• Dus, vanochtend had ik Engels. We moesten een tekst schrijven met als titel ' Me in eight years time ' allemaal goed en wel maar we moesten het voorlezen voor de klas. Ik haat voor de klas staan maar toen het mijn beurt was riep een meisje mega luid een jongen zijn naam door de klas ( een jongen die ik heel erg knap vind ) en de leerkracht vroeg zijn naam, in welk jaar hij zit,... dus ik super rood worden. Iedereen begon zo van ' ooooooooooeh ' en je weet wel. Een jongen uit mijn klas kent hem en ik hoorde hem zeggen dat hij het ging vertellen. Great, ik heb hem dus de hele dag ontlopen :'D

    Hoe was jullie dag ? :'D

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 19:18 ]


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    ontlopen* ._.

    Mijn dag was lui. God ik ben zo moe. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Awkward D:

    Vandaag kreeg ik hoofdpijn door de hitte(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    that sucks.
    mijn dag? het was alsof ik droomde. ik ben zo moe, dat ik mezelf afvraag of ik wel wakker ben.


    -

    Ik had vandaag een excursie van 07:45 tot 17:40. We gingen eerst naar het Rijksmuseum van oudheden en daarna naar de tweede kamer. Was wel oké.

    En dat ontlopen dat ken ik.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 19:13 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb een 4 voor 80 meter sprinten ,want 15,2 seconden is niet goed en 1 seconden verschil maakt meer dan 2 punten verschil in het cijfer *flips table*
    . Veder had ik het warm met het terug fietsen naar huis en ook nog keiharde warme wind tegen wanneer je half als een zombie rond loopt/fiets werk niet echt. Ook nog bucking last gehad van hooikoorts woehoe e.e
    Oja ook nog mijn teen gestoten en die ging bloeden en mijn voet zit nu een soort van snee (zelfde voet):'D (ik ga goed vandaag)

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 19:14 ]


    Shoganai i ne~

    Dat is balen.
    Ik heb vandaag een erg drukke stagedag gehad in dit belachelijke warme weer.
    De honden waren of allemaal dood door de hitte of juist zo hyperactief dat ze niks anders deden dan happen. Dus ik heb weer 'n flinke lakbeschadiging, maar toch hou ik van die gestoorde politiehondjes <3


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Awkward

    Ik had maar twee uur les, maar wel boekpromotie en gelukkig was mijn klas weer zo geïntereseerd in onze boekpromotie *sarcasme heerst* En toen ben ik naar huis gegaan en mijn moeder gaan kijken op de Isaac Beeckman Academie en de kans is zeer groot dat ik daar volgend jaar heen ga. Toen we thuis kwamen had ik eigenlijk nog een uur les, maar ik hoefde niet en toen ben ik gaan lezen en toen liep er opeens een vreemde hond in onze tuin en ben ik de hele middag bezig geweest met het zoeken vaan een baasje, twee keer de hele buurt doorgelopen, dierenarts, bleek die van twee deuren verderop te zijn
    En net lekker gebbqd
    Best chill dus


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oh, dat is best wel balen, ja. :\

    Mijn dag was... Lang en saai. De laatste twee uren hebben nog nooit zo lang geduurt. ._.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Mijn dag was heet en benauwend op school, daarna naar Dark Shadows -awesomeness-, en dan naar huis. Saaiheid dus.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 20:35 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Little awkward moment..
    Ik heb de hele dag zitten leren en heb een mooi bruin laagje ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Aahw, balen!

    Ik heb vandaag half geslapen en half gekwijld toen ik aan een jongen dacht die ook bij mij op school zit (ik vind hem erg knap en leuk).
    Plus, vandaag had ik het niet zo warm als gisteren, eergisteren en dinsdag.(:


    There is nothing more badass than being yourself

    Wat balen :(

    Mijn dag is goed _O_ Examens zitten er eindelijk op. Nu bestaan mijn leven uit feesten, laat op blijven en los gaan xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hahaha dat had ik ook ooit met 'mijn' mooie Griek maar dat kwam omdat zijn naam in de opgave staat. It sucks.
    Mijn dag was niet bijzonder. Warm, vermoeiend en vol gestopt met huiswerk. Normaal saai schoolleventje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Oeh...ontlopen, ja dat ken ik. Ehm..ik vertel het maar niet. Mijn dag was ook vreselijk


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!

    Ik ben verbrand en heb me pas daarna ingesmeerd...?
    Naja, ik ben tot nu toe al elke dag verbrand. ><
    Nu zijn alleen de beentjes wat gevoelig en mijn lippen voelen ook klein beetje verbrand aan...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.