• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ik ben vegetariër maar ik kan wel snappen dat je dat leuk vond,' glimlach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Vegetariër?" vraag ik, al had ik het best kunnen opmaken uit haar vreemde eetgedrag. "In mijn tijd was zowat iedereen vegetariër." grap ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ja, maar niet omdat...jeweetwel,' mompel ik. 'Ik hou gewoon van dieren,' verklaar ik. 'En in jouw tijd konden ze er niet echt voor kiezen om dat te zijn,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik grinnik. "Natuurlijk." zeg ik niet overtuigd. Ik trek de deur open en stap naar binnen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik zacht zachtjes terwijl ik naar binnenstap. 'Je gelooft me vast niet,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Maakt dat iets uit? Zolang jij de waarheid maar weet." zeg ik. "We are home!" roep ik door het stille huis heen.


    Your make-up is terrible

    Cassie

    Ik bijt op mijn lip. 'maar waarom geloof je het dan niet?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik trek mijn jas uit. "Omdat jij alles doet om onder eten uit te komen."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Dat valt ook wel weer mee,' protesteer ik mompelend,


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Niet echt." beken ik. "Daarover gesproken, je zou me nog iets vertellen, weet je nog?"


    Your make-up is terrible

    Cassie

    Ik kijk hem vragend aan. 'wat moet ik nog vertellen dan?'

    [ik zit op iPod dus ik laat het haar morgen wek vertellrn]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Haha is goed.]

    Luca Jones
    "Wat je had beloofd in het zwembad." zeg ik en ik pak haar hand vast om haar mee te trekken naar haar kamer.


    Your make-up is terrible

    Cassie

    Ik frons lichtjes. 'wat had ik beloofd dan?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Je zou vertellen wat je zo enorm onzeker heeft gemaakt Cassie." zeg ik serieus. "Wil je eerst iets eten of wil je gelijk beginnen?"


    Your make-up is terrible

    Cassie

    'Geen van beide,' mompel ik koppig. Waarom heb ik vredesnaam tegen hem gezegd dat ik het zou vertellen?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    To the stars who listen — and the dreams that are answered