• Goed weer, maar ... het verstoort je ritme, althans het mijne toch...
    Ik zou dringend voor mijn examens moeten leren, maar het komt er gewoon niet van... De warmte maakt mij zo sloom dat ik er gewoon geen zin in heb en dat het totaal niet vooruit gaat...
    Heeft hier nog iemand last van? Of ken je enkele motivatietips? :)
    Enjoy the weather! ;)

[ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 14:50 ]

Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

Nimh schreef:
    (...)
    Nou ik werk sowieso al elke vrijdag en meestal ook zaterdag. En in juli/augustus kan ik op mijn eigen werk heel veel extra werken, dus de komende maand vind ik het wel even prima zo :Y)

In wat voor een bedrijf werk je? :) En ok, werk genoeg, dat is goed :P En daarna? Wat ga je dan doen? :)

Yoda schreef:
    (...)

8 Juni x] Heb aankomende vrijdag Burgerlijk recht, volgende week maandag methoden en techieken II, volgende week vrijdag rechtseconomie en dan 8 Juni rechtsfilosofie.

Bedankt, jij ook ^^

Dank je wel! ;)

Inviolable schreef:
    Het is herkenbaar :'). Ik zou eigenlijk moeten werken aan verslagen, maar ik lig liever in de zon. Maaar, ik heb me er vandaag eindelijk toe kunnen zetten om toch één pagina te doen. En dadelijk moet ik werken dusja, dan kan het niet ;p. Maar vanavond nog maar een poging doen en morgen ook, vanwege deadlines de aankomende weken.
    Succes met je examens!

Dank je wel en jij ook! ;)

Ik word altijd zo snel moe van de warmte, dus het leren gaat ook moeilijk. Gelukkige heb ik zo goed als al mijn samenvattingen af, dus hoef ik die enkel nog te overlopen. Ik ga wss ook een vak laten vallen tijdens de examens.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Yeah, and I'm bored. En daarom eet ik de hele dag.

And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

yep, heb ik ook.
    ik hak te snel af

-

WATIC schreef:
    Ik word altijd zo snel moe van de warmte, dus het leren gaat ook moeilijk. Gelukkige heb ik zo goed als al mijn samenvattingen af, dus hoef ik die enkel nog te overlopen. Ik ga wss ook een vak laten vallen tijdens de examens.

Ik word ook altijd zo moe... Daarstraks zat ik in de zon en leg mijn cursus opzij, 2 minuten later val ik in slaap en 2 uur later word ik wakker omdat het tijd was om te eten... :/

Uneventful schreef:
    Yeah, and I'm bored. En daarom eet ik de hele dag.

Dat heb ik normaal ook... Maar nu krijg ik door de warmte niks binnen :)

Het lukt mij ook niet zo goed. Ik wil de hele tijd naar buiten, maar ik moet dus echt wel gaan leren D:

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Negligible schreef:
    Het lukt mij ook niet zo goed. Ik wil de hele tijd naar buiten, maar ik moet dus echt wel gaan leren D:

Als ik binnen zit, wil ik naar buiten. Als ik buiten leer, kijk ik naar alles behalve naar mijn cursus... De druk is bij mij nu nog te laag, dus als ik voel dat ik het examen bijna moet afleggen, zal ik wel in actie schieten... Hoop ik althans :p

ik heb ook examens, dinsdag heb ik scheikunde, is ook tevens mijn laatste maar ik kan mij helemaal niet concentreren, ik denk steeds aan andere dingen en aan de zomer :(:|
    Ik ga het zoooooo verpesten (baby)

Ik ben zo sloom dat ik mijn Frans en Duits boeken ben vergeten, want ik dacht die kan ik maandag ook nog meenemen
    Maar we hebben morgen vrij en ik heb Dinsdag toets van Duits en Frans

L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

O, hell yeah. Ik heb hetzelfde probleem. School neemt ons plezier af. D:

"I'm a loser, that means I've been lost before."

Oei! Kan je dan niet bij een klasgenoot langsgaan en het kopieren? Of laten inscannen ofzo? :)

Raniiaa schreef:
    (...)

In wat voor een bedrijf werk je? :) En ok, werk genoeg, dat is goed :P En daarna? Wat ga je dan doen? :)

Een bedrijf met meerdere webshops van babykleding/spullen. In juli ga ik nog 2 weken naar Frankrijk en in augustus naar Lowlands. En eh, in september ga ik aan mijn opleiding beginnen, als ik ingeloot word :')

Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.