• rpest het niet.You will die.[Dit is topic 24 we zijn dus al heel lang aan het spammen over random dingen]

[ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 19:59 ]

Mijn username is een kopje, geen plaat

Seeder schreef:
    (...)
    En dan kan Sarah veel geld verdienen omdat zij hem heeft bedacht :3

Hahahaha ja. c;

stay safe because I like being alive at the same time as you

Aero schreef:
    Indeed. Mijn lerares Nederlands kan onze klas niet aan, lol. Was zo leuk vandaag; Die lerares zij 'Nou, jongens en meisjes, wat gaan we vandaag doen?' Een jongen bij mij uit de klas 'Groepseks' en hij klapte in zijn handen. De hele klas lachen. x) Lol.
    Is good. c;

OMG dat is echt geniaal x'D Vorig jaar had ik een leraar Natuurkunde waarbij ik gewoon mijn lunch opat xd. Zei hij (meestal) helemaal niets van. Alleen 1 keer zat ik voorin en hij was aan het praatte spuugde hij per ongeluk in mijn gezicht -.-

You always have a choice in life, it's sometimes just

Aero schreef:
    (...)

IK BEN EEN KLEIN GEEL VISJE IN EEN ZEE VAN BLAUW, SOS IK MIS JE. Zoiets toch? Lol.

Zoiets ja xD

"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

Furler schreef:
    (...)

OMG dat is echt geniaal x'D Vorig jaar had ik een leraar Natuurkunde waarbij ik gewoon mijn lunch opat xd. Zei hij (meestal) helemaal niets van. Alleen 1 keer zat ik voorin en hij was aan het praatte spuugde hij per ongeluk in mijn gezicht -.-

I know, lol. Alleen mijn moeder zegt dan dat je dan precies kan merken dat ik vmbo-k ben. --' Want dat doen alleen kinderen van mijn niveau, lol. c;
    Hahahah, ik eet altijd in de les. (A)

MalikShake schreef:
    (...)

Zoiets ja xD

Ghehe. :3 Ik weet 'm nog. *O*

Furler schreef:
    (...)

Toen ik nog natuurkunde had was er zo'n helpmannetje. Hoe noem je dat? Een Tora ofzo. naja, rare naam. Maakt niet uit.
    Anyways. Als je dan een toets moest inhalen moest je in zijn kamertje zitten (Dat is eigenlijk heel eng want hij is pedofiel) en hij gaf je dan altijd een mars ;D
    Dat was wel chill.

Ik eet altijd het 3e uur 8D

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

Aero schreef:
    (...)

I know, lol. Alleen mijn moeder zegt dan dat je dan precies kan merken dat ik vmbo-k ben. --' Want dat doen alleen kinderen van mijn niveau, lol. c;
    Hahahah, ik eet altijd in de les. (A)

Geloof me, havo-mensen doen dat ook x'D
    En vwo is nog heel erg veel erger. Uhg. slechte herinneringen....heeeel slechte herinneringen.

We hadden net 69 views. (wbw)

Aero schreef:
    (...)

Leuk. (A) Maaar Lisette je moet nog even reageren op mijn post uit het vorige topic. -aaa- Je gaat lachen lol.

Die post die ik inmiddels heb beantwoord? ;D

You always have a choice in life, it's sometimes just

Ik vind de titel geweldig

Mijn username is een kopje, geen plaat

Aero schreef:
    We hadden net 69 views. (wbw)

Heet

CarrotKing schreef:
    Ik vind de titel geweldig

Hij ís geweldig 8D

Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

MalikShake schreef:
    (...)
    Geloof me, havo-mensen doen dat ook x'D
    En vwo is nog heel erg veel erger. Uhg. slechte herinneringen....heeeel slechte herinneringen.

Oh bij mij waren dat juist de nerdjes, toen ik op vmbo-t zit was het altijd heel stil daar lol. Nu op vmbo-k -is andere school- , is het echt druk lol.

MalikShake schreef:
    (...)
    Heet

I know. c;