• Wel, ik had dus vandaag een dagje vrij omwille van predeliberaties, dus besloten ik en 6 vriendinnen van me om te gaan zwemmen. Het was erg leuk het eerste halfuur, tot er een bepaalde school bijkwam die vrij zwemmen had. Er was 1 groepje meisjes van rond de 5 personen die al snel de wildwaterbaan in beslag namen.
    Ze waren rond de 16 en dus zo'n 3 jaar ouder dan ons. Blijkbaar heb ik per ongeluk een van de meisjes met de schouder aangestoten en is dat (god weet waarom) in het verkeerde keelgat bij haar geschoten. Al snel had ze haar hele vriendengroep verzameld en begonnen ze me uit te schelden en naar me te spugen. Ik trok me er niet veel aan en had lol met mijn vrienden, een half uur later wilden we opnieuw in de wildwaterbaan en moesten we voorbij dat groepje, van zodra ze dit merkten versperden ze de doorgang voorbij een smalle opening. Ze zeiden dat alle mensen die geen truttebel waren doormochten, 2 vrienden voor me mochten door, maar toen ik voorbij wou hielden ze me tegen. Het water stroomde, dus ik kon niet terug en dus probeerde ik me erdoor te wringen, wat moest ik anders doen? Maarja, toen begonnen ze dus met z'n 5en op me te slagen, mijn vrienden probeerden ze weg te trekken, maar je begrijpt wel dat ze niet veel durfden uit te halen tegen grotere mensen die zo agressief waren en pas toen ik zelf iemand een mep verkocht stopten ze ermee en kon ik "ontsnappen". Mijn hoofd begon te bloeden en onder dwang van mijn vriendinnen moest ik ze gaan verlinken bij hun toezichter. Nouja, ze waren er natuurlijk niet goed in gezind en hielden stug vol dat ze niets hadden gedaan. Maar er waren mensen die het hadden gezien dus worden ze nu een week geschorst van school, en ik ga een aanklacht indienen.
    Ik ben zonet naar de dokter gegaan en ze hebben me dus een hersenschudding geslagen Nouja, ik vind dit dus niet normaal, ik had die mensen nog nooit van mijn leven gezien en toch haten ze me zo erg... :$


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 21:41 ]

    Weetje, ik heb nu zin om een vriendengroep 23+ te verzamelen en die meiden eens mores te leren, bah. Wat zij kunnen kan jij ook...


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Weetje, ik heb nu zin om een vriendengroep 23+ te verzamelen en die meiden eens mores te leren, bah. Wat zij kunnen kan jij ook...


    Het nadeel is alleen dat wij een ieder een boete van €350 euro kunnen krijgen, als we als meerderjarigen klappen uitdelen. Laat staan als we minderjarigen af gaan raggen. -.-


    Til hug og blod.

    PUKKELxDING schreef:
    Weetje, ik heb nu zin om een vriendengroep 23+ te verzamelen en die meiden eens mores te leren, bah. Wat zij kunnen kan jij ook...

    Echt he. Zulke lui provoceren alleen om het provoceren zelf. Zijn de grootste schijters als je ze een op een tegen komt.
    Ik ben ooit zelf wezen vechten met zo'n groep, en ik vecht echt niet graag. Toen ze erachter kwamen dat ik niet iemand was die het zomaar pikte wanneer anderen aan me zaten, dan was er maar een wijf dat wat durfde te doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat is echt niet normaal, goed dat je naar hun leider bent gegaan en ze aan gaat geven, want hier moeten ze niet mee wegkomen! Wel echt dom dat er geen badmeesters zijn die ingrijpen, die horen toch op te letten? In elk geval veel beterschap! <3


    “Love is a contradiction.”

    Assassin schreef:
    Wat is dat voor abnormale shit zeg. o.o Beter dat je ze hebt aangegeven en zeker ook bij de politie doen, hier mag je ze niet zomaar mee weg laten komen, stelletje aso's.
    Hoe gaat het nu met jou? Veel sterkte! <3


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    OHMYJOSH schreef:
    What the fuck. Serieus, wat is er gebeurd met sommige mensen? Dit is echt belachelijk, iemand zo hard slaan dat hij/zij gaat bloeden. Aanklacht zeker weten indienen, gewoon doen. En ik ben ontzettend blij dat ze een week geschorst zijn van school.
    Klootzakken.

    Heel veel sterkte <3


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Godnonde, mocht ik ze tegenkomen, zijn de rollen omgedraaid. Ga terug naar dat zwembad en vraag of iemand 't gezien heeft van de staf.


    Laat je ook even controleren voor huidziektes of zo. Foundation in 't water is smerig. (cat)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    CORNHOLIO schreef:
    Godnonde, mocht ik ze tegenkomen, zijn de rollen omgedraaid. Ga terug naar dat zwembad en vraag of iemand 't gezien heeft van de staf.


    Laat je ook even controleren voor huidziektes of zo. Foundation in 't water is smerig. (cat)


    *O**O**O**O**O*

    + Wat een bcfhefezgfgerigdfahmefbazeb sletjes.

    Wow, goed dat je hen gaat aangeven, want dat is echt niet normaal. :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    *Zucht* Dat ze daar al iemand voor in elkaarslaan. -.-
    Ja, je vriendinnen hebben goed gedaan met je naar de redder te gsaan. Hallo? Openbaar zwembad? En ook zeker een klacht indieneb


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    PUKKELxDING schreef:
    Weetje, ik heb nu zin om een vriendengroep 23+ te verzamelen en die meiden eens mores te leren, bah. Wat zij kunnen kan jij ook...


    The odds are néver in our favor.

    Aurelia schreef:
    Wat een facking schijthoeren.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Als iemand zo tegen mij gedaan had zou ik hun zelf ook een mep verkopen, ik ben best lenig, snel en klein dus ik kan ook makkelijk ontsnappen XD

    Goed van je dat je een klacht gaat indienen en ik hoop dat alles snel weer goed met je gaat (H)


    Don't be like the rest of them, darling

    Dat bewijst nog maar eens hoe fucked up de wereld wel niet is. Veel beterschap. <3


    Save me from myself.