• Goed weer, maar ... het verstoort je ritme, althans het mijne toch...
    Ik zou dringend voor mijn examens moeten leren, maar het komt er gewoon niet van... De warmte maakt mij zo sloom dat ik er gewoon geen zin in heb en dat het totaal niet vooruit gaat...
    Heeft hier nog iemand last van? Of ken je enkele motivatietips? :)
    Enjoy the weather! ;)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 14:50 ]


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Pericles schreef:
    Ik hoor eigenlijk te leren, maar kan mezelf er niet toebrengen dus ik zit een heel schema te maken, zodat ik het tóch doe (:

    Hmm, slim plan :) Maar ik volg nooit schema's, dus begin er niet meer aan om ze op te stellen ;D Kan jij je er aan houden? :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Raniiaa schreef:
    (...)
    Zo lang dat jij vakantie hebt! :o Hoe komt dat? :) en sinds wanneer is je vakantie al bezig? :)
    *ik-wil-dit-ook* :p

    Laatste jaar, examens zijn al heel vroeg en ik had er maar 3.
    Ik had eh, donderdag om 11 uur vakantie :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Raniiaa schreef:
    (...)
    Zijn dat bij jou dan een soort eindtoetsen? :) en ik drink niet veel, ik heb (ook niet ondanks dit weer) nooit veel dorst :p en wanneer is bij jou de laatste schooldag? :)


    Niet echt. We krijgen zeg maar de laatste week van het jaar een toetsweek, ik heb nu gewoon het pech dat ik veel toetsen in een week heb. :C En mijn laatste schooldag is denk ik 9 juli pas.
    Ik smelt hier gewoon van de warmte, dat jij geen dorst hebt zeg. ._.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik heb nog 4 tentamens en dan vakantie, als ik geen herkansingen moet doen tenminste.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nimh schreef:
    (...)
    Laatste jaar, examens zijn al heel vroeg en ik had er maar 3.
    Ik had eh, donderdag om 11 uur vakantie :'D

    Ik ben ook in mn laatste jaar, ik heb examens van 6 tot en met 19 juni :) en wat ga je nu doen? Werken? :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    PAPAROACH schreef:
    (...)

    Niet echt. We krijgen zeg maar de laatste week van het jaar een toetsweek, ik heb nu gewoon het pech dat ik veel toetsen in een week heb. :C En mijn laatste schooldag is denk ik 9 juli pas.
    Ik smelt hier gewoon van de warmte, dat jij geen dorst hebt zeg. ._.

    Haha, ik probeer regelmatig te drinken maar na verloop van tijd vergeet ik dit weer... Slecht voor de nieren :s En amai, nog tot 9 juli, dat is lang! :s


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Yoda schreef:
    Ik heb nog 4 tentamens en dan vakantie, als ik geen herkansingen moet doen tenminste.

    En wanneer is je laatste tentamen? :) nog veel succes ;)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Ik moet beginnen keihard bezig aan mijn Personal Project, 2 paragrafen wiskunde en een Nederlands proefwerk en ik zit hier van, jeuhh, ik ga zo heerlijk naar het meer toe om te zwemmen.

    Ik vind dat ik de afgelopen weken wel hard genoeg gewerkt heb (iedere avond tot 12 uur door werken en om half 6 opstaan om verder te werken). Ik gun mezelf nu wel even wat vrije tijd, dan werk ik morgen wel harder (:

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 15:03 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Raniiaa schreef:
    (...)
    Ik ben ook in mn laatste jaar, ik heb examens van 6 tot en met 19 juni :) en wat ga je nu doen? Werken? :)

    Nou ik werk sowieso al elke vrijdag en meestal ook zaterdag. En in juli/augustus kan ik op mijn eigen werk heel veel extra werken, dus de komende maand vind ik het wel even prima zo :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Raniiaa schreef:
    (...)
    En wanneer is je laatste tentamen? :) nog veel succes ;)



    8 Juni x] Heb aankomende vrijdag Burgerlijk recht, volgende week maandag methoden en techieken II, volgende week vrijdag rechtseconomie en dan 8 Juni rechtsfilosofie.


    Bedankt, jij ook ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Sommige hebben al examen gedaan
    dus hebben ze geen les meer
    en beschouwen ze het als zomervakantie


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Het is herkenbaar :'). Ik zou eigenlijk moeten werken aan verslagen, maar ik lig liever in de zon. Maaar, ik heb me er vandaag eindelijk toe kunnen zetten om toch één pagina te doen. En dadelijk moet ik werken dusja, dan kan het niet ;p. Maar vanavond nog maar een poging doen en morgen ook, vanwege deadlines de aankomende weken.
    Succes met je examens!


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb dinsdag alleen nog biologie en dan heb ook ik zomervakantie, maar echt, biologie is zo saai en langdradig, ik wil niet leren.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    Ik heb dinsdag alleen nog biologie en dan heb ook ik zomervakantie, maar echt, biologie is zo saai en langdradig, ik wil niet leren.[/quote

    De laatste loodjes wegen het zwaarst, nog eventjes en het is gedaan, succes nog! ;)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Quiescent schreef:
    Ik moet beginnen keihard bezig aan mijn Personal Project, 2 paragrafen wiskunde en een Nederlands proefwerk en ik zit hier van, jeuhh, ik ga zo heerlijk naar het meer toe om te zwemmen.

    Ik vind dat ik de afgelopen weken wel hard genoeg gewerkt heb (iedere avond tot 12 uur door werken en om half 6 opstaan om verder te werken). Ik gun mezelf nu wel even wat vrije tijd, dan werk ik morgen wel harder (:


    Groot gelijk! Ontspanning is ook nodig hé ;) Dan heb je zeker genoeg energie voor te werken morgen :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.