• Hee lieve quizers(H), ik probeer uit te vinden wat de hints die ik hieronder beschrijf, van een jongen, kunnen betekenen :']
    En ik dahct Misschien willen jullie helpen, en meedenken haha.

    Nou bij mij op school zit een jongen, één klasje hoger dan ik. En ik heb het idee, dat elke keer als ik zijn kant op kijk ik hem zie kijken en dan snel zijn blik zie afwenden.
    Ik heb dus héél regelmatig oogcontact met hem.(hij is trouwens best wel knap x'])
    Maar het rare is dat ik heel vaak het gevoel heb dat ik bekeken wordt en als ik dan omkijk zie ik hem....
    Alleen, hij heeft een vriendin, waar hij ook regelmatig mee loopt. Hij heeft nog nooit tegen me gepraat,en zou me alleen kunnen kennen via mogelijk verhalen.

    Maar nu komt het, ik liep met vriendinnen door de stad. en ik zag hém staan zonder zijn vriendin met een groepje vrienden, toen ik en mijn vriendinnen langsliepen viel dat groepje ongeveer stil terwijl een vriendin van mij super luidruchtig een verhaal aan het vertellen was. Ik liep zo normaal mogelijk langs, zonder hém aan te kijken en liep een avond winkel in een paar meter verderop, een paar seconde later komt hij met zijn vrienden opeens ook de avond winkel in lopen. En natuurlijk hadden we weer dat befaamde oogcontact.

    Ik heb er echt een vreemd gevoel van in mijn maag, normaal gesproken heb ik dit nooit hoor als mensen me wel eens aankijken, maar ik heb het gevoel dat dit wel héél vaak gebeurt.
    Zou hij iets van me willen, zou hij verhalen over me horen/weten. (er gaan namelijk nogal wat roddels over me rond de laatste tijd 8-) )
    of zou hij me zien zitten, maar dan heb je de vraag nog waarom hij dan nog bij zijn vriendin is..
    en zelfs als hij bij zijn vriendin is en ik kom langs kijkt hij me aan..

    Ik heb gewoon bijna zin om een keer spontaan te vragen of er iets is dat hij me zo aankijkt, maar dat zou ws nogal raar overkomen.
    Iemand tips ?(nerd)

    [ bericht aangepast op 11 nov 2009 - 23:44 ]


    Don't just dream, make them come true.....♥

    waarom raar :P hij kijkt tog en je mag tog vragen waarom die kijkt >.< alleen denk ik niet dat hij ut zegt maargoed.. miss kun je via zijn vrienden wat proberen??


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Het blijft een jongen natuurlijk, misschien vindt hij je gewoon knap, maar als hij verliefd is op zijn vriendin doet hij daar misschien gewoon niks mee.


    Mew <3