make-Up voor Abbigail, je kan niet zonder ze.
    Trots over mijn actie aangezien ik had verwezen dat Abbgail totaal niet staat zonder Make-Up, nog een bewijs dat liefde blind maakt, stak ik mijn mobiel weer weg en keek de bus rond. Naar iedereen die even keek glimlachte ik en keek weer naar voren.

    Lars:

    Hoe leuk ik het ook vond om Jane te mogen bgeleiden, nee. I wou geen nep-bruiloft, ik wou geen koppel, niks. Ik wou gewoon zelf is een keer gelukkig zijn. Mijn mobiel ging af en ik las mijn sms´je. IK erd er gek van, sinds ik het Olivia verteld het stopte ze er niet over. Het begon irritnant te worden. Ik stopte mijn mobiel snel weg en keek de bus rond. Het werd wel gezellig.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Megan

    Ik rolde met mijn ogen en ging wéér anders zitten op mijn stoel. Gezelligheid hierzo, 0, feestgehalte, 0, saaiheid, 101. Ik lachte om mijn eigen domme opmerking en liet me ook op de andere stoel vallen. Iets wat ik beter niet had gedaan. Ik greep naar het zakje. "OREN TOE !" schreeuwde ik door de bus. De meeste keken eerst verbaasd maar dekten dan toch hun oren af. Ik deed het zakje open en haalde mijn maaginhoud naar boven. De buschauffeur was gestopt waardoor ik vlug naar buiten liep en het in de 1e de beste vuilbak gooide. Ik liep weer terug en spoelde mijn mond met wat water. Onschuldig ging ik terug neerzitten. "Sorry" zei ik.

    {Nog iets belangerijks gebeurt? Ik werd in iedergeval opgesloten in een kast zonet.. Ugh.. Stom broertje}

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 13:47 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jasper:


    Ik keek terleurgesteld naar Jane. Ik had eigenlijk wel zin om iets te plannen.
    Ik hield van bruiloften, had ik altijd al gedaan. "Nee, ik zoek geen meisje met Jane-pit. Ik zoek een meisje met pit als in." Ik keek even rond en zwaaide vrolijk naar de nieuwe jongen. "Met spontane pit." Besluit ik en stond op. "Twee seconden hoor." Ik liep naar hem toe en ging voor hem zitten. "Aangenaam, ik ben Jasper/Jappie/Jasperos/Ferdinand Ryan Modttes." Zij ik in 1 adem. "En jij bent?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Naa, zowat iedereen kwijlt op mijn mannelijke personage, Megan heeft gekost want ze kan niet tegen bussen, Jane en Finn gingen/gaan een nepbruiloft doen, voor de rest niet zoveel denk ik]

    Austin

    Even verdwaasd liet ik de namen in me opnemen. "Austin ?" zei ik dan aarzelend. Ik begon te lachen aangezien ik 1 naam had en hij, uhm, 16 ? Achja. "Ik denk dat ik het toch hou bij Jasper" zei ik, "Voor nu dan". Wie weet gaf ik hem nog wel een bijnaam, een andere dan wel.

    Jacky
    'Nee, ik zoek geen meisje met Jane-pit. Ik zoek een meisje met pit als in,' hij keek even rond, en zwaaide naar de jongen die als laatste binnen was gekomen,' met spontane pit. Twee seconden hoor,' zei hij, waarna hij naar de jongen naar voren liep. Ik schoof een plek door, zodat ik nu aan het raam zat. Ik trok mijn knieën op, en leunde tegen het raam, wat heerlijk verkoelend was. Ik wist niet meer wat ik met mezelf aan moest. Ik was in iedergeval niet moe meer, mijn gedachten gingen op de loop met me. En ik raakte verzeild in me eigen gedachten, bij het raam, met opgetrokken knieën tegen mijn borst aangedrukt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jasper:


    Ik lachte even. "Nee, ik heet geoon Jasper Ryan, maar ik heb al een beetje veel bijnamen gekregen." Leg ik uit. "Dus waarom ben je niet bij de rest komen zitten?" Vroeg ik rustig door. Of wacht nee, ik had een betere vraag. "Zie je hem daar, hij heet Lars, ik denk dat hij gay is, wat denk jij?"


    We've lived in the shadows for far too long.