• Okay, ik moet eerlijk zeggen dat hij niet nieuw is want ik heb 'm al een jaar haha. Maar het liedje was wel toepasselijk.
    Nu heb ik een probleem, ik wil dolgraag een naam op mijn boot zetten maar welke/watvoor?
    Even wat informatie: Het is een zeilboot met een witte romp en de boven/binnenkant is blauw, hij is ongeveer 4,5 meter lang.

    Dus creatieve mensen van Quizlet, help?
    Hoop dat hij in het goede topic staat?


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Aurelia schreef:
    Noem hem 'The Game'.

    Die vind ik heel slim bedacht, en helaas, verloren haha


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Neem anders iets uit je favoriete boek of film. Het hoeft natuurlijk niet meteen zoiets overduidelijks als "Harry Potter" te zijn - dat lijkt me sowieso een vreemde naam :'D -, maar als je fan bent van de Hungergames zou je bijvoorbeeld Primrose of Mockingjay kunnen nemen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou toch voor Anna gaan -gayhand.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Square schreef:
    Neem anders iets uit je favoriete boek of film. Het hoeft natuurlijk niet meteen zoiets overduidelijks als "Harry Potter" te zijn - dat lijkt me sowieso een vreemde naam :'D -, maar als je fan bent van de Hungergames zou je bijvoorbeeld Primrose of Mockingjay kunnen nemen. (:

    Nu jullie het zo zeggen moet ik toch maar eens the HungerGames gaan kijken haha


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Hmm, als je gan bent van 1D kun je de boot James of Edward of zo noemen, of Alice naar Twilight. Of Erised (naar de spiegel van Negereb uit Hp maar dan in het Engels).


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    Hmm, als je gan bent van 1D kun je de boot James of Edward of zo noemen, of Alice naar Twilight. Of Erised (naar de spiegel van Negereb uit Hp maar dan in het Engels).

    Wauw, dats ook nog eens een goeie, dankje, ik zal gaan spitten haha


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    PurpleCandy schreef:
    (...)
    Wauw, dats ook nog eens een goeie, dankje, ik zal gaan spitten haha


    Ik heb geen Hunger Gams gezien of gelezen, maar je kunt daar de naam die enge vrouw diendie briefjes trekt ook doen of zo. Alsik je kan helpen spitten (vooral Twilight en Hp, zegt u het maar :-D)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Ik heb geen Hunger Gams gezien of gelezen, maar je kunt daar de naam die enge vrouw diendie briefjes trekt ook doen of zo. Alsik je kan helpen spitten (vooral Twilight en Hp, zegt u het maar :-D)

    Haha, weet je nog een leuke naam uit Harry Potter die leuk op een boot staat? Ik heb namelijk een tijdje geleden alweer de eerste 2 boeken gelezen haha, maar als je je nog wat kan herinneren, graag :'D


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    PurpleCandy schreef:
    (...)
    Haha, weet je nog een leuke naam uit Harry Potter die leuk op een boot staat? Ik heb namelijk een tijdje geleden alweer de eerste 2 boeken gelezen haha, maar als je je nog wat kan herinneren, graag :'D


    De Dobby 8D
    Feorge, Beauxbatons, of gewoon Hogwarts. 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    De Dobby 8D
    Feorge, Beauxbatons, of gewoon Hogwarts. 8D

    Harry Potter namen zijn eigenlijk best wel gaaf. haha


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    PurpleCandy schreef:
    (...)
    Haha, weet je nog een leuke naam uit Harry Potter die leuk op een boot staat? Ik heb namelijk een tijdje geleden alweer de eerste 2 boeken gelezen haha, maar als je je nog wat kan herinneren, graag :'D[/quote

    Nimbus, of de Engelse benamming van de Vallende Ster of de Komeet. Of het motto van de familie Zwarts, een bepaald kruiden uit een van de winkels uit de Diagon Alley, je kunt een uilensoort doen, of de pad van Marcel, een plaats waar de in the deathly hallows zijn geweest?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    PurpleCandy schreef:
    (...)
    Harry Potter namen zijn eigenlijk best wel gaaf. haha


    ALWAYS HAVE BEEN DUDE.

    "I am a Potterhead, you filthy little mudblood." God hoe vaak staat dat in mijn schoolagenda? AHAHA.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    ALWAYS HAVE BEEN DUDE.

    "I am a Potterhead, you filthy little mudblood." God hoe vaak staat dat in mijn schoolagenda? AHAHA.

    Haha XD Die zin gewoon, made me laugh :'D


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    PurpleCandy schreef:
    (...)
    Haha XD Die zin gewoon, made me laugh :'D


    Ik heb 'm zelf meermooit verzonnen tijdens een geniale ingeving tijdens een minder geniale les. However, er zullen vast meer Potterheads deze zin hebben samengesteld. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Ik heb 'm zelf meermooit verzonnen tijdens een geniale ingeving tijdens een minder geniale les. However, er zullen vast meer Potterheads deze zin hebben samengesteld. (:

    Haha, had m nog nooit gehoord (:


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.