• Goed weer, maar ... het verstoort je ritme, althans het mijne toch...
    Ik zou dringend voor mijn examens moeten leren, maar het komt er gewoon niet van... De warmte maakt mij zo sloom dat ik er gewoon geen zin in heb en dat het totaal niet vooruit gaat...
    Heeft hier nog iemand last van? Of ken je enkele motivatietips? :)
    Enjoy the weather! ;)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 14:50 ]


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Raniiaa schreef:
    (...)
    Waarom was je vrijdag doodzenuwachtig? :o en ik hoop voor jou dat ze het begrijpt :)

    Ik ging kijken op een andere school waar ik hoogstwaarschijnlijk volgend jaar naar toe ga
    Ik hoop het ook


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Savant schreef:
    (...)
    Ik ging kijken op een andere school waar ik hoogstwaarschijnlijk volgend jaar naar toe ga
    Ik hoop het ook

    Oooh, en hoe was het? Wat was je eerste indruk? :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Raniiaa schreef:
    (...)
    Oooh, en hoe was het? Wat was je eerste indruk? :)

    Het was erg leuk
    Mijn ouders waren al eerder op gesprek geweest dus ik wist al het een en ander
    Het is heel anders dan mijn huidige school, veel kleiner en rustiger
    Ik denk dat de kans zeer groot is dat ik er heen ga


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Savant schreef:
    (...)
    Het was erg leuk
    Mijn ouders waren al eerder op gesprek geweest dus ik wist al het een en ander
    Het is heel anders dan mijn huidige school, veel kleiner en rustiger
    Ik denk dat de kans zeer groot is dat ik er heen ga

    Hopelijk zal je er een leuke tijd beleven! ;)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    *high five!*

    Ik hoor nu te leren voor mijn examen Frans maar uiteindelijk is mijn bureaustoel die kan ronddraaien alweer even interessant als toen ik vijf was. En die warmte helpt totaal niet.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Het is niet alleen het warme weer wat me demotiveert, ik heb er ook gewoon geen zin meer in, maarja, morgen laatste twee examens. Dus nog maar ffies doorbijten. Veel succes trouwens!


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Vindt er nog iemand het plots zo fris? O.o Ik had beter een broek aangedaan ipv een jurk :/


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Nimh schreef:
    Aangezien ik zomervakantie heb, nee ik heb er geen last van :'D

    YEAH.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Redelijk vervelend ja, leren lukt voor geen meter. Alleen s'ochtends een beetje. Maar ja, ik heb zo mijn laatste examen en laat ik hopen dat het niet te moeilijk wordt :Y)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Louvre schreef:
    Redelijk vervelend ja, leren lukt voor geen meter. Alleen s'ochtends een beetje. Maar ja, ik heb zo mijn laatste examen en laat ik hopen dat het niet te moeilijk wordt :Y)


    Nog veel succes, de laatste loodjes wegen het zwaarst ;)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Marling schreef:
    (...)
    Ik vind dat echt raar, bij ons begint de zomervakantie pas 1 juli. :-)


    Pas 1 juli? Die van mij begint pas 16 juli hoor --''

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 17:04 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bij mij begint de schriftelijke examens op 13 juli maar ik ben te lui om te gaan studeren, xd.
    Morgen heb ik al een spreekexamen, maar ik heb op voorhand al geleerd dus ik heb niet veel om zorgen te over maken hehe.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hereafter schreef:
    Bij mij begint de schriftelijke examens op 13 juli maar ik ben te lui om te gaan studeren, xd.
    Morgen heb ik al een spreekexamen, maar ik heb op voorhand al geleerd dus ik heb niet veel om zorgen te over maken hehe.


    Ik ben nu al bezig met examens die niet in het examenrooster verwerkt zitten en dus tijdens de lessen gedaan worden :)

    En ook mondelinge examens, luister- en leesexamens, ... :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.