• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.

Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!

De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Password

De rollen:
    Naam:
    Leeftijd: (16 tot en met 21)
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijven + foto)
    Verleden:
    Extra: (hobbies, etc.)

Je krijgt 24 uur om je rol in te vullen. 1 rol per persoon.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 23:22 ]

Your make-up is terrible

Als jij en hun dat niet erg vinden vind ik het goed.

Your make-up is terrible

Mijn rol is nog niet volledig ingevuld, sorry voor dat, maar het is mooi weer en ik heb best veel huiswerk, dus ik vol mijn rol later in, oké? :/

En helaas ben ik er dan ook vanavond niet bij als de roleplay start..

Goed hoor.

Your make-up is terrible

Ik ben present. :Y)

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Hey Cheryl, vul de rest ook eens in. (cat)
    Als er trouwens iemand toch een tweede, mannelijke rol wilt, die is nu beschikbaar.

Your make-up is terrible

Assassin schreef:
    Als er trouwens iemand toch een tweede, mannelijke rol wilt, die is nu beschikbaar.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Assassin schreef:

Hmm zou op zich wel willen [Stiekem wil ik gewoon beginnen, haha.]
    Maar, ik heb geen inspiratie voor een goeie verleden en al die zooi xd.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Dan vul je dat bv. Later in xd

That is a perfect copy of reality.

Ik vul karakter zo wel even snel in, maar wordt dan wel een beetje bagger. Maak het morgen dan wel beter

ik heb weer internet thuis dus wil beginnennnn

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Aangezien dit mijn eerste RPG is, wat ook een beetje mijn niet zo interessante personage verklaart, dus ik denk dat één rol eerst genoeg is. (cat)

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Heb het innerlijk erbij gezet ^^ maar verander het uiterlijk denk ik nog wel a.

Goed genoeg voor mij haha.

Your make-up is terrible

Nog een jongen nodig hier? In dat geval zou ik wel mee willen doen.
    Ik heb er nu eentje klaar staan die ik overigens ook in een andere RPG gebruik (Tuurlijk pas ik hem wel wat aan) als dat geen probleem is want anders ga ik een nieuwe maken maar die kan ik pas morgen tegen de avond posten.