• Het zal wel aan mij liggen maar volgens mij is mijn kamer nu echt een sauna. Want het als de hele dag mooi weer, de zon die schijnt en waardoor het zo benauwend is. De hele dag heeft mijn raam open gestaan maar toch is het zo warm. Het lijkt wel alsof het hartje zomer is. En daar kan ik slecht tegen, mijn haar word nog sneller viezer/vetter, ik kan niet lekker slapen want onder mijn dekbed is het te warm maar boven op mijn dekbed kan ik ook weer niet slapen.

Is er nog iemand die er last heeft van de warmte?:$

Physics is awesome

Aurelia schreef:
    Koop een ventilator mensen!

Wij hebben een airco en volgens mij ook nog ergens een ventilator. Mag hem alleen niet gebruiken, omdat hij teveel stroom zuigt volgens mijn ma (cat)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Aurelia schreef:
    Koop een ventilator mensen!

Dat is een goed idee maar niet iedereen heeft daar geld voor en niet iedereen wil in deze hitte naar de winkel fietsen om een ventilator te kopen.

Physics is awesome

Ik geloof dat ik in het verkeerde land zin. Hier is het nu al weken regenweer en ik zit nu gewoon naar het mist te staren als ik naar buiten kijk. (cat)
    Ik zou graag even van plaats ruilen.

The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

Ja fatsig. Het liefst zit ik de hele dag binnen, maaarja, heb vanmiddag bbq met kinders uit me klas. Dus dat zal niet gaan. (cat)

"I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

Penelopy schreef:
    Ik geloof dat ik in het verkeerde land zin. Hier is het nu al weken regenweer en ik zit nu gewoon naar het mist te staren als ik naar buiten kijk. (cat)

Ik ook maar dat kan helaas niet. Gelukkig ga ik vrijdag zwemmen maar misschien word dat wel donderdag en vrijdag, gisteren was echt een zwemdag zodat je kon af koelen.

Physics is awesome

hier
    maar het is juist lekker
    ik heb de gordijnen dicht raam open
    zodat het hier geen sauna wordt
    het is buiten 26 graden
    na ja in death valley is het 50 graden dus hier is het nog niks

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Hmmm schreef:
    hier
    maar het is juist lekker
    het is buiten 26 graden

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Waarom is het in België nu geen mooi weer D:

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Penelopy schreef:

Ik deel je mening! Heel graag zelfs. Stom Belgisch kutweer

Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

Hmmm schreef:
    hier
    maar het is juist lekker
    het is buiten 26 graden

Daar ben ik dus in 30 minuten een rode kreeft. Jeetje, 50 graden dat is gewoon ongezond en ik ben dus heel blij dat ik niet in de death valley ben maar ik kan er gewoon niet tegen als het te warm is tenzij ik niks hoef te doen

Physics is awesome

Ik smelt.

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Ik, mijn zolder is een woestijn geworden en slapen kan ik al helemaal niet. x'D

Full of envy behind that anonymous mask

Ja, het is hier ook zo heet..

stay safe because I like being alive at the same time as you

Sehun schreef:
    Ik, mijn zolder is een woestijn geworden en slapen kan ik al helemaal niet. x'D

*geeft meelevend schouderklopje*

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Ja, ik word er moe en zeurderig van .__. gelukkig staat de computer in het souterrain, onder de grond, lekker koud (:

Destroy what destroys you.