• rpest het niet.You will die.[Dit is topic 24 we zijn dus al heel lang aan het spammen over random dingen]

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 19:59 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Aero schreef:
    (...)

    Dacht ik ook al. c;

    Als ze er niet is is ze zwemmen of eten. Nu een beetje laat voor eten. Dus is ze zwemmen. ;D


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Maaaaaarrzz,
    ik ga wiskunde proberen te leren. Dat wilde ik direct na het eten doen maar q was interessanter(A)
    Doeix


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    MalikShake schreef:
    (...)
    Als ze er niet is is ze zwemmen of eten. Nu een beetje laat voor eten. Dus is ze zwemmen. ;D


    Denk ik ook ja, lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    MalikShake schreef:
    Maaaaaarrzz,
    ik ga wiskunde proberen te leren. Dat wilde ik direct na het eten doen maar q was interessanter(A)
    Doeix


    Succes en tot straks! X


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lisanne!Nu kan je Hawkeye drinken!


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Aero schreef:
    (...)

    Maar jongens zijn sowieso qua gedrag jonger als meisjes.
    Gezellig als ze alleen maar met hun mobiel zitten. Zitten jij en Lisanne bij elkaar in de klas? c:


    Ja, ik weet het. Jongens worden pas een beetje volwassen als ze rond de 16 zijn geloof ik O.o
    I know xd. Nee, we zitten niet bij elkaar in de klas. Zij zit een klas lager dan ik, ik heb haar via Quizlet leren kennen xd Eigenlijk via de toiletdeuren maar oké ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Furler schreef:
    (...)

    Ja, ik weet het. Jongens worden pas een beetje volwassen als ze rond de 16 zijn geloof ik O.o
    I know xd. Nee, we zitten niet bij elkaar in de klas. Zij zit een klas lager dan ik, ik heb haar via Quizlet leren kennen xd Eigenlijk via de toiletdeuren maar oké ;D


    Ik weet het niet wanneer het precies is, maar jongens zijn sowieso later. Aha, zoiets had ik al wel gedacht, jij bent ouder namelijk. Hahaha de toiletdeuren, lol. Maar dat is leuk dat er zo een vriendschap is, ihihi. c;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ugh, ben even mijn bed afhalen en opmaken, tot straks/zo x


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    CarrotKing schreef:
    Lisanne!Nu kan je Hawkeye drinken!


    Ziet er nogal paarsig uit xd


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aero schreef:
    (...)

    Ik weet het niet wanneer het precies is, maar jongens zijn sowieso later. Aha, zoiets had ik al wel gedacht, jij bent ouder namelijk. Hahaha de toiletdeuren, lol. Maar dat is leuk dat er zo een vriendschap is, ihihi. c;


    Ja, ik weet het. Best vervelend, maar ja, jongens worden ook volwassen. Uiteindelijk ^^
    Haha idd (: Ja ik weet, de meest vage plek die je maar kunt bedenken xd. Maar het heeft wel iets ;D Ja idd me likes it too (:
    Ik ben trouwens beneden, thee drinken ^^


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    HELL YEAH, ONS TOILETDEURENVERHAAL IS AWESOME 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Seeder schreef:
    HELL YEAH, ONS TOILETDEURENVERHAAL IS AWESOME 8D
    :|


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    ... EN LANG.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Furler schreef:
    (...)

    Ja, ik weet het. Best vervelend, maar ja, jongens worden ook volwassen. Uiteindelijk ^^
    Haha idd (: Ja ik weet, de meest vage plek die je maar kunt bedenken xd. Maar het heeft wel iets ;D Ja idd me likes it too (:
    Ik ben trouwens beneden, thee drinken ^^


    Ach ja, jongens zijn wel beter als meiden, want meiden roddelen zo snel en jongens niet. c;
    Hahaha, ja, inderdaad het heeft wel iets, lol.
    Is good, tot straks x


    stay safe because I like being alive at the same time as you


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.