• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Password

    De rollen:
    Naam:
    Leeftijd: (16 tot en met 21)
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijven + foto)
    Verleden:
    Extra: (hobbies, etc.)


    Je krijgt 24 uur om je rol in te vullen. 1 rol per persoon.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 23:22 ]


    Your make-up is terrible

    Ik wil het Italiaanse meisje reserveren. c:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Karakter ingevuld (:


    That is a perfect copy of reality.

    Dankjewel!


    Your make-up is terrible

    Reserveer een meisje en een jongen voor me :'D

    Als je er maar één mag een meisje..


    El Diablo.

    NightShot schreef:
    Reserveer een meisje en een jongen voor me :'D

    Als je er maar één mag een meisje..


    Maar eentje, vanwege de weinige rollen die beschikbaar zijn. Als iemand dan stopt, valt er maar één rol weg in plaats van gelijk twee.


    Your make-up is terrible

    Naam: Chayenne Rosalia Bonita Rivera. Ze is Spaans, en ze heeft dus ook één spaanse naam. Bonita, wat betekent "Beeldschoon".
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Karakter: Schaamteloos, partygirl, kann bitchy zijn, lief tegen vrienden, grappig, beetje arrogant, relaxed, leeft zonder zorgen, kan dommig overkomen, optimistisch.
    Uiterlijk:


    Verleden: Ze is opgegroeid in een achterbuurt. Vol geweld, criminaliteit en andere dingen. Haar vader was ook geen lievertje, hij schoot haar moeder dood. Maar bij een overval is hij ook overleden. Dat was allemaal gebeurt toen Chayenne 4 was. Een van de jongens uit een beruchte bende heeft Chayenne dan maar in huis genomen, en daar is ze opgegroeid. Ze denkt ook dat het haar broer is. Ze leeft nog steeds daar, maar vond het wel eens tijd om daar weg te komen.
    Extra: /


    El Diablo.

    Blijf je wel reageren in de RPG dit keer?

    We hebben nog drie jongensrollen nodig!


    Your make-up is terrible

    Naam: May Violet "Carmen Rose"Grey
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Karakter: May is het aardigste meisje ter wereld. Ze vergeeft mensen heel snel en is vrij Naief waardoor je haar vrij veel kan zeggen tegen haar. Maar het meeste neemt ze ook vrij serieus. Ze is erg spontaan en stapt zomaar op een willekeurig iemand af. Als ze eenmaal een jongen leuk vind word ze velegen bij hem wat je soms kan merken. Ze bloost dan veel en kan zich een beetje ongemakkelijk voelen. May is ook erg slim en heeft een fotografisch geheugen. Ze mag dan Naïef zijn dat betekent niet da ze met Iedereen meegaat. Ze denkt eerst na voor ze iets doet. Ook als je May echt over zaken beledigd kan ze echt boos p je worden. Ze is niet bang om haar emoties te tonen, maar ze kan het wel. Op het gebied van liefde is May nog een beginner, maar ze is zeer nieuwschierig naar de piekjes hiervan. Ze is nog maagd en schaamt zichzelf hiervoor omdat al haar vriendinnen dat niet zijn. Ze heeft haar eerste kus ook nog niet gehad, maar daar heeft ze voor gekozen. Die wilt ze pas echt weggeven aan een jongen die de moeite waard is.
    Uiterlijk:


    May heeft Bruine lokken wat soepel over haar schouder vals. Zomder die
    Echt zou ze krullend haar hebben. Haar ogen zijn groen, maar soms in het licht lijken ze bijna zeeblauw achtig. Ze is 1,74 en ze heeft volle Roze kleurige lippen. Ze heeft lange benen en is slank gebouwd.
    Verleden: Toen May 5 Jaar was zijn haar ouders en haar broer gestorven in een auto ongeluk. May was zelf de enige overlevende dus addopteerde haar oom haar. Deze man was vrij aardig tot 2 jaar later toen May 7 was hij stierf aan een HersenTumor. Haar opa en oma waren Dement waardoor ze naar niemand toekon. Ze werd geadopteerd door de Familie Grey. Haar echte achternaam was Bright, maar dat verviel. May had een goed leven tot het noodlot toesloeg. Er kwam een orkaan en verwoeste het huis. Zij waren de enige die niet geevacuert waren. May was er stuk van want haar stiefbroertje was overleden. Hij was nog niet eens 13. May besloot al haar verliezen te trotseren en begon leuke dingen te doen. Hierdoor is ze echt een feestbeest geworden.
    Extra: May is heel gevoelig. Als je met de goede dingen zegt die haar echt raken slaat ze dicht en rent ze weg. e durft niemand onder ogen te komen als je haar eenmaal hebt. Ze rent weg doet haar deur op slot en huilt. Ze is twee talig opgevoed, maar ze heeft meerdere geleerd. Ze kan een beetje Duits en Portugees. Ze kan redelijk Italiaans. En goed Engels en Spaans.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:49 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Ik denk dat ik momenteel te weinig tijd heb om actief te schrijven, helaas.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    Ik denk dat ik momenteel te weinig tijd heb om actief te schrijven, helaas.


    Jammer. :c


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Jammer. :c


    Ik wil wel, zeg maar, maar ik zit meestal tussen 5 en 6 uur nog te blokken aan school, en ik heb dan het idee dat ik te langzaam reageer, of heel laat als ik daarna pas kan. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Naam: Pablo Rodrigue Donati.
    Leeftijd: Achttien.
    Geslacht: Mannelijk.
    Karakter: Pablo kan je het beste omschrijven als een echte badguy. Hij flirt erop los, zal altijd al zijn charmes in de strijd gooien en heeft al met vele vrouwen het bed gedeeld. Dat betekend niet dat hij zich sletterig gedraagt. Het gaat hem niet om de seks, maar puur om de liefde. Je zou bijna kunnen zeggen dat hij verslaafd is aan vrouwelijke liefde.
    Bovendien is blijft hou trouw aan die ene persoon die zijn hart heeft veroverd. Hij zal nooit en te nimmer vreemd gaan. Flirten met een ander meisje tijdens dat je een relatie heb, kan er nog meer door, maar meer ook niet.
    Maar genoeg over zijn liefdesleven. Verder is Pablo een spontane jongen, die graag met iedereen praatje maakt, jong of oud. Hij praat gemakkelijk en het is lastig om hem nerveus te laten worden, want hij staat heel zelfverzekerd en positief in zijn schoenen.
    Ook is hij een echt feestbeest. Op ieder feestje is hij te vinden met zijn vrienden, maar vaak maakt hij ook nieuwe vrienden op grote festivals.
    Ten eerste is Pablo een jongen met dapperheid, hij zal altijd voor zijn vrienden door het vuur gaat en ze nooit laten vallen. Daarnaast heeft hij ook lef en is totaal géén watje.
    En ten tweede is hij actief en zit vol met energie. Om zijn energie kwijt te kunnen gaat hij vaak sporten.
    Uiterlijk:



    Pablo heeft een getinte huid, zijn haarkleur is roodharig, maar zelf vind hij dat zijn haar oranje is. Zijn wenkbrauwen zijn donkerbruin. Zijn oogkleur is een combinatie van grijs en bruin. Ook zitten er rond zijn neus een paar kleine zomersproetjes, gekleurd door de zon.
    Pablo's lippen zijn roze. Zijn grijns is verleidelijk, dankzij zijn rechte, witte tanden, die mooi afsteken bij zijn gebruinde huid.
    Op zijn kaak en kin kunnen kleine stoppels ontstaan als hij zich niet scheert. Verder geeft zijn gezicht een stoer, maar vriendelijke indruk.
    Zijn verdere lichaam is gespierd en hij heeft een six-pack, maar schept hier verder niet over op. Zijn kleding stijl is stoer en sportief. Vaak draagt hij zijn broek wat lager en heeft tientallen zomerbandjes om zijn polsen.
    Verleden: Pablo's jeugd was niet erg spectaculair, het was eerder saai. Hij groeide op in een vrijstaand huis, samen met zijn ouders, zijn oudere broer en zijn jongere zusje. Pablo en zijn oudere broer schelen slechts twee jaar, daardoor hebben ze veel tijd samen doorgebracht. Daarentegen scheelt hij vier jaar met zijn jongere zusje. Pablo heeft haar altijd beschermd en veel lol met haar gehad. Daarom is ze helemaal gek op hem. Plotseling kwam er een pijnlijke wending aan zijn leven. Door een auto-ongeluk is hij beide ouders in één klap kwijtgeraakt. Een lange tijd hebben ze bij hun om en tante gewoond. Nu woont Pablo in de villa. Zijn broer woont op zichzelf en zijn jongere zusje woont nog steeds bij die oom en tante. Ze hebben alle drie hun leven aardig op de rit kunnen krijgen, maar het blijft een pijnlijk onderwerp.
    Extra: -

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 17:25 ]

    De plaatjes zijn leuk hoor!


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    De plaatjes zijn leuk hoor!


    Oké, dan laat ik ze staan. ;p

    Ik wil het toch graag doen, maar ik zal doordeweeks vaak pas na na 5 [tussen] 6 uur reageren, if you don't mind. Anders moet je mijn rol er niet bij zetten. ^^

    Naam: Carlo Edmundo Firmino
    Leeftijd: 19 jaar
    Geslacht: Man
    Karakter: Meegaand, cynisch en sarcastisch, snel geïrriteerd, ziet niet snel de gevaren van dingen in, behulpzaam, soms narcistische trekjes, hart op de juiste plek.
    Verleden: Carlo's familie is Italiaans, maar woont als sinds zijn geboorte in Washington, zijn vader wou eigenlijk dat hij kwam werken in de bekende koffiezaak [die in de familie zat], weigerde en heeft gebroken met zijn familie , vertrok uit Washington en raakte overspannen.
    Extra: Kijkt dagelijks Comedy Central
    Uiterlijk:

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 18:16 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife