• Percy was indertijd nog te jong om echt te begrijpen wat er gebeurde. Hij was wel oplettend genoeg om te begrijpen dat het iets verschrikkelijks moest zijn en wanneer hij zijn moeder zag huilen werd hij altijd heel stil en heel bang, al probeerde hij dat niet te laten merken.


    Percy Weasley werd geboren tijdens de Eerste Tovenaarsoorlog. Hij was pas vijf toen Harry onwetend de wereld van Voldemort bevrijdde, maar toch liet het sporen op hem achter.
    Veertien jaar later haatte iedereen hem. Hij had maar één besef dat de pijn die hij daarbij voelde een beetje kon verzachten; niemand kon hem met meer passie en vuur verafschuwen dan hijzelf.





    Dit is hoe ik de Percy Weasley uit de boeken zie,
    omdat iemand eens duidelijk moest maken dat Percy geen harteloze zak is.
    Ik hoop dat mensen inzien dat ook hij zijn redenen had voor wat hij deed,
    al waren het misschien niet altijd de juiste.
    Volledig volgens de canon (wat er in de boeken staat)
    dus zelfs geen Perciver, Merlin help me.



    © Square



    Het eerste hoofdstuk komt morgenvroeg en daarna zal ik iedere dag een stukje posten. Het is een 4-shot. Je kunt op het plaatje klikken, maar dit is ook een link. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    ABO ^^


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    DSalvatorex schreef:
    ABO ^^


    Dankje. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Part 1 staat online.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Part 2.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Part 3 is nu ook geactiveerd.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 16:53 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan