• HELEMAAL LEZEN HOOR!

    Vanavond is mijn moeder jarig en daar kijken we elk jaar na uit: Bijna de hele familie komt dan.. Mijn neefjes (die altijd anders meekomen)waren er dit keer helaas niet. Er was 1 meisje van mijn leeftijd, maar daar ga ik niet zo veel mee om. De familie stroomde binnen, en gingen dus allemaal hun hart 'luchten' wat ze allemaal wel niet beleefd hebben enzo. Ook vragen ze allemaal dingen aan mijn broertje en zussen, maar niet aan mij..:( Ik ben maar uit de zittende kring gestapt en wat klusje gedaan. Inmiddels is mijn broertje buiten gaan voetballen met dat meisje. Maar ik heb echt een hekel aan voetballen dus deed ik niet mee, en ben ik weer naar binnen gegaan. Ik voelde me nogal buitengesloten en ben dus naar mijn kamer gegaan, en dus op de laptop: Niemand zal me toch missen! Even later was mijn moeder boven en heb mijn hart gelucht met tranen.. Ze zei dat het de leeftijd is.. Maar ik ben niet meer naar beneden gegaan. Ik voel me nu ENORM lullig tegen over mijn moeder, heb ik mooi haar verjaardag verpest! Mijn zus is boven gekomen en ze zei dat ze met z'n allen een spel zouden doen, ik heb nee gezegt.. Ik voel me nu egt k*t weetje! Hebben jullie misschien tips voor me?

    Alvast heel erg bedankt!

    XX

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 22:25 ]

    Om eerlijk te zijn, vind ik dat je - je aanstelt.

    AFIL schreef:
    Om eerlijk te zijn, vind ik dat je - je aanstelt.


    Oh okeej ook bedankt!
    Maar daar vroeg ik niet om!
    Ik vroeg om tips!
    Xx

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 22:29 ]

    Ga terug naar beneden? Of is iedereen al weg?

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 22:32 ]

    AFIL schreef:
    Om eerlijk te zijn, vind ik dat je - je aanstelt.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het valt allemaal vast reuze mee,

    Ik heb zelf een keer een verjaardag 'verpest' doordat mijn cavia net dood was gegaan.
    Mijn moeder zei dat ze het begreep en ik heb de hele dag ook alleen maar op mijn kamer zitten huilen.
    Het is echt de leeftijd, zoals je moeder al zei.
    Je maakt dingen gewoon veel erger dan dat ze zijn, zonder dat je daar over nadenkt.
    Als je niet naar beneden wil, dan blijf je op je kamer. Altijd doen wat je zelf wilt,
    Je voelt je daar niet lekker bij familie etc, en ik denk dat je moeder het juist erger vind als je je zelf gaat zitten pijnigen voor haar.

    Je hebt helemaal niks verpest joh, iedereen heeft wel eens een dag gehad in de puberteit waarop hij/zij alles zag alsof hij/zij het voor een ander verpest had.

    Komt allemaal wel weer goed, (:


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    XxRooskexX schreef:
    (...)

    Oh okeej ook bedankt!
    Maar daar vroeg ik niet om!
    Ik vroeg om tips!
    Xx


    In tipvorm: Stop met je aanstellen en ga naar beneden.
    :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat heet je bent oud genoeg om zelf jouw eigen mond open te doen en ga met iemand praten :W Hoe ouder je word hoe meer verwachtingen mensen om zelf je mond open te doen en niet maar dingen laten gevraagd te worden


    Shoganai i ne~

    Kom op zeg, je hoeft niet zo gemeen te reageren. Een beetje respect voor elkaar mag ook nog.

    Gaisford schreef:
    Het valt allemaal vast reuze mee,

    Ik heb zelf een keer een verjaardag 'verpest' doordat mijn cavia net dood was gegaan.
    Mijn moeder zei dat ze het begreep en ik heb de hele dag ook alleen maar op mijn kamer zitten huilen.
    Het is echt de leeftijd, zoals je moeder al zei.
    Je maakt dingen gewoon veel erger dan dat ze zijn, zonder dat je daar over nadenkt.
    Als je niet naar beneden wil, dan blijf je op je kamer. Altijd doen wat je zelf wilt,
    Je voelt je daar niet lekker bij familie etc, en ik denk dat je moeder het juist erger vind als je je zelf gaat zitten pijnigen voor haar.

    Je hebt helemaal niks verpest joh, iedereen heeft wel eens een dag gehad in de puberteit waarop hij/zij alles zag alsof hij/zij het voor een ander verpest had.

    Komt allemaal wel weer goed, (:


    The sun will rise and we will try again.

    Je hebt het echt niet helemaal verpest joh. tuurlijk zit jouw moeder wel in met jou, maar dat betekent niet dat ze helemaal geen plezier heeft gehad. Komt wel goed. Je moet het niet erger maken dan dat het is. Je moeder zal heus wel begrip voor je op kunnen brengen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Heel erg bedankt allemaal voor de lieve reacties.. Ik voel me wel wat beter.. Ik vind dat deze topic wel mag sluiten... Ik hoop dat de moderators het zien.. Heel erg bedankt!

    Xx

    AFIL schreef:
    Om eerlijk te zijn, vind ik dat je - je aanstelt.


    Ze stelt zich niet aan. Iedereen heeft andere dingen die ze erg vinden en zij vind dit erg. Niet meteen zo respectloos reageren..

    Ik begrijp je helemaal. Ik maak dit met elke verjaardag mee, van wie dan ook. En dat is ook een van de redenen dat ik niet meer naar verjaardagen ga/geen verjaardag meer vier. Want zelfs op mijn eigen verjaardag werd ik genegeerd.

    Tip: Knoop zelf ns een gesprekje aan met iemand. &als ze jouw interesses niet interessant vinden, begin dan over die van hen. Dan kan je altijd nog eindigen met de jouwe! &probeer er een leuke avond van te maken. Je hebt het niet verknalt voor je moeder, die snapt je vast wel ;). Komt allemaal goed!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Misschien moet je toch meedoen met spelletjes wanneer ze je ernaar vragen.


    No growth of the heart is ever a waste

    DrWhooves schreef:
    Dat heet je bent oud genoeg om zelf jouw eigen mond open te doen en ga met iemand praten :W Hoe ouder je word hoe meer verwachtingen mensen om zelf je mond open te doen en niet maar dingen laten gevraagd te worden

    Tigger schreef:
    (...)

    In tipvorm: Stop met je aanstellen en ga naar beneden.
    :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.