• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Maak je daar maar geen zorgen om. Naast mijn enorme kracht heb ik ook een enorm goed reactievermogen." Ik kijk haar aan en let niet op, terwijl ik toch mooi het straatje uitrace en een scherpe bocht maak.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ogen op de weg alsjeblieft,' piep ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik haal mijn schouders op en richt me weer op de weg. "Je bent alleen overtuigd van mijn kracht." zeg ik en race door een aantal kleine straatjes om uiteindelijk bij de garage uit te komen. Prima binnendoor weggetje.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Nee, ik wil gewoon nog niet dood,' zeg ik en ik zucht opgelucht als ik zie dat we weer bij de garage zijn.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Dat bedoel ik, je vertrouwd me daar niet in." Ik hou stil vlak voor de garage, waarna ik uitstap en de deuren open zodat ik zo de auto erin kan rijden.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Vind je het erg dat ik je daarin niet vertrouw?' vraag ik als hij weer is ingestapt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ja." zeg ik en ik rij achteruit de garage in. "Ik zou het niet doen als ik niet van mezelf zou weten dat ik het kan, zonder ongelukken te veroorzaken."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Maar,' begin ik zwakjes waarna ik gelijk mijn hoofd schud. 'Het spijt me,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Het geeft niet." mompel ik terug en schakel de motor uit om daarna uit te stappen. "Ik snap het wel, als je niet dezelfde coördinatie hebt als ik zal het wel eng zijn." geef ik toe.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik volg Luca's voorbeeld en stap ook uit. Aarzelend pak ik zijn hand vast. 'Is het weer goed?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik knijp zachtjes in haar hand en laat hem weer los. "Natuurlijk." zeg ik en ik gooi het doek over de auto heen.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Terwijl Luca het doek over de auto gooit loop ik alvast naar uitgang van de garage. 'Zullen we dan maar terug gaan naar het huis?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Graag." zeg ik met een glimlach en pak haar hand weer vast, hopend dat ze het niet erg vind.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik glimlach als hij mijn hand vastpakt en terwijl we terug lopen krijg ik ineens een rare vraag ik mijn hoofd. 'Okee, dit gaat raar klinken, maar weet je nog wat je lievelingseten was van voordat je vampier werd?' vraag ik voorzichtig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Lievelings eten?" vraag ik lachend. "Dat herinner ik me wel, maar je vind het vast raar. Ik weet nog dat we op een hele goede dag varkensvlees hadden, van de slager." Ik glimlach om de herinnering. "Vlees was alleen voor op zondagen en dan had je meestal afgedankt gehakt." leg ik uit.


    Your make-up is terrible