Rutger schreef:
(...)
Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed? Zo goed?
Ik ben een aap met een grote gele hoed op en ik eet altijd bananen wanneer ik daar zin in heb. Nom nom nom. Feestje in de apenkooi. Feest feest. Tof tof tof, feest met de aap en de banaan. Lekkere banaan.
Ik ben een aap met een grote gele hoed op en ik eet altijd bananen wanneer ik daar zin in heb. Nom nom nom. Feestje in de apenkooi. Feest feest. Tof tof tof, feest met de aap en de banaan. Lekkere banaan.
[ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 17:11 ]
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?