• Nu leek het me handig om te kunnen zien hoeveel woorden je al hebt bij een hoofdstuk, als je er mee bezig bent. Zoals bij Word zeg maar. Ik weet dat je dat al ziet als je - je hoofdstuk opslaat, maar het leek me dus handig als je dat dus ook kunt zien bij het bezig zijn met het hoofstuk.

    *O*
    of
    (no_chears)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 0:53 ]

    Ja, ben ik opzich wel voor. Is altijd handig. Ik fanfiction.net kan ik bij de beschrijving ook zien hoeveel woorden een verhaal heeft, vind ik wel prettig. Weet niet hoeveel werk dat kost om te programmeren...


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Ja, ben ik opzich wel voor. Is altijd handig. Ik fanfiction.net kan ik bij de beschrijving ook zien hoeveel woorden een verhaal heeft, vind ik wel prettig. Weet niet hoeveel werk dat kost om te programmeren...


    Dat laatste is er toch al?
    Anyway, ik zat er net nog aan te denken dat het wel handig zou zijn aangezien ik het niet kon zien toen ik een hoofdstuk aan het typen was en ik toch wel graag aan een bepaald aantal zit, minimum.


    Your make-up is terrible

    Ik weet niet, ik ben alleen voor als het de site niet vertraagd and shizzles. Je kan altijd op writer gaan schrijven voor chrome, die slaat automatisch op, chrome heeft spellingscontrole en writer heeft wordcount, altijd handig als internet of je pc uitvalt.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat laatste is er toch al?
    Anyway, ik zat er net nog aan te denken dat het wel handig zou zijn aangezien ik het niet kon zien toen ik een hoofdstuk aan het typen was en ik toch wel graag aan een bepaald aantal zit, minimum.

    Haha fail ja. Ik heb te lang geen stories gelezen :'].
    I understand wat de topicstarter bedoelt, maar denk dat je het dan net zo goed in word kan schrijven en dan kan overzetten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Tegen. Het lijkt me een beetje veel gedoe, en je kunt je hoofdstukken ook in Word of OpenOffice schrijven, dan gaat je hoofdstuk ook niet verloren als Quizlet crasht of zo iets. :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik heb dat niet nodig. Ik schrijf, net zoals de meeste denk ik, eerst in Word of op papier om daarna het te posten.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik vind het persoonlijk niet nodig, want ik typ alles altijd eerst in Word, maar ik zie wel waarom mensen dat willen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Daarom schrijf ik mijn hoofdstukken altijd op word c:
    Maar op zich is het wel een goed idee.

    Ik ben voor, ook al zou ik Word kunnen gebruiken. Ik typ soms gewoon in de browser zelf en dan zou ik het graag willen zien.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nja, ik maak het toch sowieso in Word zodat ik ook een back-up heb.
    Voor mij moet het niet echt.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    DarkSavior schreef:
    Ik ben voor, ook al zou ik Word kunnen gebruiken. Ik typ soms gewoon in de browser zelf en dan zou ik het graag willen zien.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Voor. ^^


    I am an idiot, I move.

    DarkSavior schreef:
    Ik ben voor, ook al zou ik Word kunnen gebruiken. Ik typ soms gewoon in de browser zelf en dan zou ik het graag willen zien.


    Het nadeel daaraan is dat je makkelijk je schrijfsels kwijtraakt. Je sluit epr ongeluk de browser, het internet loopt vast of valt weg... Daarom dat de meeste het in word schrijven. Ik vind het een beetje overdreven - Desnoods gebruik je zoiets als dit.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DarkSavior schreef:
    Ik ben voor, ook al zou ik Word kunnen gebruiken. Ik typ soms gewoon in de browser zelf en dan zou ik het graag willen zien.


    Tell me about it, stud.

    Nyara schreef:
    Daarom schrijf ik mijn hoofdstukken altijd op word c:
    Maar op zich is het wel een goed idee.


    I'll lick the poison from right off your kiss