• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ik ben blij dat je het fijn vind met mij,' zeg ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Zullen we maar weer zwemmen?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik knik lichtjes. 'Dat klinkt als een goed plan,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    -zwemzwemzwem-
    [lame reactie]


    Your make-up is terrible

    [zullen we ze anders terug laten gaan? Of ik kan ook doen dat een jongen met Cassie gaat flirten voor wat drama a.?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Kies maar.]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Na een tijdje zwemmen kijk ik even op en merk ik dat ik niet meer bij Luca zwem. Ik klim uit het zwembad en laat mijn ogen over het zwembad glijden maar ik vind hem niet. 'Zoek je mij soms?' hoor ik ineens een jongensstem achter me. Ik herken de stem niet, dus het is niet Luca maar toch draai ik me om. De jongen kijkt me grijnzend aan en laat zijn blik over me heen gaan waarna zijn grijns nog groter wordt. Ik begin me nogal ongemakkelijk te voelen en sla mijn armen over elkaar. 'Wat doet zo'n meisje als jij hier alleen?' vraagt de jongen terwijl hij een stap dichterbij zet. Gelijk zet ik een stap naar achteren. 'Ik ben hier niet alleen,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Mijn oog valt al snel op Cassie die ik kwijt ben geraakt, de vele chloor in het water verdoezelt haar geur. Ze staat op de kant, ik kan haar ongemakkelijke houding zien en merk al snel waarom. Binnen enkele seconde klim ik op de kant en stap ik druipend naast haar om een arm om haar smalle heup te slaan. "Wat kan jij snel zwemmen." zeg ik glimlachend en kijk daarna met een dodelijke blik naar de jongen. "Wat moet je van haar?" vraag ik kil.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik zucht opgelucht als ik Luca's arm om me heen voel en ga tegen hem aan staan. Het gezicht van de jongen betrekt juist. 'Ik maakte alleen maar een praatje met haar,' zegt de jongen kalm. 'En misschien is het voortaan handig,' begint de jongen terwijl zijn blik weer over me heen glijdt en blijft hangen bij mijn borsten, 'dat als je een vriendin hebt die er zo uitziet om haar niet alleen te laten...'
    De toon van de jongen bevalt me helemaal niet en ik ga dichter tegen Luca aanstaan.
    'Voor je het weet kan er iets gebeuren,' grijnst de jongen dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Mijn kaken klemmen hard op elkaar. Hij ziet er breder uit dan ik maar ik kan hem toch makkelijk aan. Misschien moet ik hem maar het idee geven dat ik zwakker ben. "Voor je het weet gebeurd iets met degene die bepaalde insinuaties maakt." bedreig ik hem en mijn ogen kijken hem dodelijk aan. Je gaat eraan gast, naar mijn vriendin moet je niet kijken.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik pak Luca's hand stevig beet terwijl ik de jongen, die nu een stap naar voren zet, goed in de gaten blijf houden.
    'Insinuaties?' grinnikt hij. 'Zozo, wat een dure woorden gebruik jij,' voegt hij er sarcastisch aan toe. 'En als je niet wil dat ik dat doe dan moet je je mooie vriendinnetje maar niet alleen laten, dan krijg je dat soort dingen.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Er verschijnt een kleine grijns op mijn gezicht, ik hoop dat Cassie nu eindelijk beseft hoe mooi ze werkelijk is. "Nou, straf me ervoor zou ik zeggen." antwoord ik spottend. "Maar niet hier." Ik hou Cassies hand goed vast en kijk haar even lief aan.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 22:44 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik glimlach lichtjes naar Luca en kijk dan weer naar de jongen.
    'Dus je wilt vechten?' lacht hij spottend. 'Kom maar op dan,' grijnst hij. 'En als je hier niet wilt vechten waar dan, buiten?'
    Zijn blik glijdt even naar mij en hij knipoogt naar me en kijkt dan weer naar Luca. 'Laten we het iets interessanter maken, de winnaar krijgt haar,' zegt hij met een knikje richting mij.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Het is dat ik wéét dat ik dit win anders had ik het nooit gedaan. "Buiten is prima." antwoord ik. "En dan lijkt me een mooie deal. Maar ik heb haar al, wat krijg ik als ik win?" vraag ik uitdagend.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik bijt op mijn lip. Ik wil niet dat Luca gaat vechten. Ook al weet ik dat hij toch wel wint.
    De jongen trekt een nadenkend gezicht. 'Wat wil je er voor hebben?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered