• rpest het niet.You will die.[Dit is topic 24 we zijn dus al heel lang aan het spammen over random dingen]

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 19:59 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Seeder schreef:
    (...)
    Hij ís geweldig 8D

    I know


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Hihi. die titel. _O_


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

    Furler schreef:
    (...)

    Die post die ik inmiddels heb beantwoord? ;D


    Yu'up. Me is voorbarig, lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    blub


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    NOOOOOOOOOOOOOOO!
    Mn moeder gaat stofzuigen.
    Ik HAAT stofzuigers D:
    Ze maken herrie...en ze zijn irritant.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    FairytalesX schreef:
    Hihi. die titel. _O_


    We love it. Vooral als je de betekenis weet, lol. c;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Aero schreef:
    (...)

    I know, lol. Alleen mijn moeder zegt dan dat je dan precies kan merken dat ik vmbo-k ben. --' Want dat doen alleen kinderen van mijn niveau, lol. c;
    Hahahah, ik eet altijd in de les. (A)


    Serieus? Ik vind van niet xd. Hier op het gymnasium zijn we net zo erg x) Tenminste mijn klas en dan vooral de jongens xd Die jongens gingen mijn cupmaat vragen O.o
    Lol, ik niet heel vaak, want dan heb ik in de pauze niets meer xd. Wel als ik xtra eten bij me heb ^^


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    MalikShake schreef:
    NOOOOOOOOOOOOOOO!
    Mn moeder gaat stofzuigen.
    Ik HAAT stofzuigers D:
    Ze maken herrie...en ze zijn irritant.


    HAHAHAHA, Nikki, rustig. (bat)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Furler schreef:
    (...)

    Serieus? Ik vind van niet xd. Hier op het gymnasium zijn we net zo erg x) Tenminste mijn klas en dan vooral de jongens xd Die jongens gingen mijn cupmaat vragen O.o
    Lol, ik niet heel vaak, want dan heb ik in de pauze niets meer xd. Wel als ik xtra eten bij me heb ^^


    Yu'up, ze zegt dat ook altijd zo letterlijk. Hahaha, nou, dan weet ik genoeg. Ghehe. :3 Echt? Bij mij vroegen ze of je al ontmaagd was. ;x
    Ik eet in de pauze nooit, lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    MalikShake schreef:
    (...)
    Geloof me, havo-mensen doen dat ook x'D
    En vwo is nog heel erg veel erger. Uhg. slechte herinneringen....heeeel slechte herinneringen.


    Exactly what I said. Het gymnasium kan er veel van ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Aero schreef:
    (...)

    Oh bij mij waren dat juist de nerdjes, toen ik op vmbo-t zit was het altijd heel stil daar lol. Nu op vmbo-k -is andere school- , is het echt druk lol.

    vwo is verdeeld. ene helft is nerdjes, andere helft is gwn vies.
    Ik ga dus gewoon dat verhaal vertellen want ik houd van verhalen vertellen. MAar dat hebben jullie al wel gemekrt I guess:$

    Anywayz,
    We deden Engels en een vwo klas ging dat uur ook Engels doen en toen zat ik met een vriendin achter 2 jongens van het vwo. En die hadden een gesprek over dat sperma naar bloemkool ruikt. En ze waren de hele tijd ruften aan het laten en dat meurde verschrikkelijk. En dat vonden ze grappig. En toen hadden ze het dus ook over waar hun ruften naar roken. En zo kwamen ze op dat spermaonderwerp.
    Yep...That's my school.
    Over mijn school gesproken. We waren pas in de krant omdat #Maerlantfeitjes trending was op twitter. xD vet grappig.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    MalikShake schreef:
    (...)
    Toen ik nog natuurkunde had was er zo'n helpmannetje. Hoe noem je dat? Een Tora ofzo. naja, rare naam. Maakt niet uit.
    Anyways. Als je dan een toets moest inhalen moest je in zijn kamertje zitten (Dat is eigenlijk heel eng want hij is pedofiel) en hij gaf je dan altijd een mars ;D
    Dat was wel chill.


    Lol, wij hebben wel ene meneer.. *naam vergeten*. Oh well, hij helpt met proefjes enzo, geniaal. Zijn handen trillen en hij stinkt naar sigarettenrook xd. Dus we hebben er niets aan ;D
    Maar die mars, dat is geniaal ;D


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Furler schreef:
    (...)

    Exactly what I said. Het gymnasium kan er veel van ;D

    Gymnasiasten ftw *O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    MalikShake schreef:
    (...)
    vwo is verdeeld. ene helft is nerdjes, andere helft is gwn vies.
    Ik ga dus gewoon dat verhaal vertellen want ik houd van verhalen vertellen. MAar dat hebben jullie al wel gemekrt I guess:$

    Anywayz,
    We deden Engels en een vwo klas ging dat uur ook Engels doen en toen zat ik met een vriendin achter 2 jongens van het vwo. En die hadden een gesprek over dat sperma naar bloemkool ruikt. En ze waren de hele tijd ruften aan het laten en dat meurde verschrikkelijk. En dat vonden ze grappig. En toen hadden ze het dus ook over waar hun ruften naar roken. En zo kwamen ze op dat spermaonderwerp.
    Yep...That's my school.
    Over mijn school gesproken. We waren pas in de krant omdat #Maerlantfeitjes trending was op twitter. xD vet grappig.


    Sperma ruikt naar bloemkool? Loool, hoe kom je derop. ;x
    Oeh, heb jij ook twitter? Dan ga ik je volgen. (nerd)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Furler schreef:
    (...)

    Lol, wij hebben wel ene meneer.. *naam vergeten*. Oh well, hij helpt met proefjes enzo, geniaal. Zijn handen trillen en hij stinkt naar sigarettenrook xd. Dus we hebben er niets aan ;D
    Maar die mars, dat is geniaal ;D

    Yep, we hebben best wel een paar awesome leraren op school.
    Een duitsleraar gaat altijd mensen pesten tijdens so's en repetities xD En hij zegt ook antwoorden voor (:
    Maar voor de rest is het een homosexuele lul die loopt alsof hij een augurk tussen zijn reet heeft.
    Nix tegen homo's verder hoor.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran