• Als jij denkt aan demonen, wat vind jij daarvan? Geloof je er niets van, geloof je erin of sterker, ben je ermee in aanraking gekomen? Ik ben benieuwd wat je vind :)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 21:18 ]

    Ik heb hem wel eens gezien, ik weet niet wat ik moet geloven. Ze kunnen hem ook vreselijk overdreven hebben natuurlijk.


    Your make-up is terrible

    Ik geloof er niet echt in. Misschien een heel klein beetje.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik geloof alleen maar in wat ik zie en daar geloof ik dan nog maar de helft van :W


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik geloof wel in geesten en leven na de dood.
    Maar in demonen echt niet!


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Het verhaal wat nu op tv is is inderdaad ontzettend overdreven, jammer is dat, nu blijven mensen in de waan dat dood nooit zo kan gaan!

    Demonen, denk ik aan de duivel of zijn handlangers. Bestaan niet.
    In geesten geloof ik wel, maar demonen..

    lolwat


    quidquid excusatio prandium pro

    Demonen zoals in sprookjes of uit het Christendom, daar geloof ik niet in. Maar ik geloof wel dat er slechte wezens bestaan, alleen zijn die veel menselijker omschreven zoals ijsreuzen of Gnomen. Ik geloof wel in geesten, maar niet dat die een mens kunnen overnemen. Ik denk dat we na de dood naar een andere plek gaan en we daaruit niet meer terug keren. Dus kunnen ze ook niks meer hier op aarde `aanrichten ´


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Interessant!!

    Nee, daar geloof ik niet in.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dragneel schreef:
    Demonen, denk ik aan de duivel of zijn handlangers. Bestaan niet.
    In geesten geloof ik wel, maar demonen..


    Tell me about it, stud.

    Ik ben heel sceptisch(cat), maar ik ben wel bereid ergens in te geloven als er harde feiten zijn.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Ik ben heel sceptisch(cat), maar ik ben wel bereid ergens in te geloven als er harde feiten zijn.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik geloof het wel, alleen was de film gewoon slecht. :')

    Cadentium schreef:
    Ik ben heel sceptisch(cat), maar ik ben wel bereid ergens in te geloven als er harde feiten zijn.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.