• Goed weer, maar ... het verstoort je ritme, althans het mijne toch...
    Ik zou dringend voor mijn examens moeten leren, maar het komt er gewoon niet van... De warmte maakt mij zo sloom dat ik er gewoon geen zin in heb en dat het totaal niet vooruit gaat...
    Heeft hier nog iemand last van? Of ken je enkele motivatietips? :)
    Enjoy the weather! ;)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 14:50 ]


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    ik leer buiten in het zonnetje , vanachter in de tuin zodat niemand me kan storen (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ik heb gisteren nada de kloot gedaan :Y)
    Vandaag zal ik dat moeten inhalen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ja heb ik ook! Moet echt natuurkunde gaan leren, heb er nog niks aangedaan... Maar ik heb echt zo geen zin!


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik moet nog 3 boekverslagen voor nederlands, 4 verslagen voor economie en een frans boek lezen, was van plan gister een deel te doen maar toen heb ik dus niks gedaan a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb net besloten om vandaag 1 klein vakje te doen, dan heb ik toch iets gedaan... :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Raniiaa schreef:
    Oei! Kan je dan niet bij een klasgenoot langsgaan en het kopieren? Of laten inscannen ofzo? :)

    Voor Duits is een leesboekje en ik weet niet eens hoe het heet
    En Frans heb ik idd laten inscannen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh same here. Ik wou gisteren mijn voorbereidingen alvast maken voor m'n examens, m'n kamer opruimen en 's avonds m'n twee paarden gaan rijden. Uiteindelijk ben ik in slaap gevallen in de tuin, namiddag gaan zwemmen bij een vriend en 's avonds een terrasje gaan doen met een paar oude klasgenoten.

    De geur van zonnecrème alleen al geeft mij het gevoel alsof het al vakantie is D:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Aperio schreef:
    Oh same here. Ik wou gisteren mijn voorbereidingen alvast maken voor m'n examens, m'n kamer opruimen en 's avonds m'n twee paarden gaan rijden. Uiteindelijk ben ik in slaap gevallen in de tuin, namiddag gaan zwemmen bij een vriend en 's avonds een terrasje gaan doen met een paar oude klasgenoten.

    De geur van zonnecrème alleen al geeft mij het gevoel alsof het al vakantie is D:

    Idd, hier lig ik weer in het zonnetje, met mijn cursus naast me... En heerlijk te zonnen met muziek! ^^
    Dat het maar slecht weer wordt tijdens de examens, of ik doe niks :/


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Savant schreef:
    (...)
    Voor Duits is een leesboekje en ik weet niet eens hoe het heet
    En Frans heb ik idd laten inscannen

    Ok, al een vak opgelost ;) Misschien kan je uitstel vragen voor Duits? :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Ik heb morgen Biologie....

    Ik leer vanavond wel of zo XD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Je wil niet weten hoe erg ik m'n economie vorige week heb verkloot .__.
    Gelukkig heb ik voor deze week geen toetsen (denk ik) en kan ik dus nog even lekker van 't weer genieten :3.


    i put the fun in funeral

    Pff, had ik in het vorige trimester ook ... Echt de héle tijd slecht weer ! Wat gebeurd er ? De week van de examens begint en KABAM ! 25 graden. Tss. Nu weer. Niet eerlijk, zo niet eerlijk.

    LEADERLOUIS schreef:
    Pff, had ik in het vorige trimester ook ... Echt de héle tijd slecht weer ! Wat gebeurd er ? De week van de examens begint en KABAM ! 25 graden. Tss. Nu weer. Niet eerlijk, zo niet eerlijk.

    Idd, de weergoden hebben zo zwaar iets tegen studenten :(


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Raniiaa schreef:
    (...)
    Ok, al een vak opgelost ;) Misschien kan je uitstel vragen voor Duits? :)

    Ik heb al een keer uitstel gehad(omdat ik een verkeerd boekje had) dus ik hoop dat ze snapt dat ik het ben vergeten omdat ik vrijdag dood en dood zenuwwachtig was


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Savant schreef:
    (...)
    Ik heb al een keer uitstel gehad(omdat ik een verkeerd boekje had) dus ik hoop dat ze snapt dat ik het ben vergeten omdat ik vrijdag dood en dood zenuwwachtig was

    Waarom was je vrijdag doodzenuwachtig? :o en ik hoop voor jou dat ze het begrijpt :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.