• Ik weet niet of er onder jullie ook hardlopers zijn of mensen die een beetje verstand hebben van hoe spieren een beetje werken, maar ik heb nu al een paar weken last van een rottige blessure.

    De blessure zit in mijn onderbeen, in het midden, aan de zijkant (van de binnenkant, niet buiten). Het is nooit dik geweest. Ik voel het altijd als ik gewoon loop, maar dan is de pijn niet heel erg. Als ik ga hardlopen dan komt de pijn best wel extreem opzetten, eigenlijk. Ik vermoed dat het een spierscheurtje is.

    Heeft iemand tips voor deze blessure, zodat het overgaat? Of heeft iemand hetzelfde (meegemaakt/gevoeld)?





    [trouwens, een tip voor het forum: een onderdeel Sport?]

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 13:28 ]

    Wat dacht je van naar een dokter gaan? Beste tip die ik je kan geven 8D
    Nee, echt waar, zou gewoon voor de zekerheid even naar een dokter gaan. Die weten het gewoon goed en kunnen je helpen ^^ Zelf doktertje gaan spelen, etc, dat werkt alleen maar in je nadeel en zou het zelfs erger kunnen maken. Better safe than sorry ^^


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Haha, true. Naar de dokter gaan is altijd handig, denk ik, maar ik ben niet iemand die daar snel naar toe gaat. Ik wil eerst kijken of ik het zelf kan oplossen(a)

    En Better Safe than Sorry is helemaal waar, natuurlijk!