• Hey, ik heb serieus eergister gewoon een 'doodsbedreiging' gehad. Een jongen uit mijn klas had dit geschreven op FB: "Nienke, ooit vermoorden we je. Op gruwelijke wijze. Hetzelfde wat we met alle pooltafels in Oosterhout hebben gedaan. Hak em door de midde"
    Een vriendin heeft zaterdagavond tijdens het uitgaan gevraagd waar het op sloeg, en dat ze het totaal niet grappig vond. Hij heeft z'n excuses aangeboden op FB en via een SMS en zei dat het alleen een grapje was.
    Maar vanochtend op school hoorde ik een vriend van hem zeggen: "Succes met Nienke hè gast.' En ze keken mij allebei zo aan. Ik weet niet wat ik er mee aan moet.
    Ik moet nog vragen waar het op sloeg, maar bij Duits bleef die vrouw doorzeuren dus had ik geen tijd.
    Hebben jullie wel eens zoiets meegemaakt?


    live the life you love

    Twee jaar geleden kreeg ik kinda veel bedreigingen, dat ik mijn polsen maar door moest gaan snijden of dat ik als ik mezelf niet zou vermoorden zij het wel zouden doen.
    Anyway, I'm still here. Motherfuckers.


    Remember when...

    Nee. Maar, ik vind het zielig als mensen dat zeggen. Want recht in je gezicht durven ze het niet te zeggen. En die ene jongen dacht vast dat het een grapje was.


    Food.

    Ik word heel vaak door een privénummer gebeld dat ze me komen opzoeken, vermoorden, ontvoeren etc. Ik ben er nu wel aan gewend, maar het is natuurlijk niet leuk ]:


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    better safe than sorry
    dus snel iets aandoen


    -

    Nee, ik zou aangifte doen hoor. Dan gaat ie zeker anders piepen, de klootzak. Doodsbedreiging = doodsbedreiging. Zou mij 't boeie als anderen het overdreven vinden. (cat)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dit is serieus niks om lollig over te doen, dus als het een grapje was, vind ik het nergens slaan. Als iemand zoiets tegen mij zegt, zou ik doodsbang zijn. Ik krijg dagelijks rotte opmerkingen naar mijn hoofd geggooid, maar dit..
    Je moet dit echt bespreken met je mentor.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Aw! Succes ermee iig. Ik zal het tegen je mentor zeggen. Je kan toch altijd zeggen dat je niet weet hoe hij het bedoelde?

    Ik heb het ook meegemaakt, met een meisje uit mijn klas. We waren 2 jaar terug dikke vriendinnen, daarna zag ik haar nooit meer en nu zit ik weer bij dr in de klas. En opeens stuurde ze allerlei nare, gemene dingen via msn en FB. En in de klas pestte ze me, schold ze me uit en sloeg ze me. Of gooide ze dingen naar me. Ze zei ook dat ze me verrot zou slaan & dat deed ze ook.. En toen ze dat deed, zei ze dat ik dood zou gaan.. Ik was eigenlijk niet bang.. Ik heb haar mijn adres gegeven en gewacht voor het raam, maar ze moet nu nog komen. Mijn coach/mentor wist van het 1e gedeelte wel wat. Maar de rest niet.. Dat komt nog, zodra ik weer naar school ga.

    iig; laat het niet té ver komen door te wachten en niks te doen. Straks was het géén grap en ben je te laat. Je kan altijd zeggen tegen je mentor en samen dingen bespreken & dan alsnog wachten.. Dan helemaal niks doen en op het laatste moment, als het al te laat kan zijn ;).


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    &als je aangifte doet.. Weet die jongen direct dat dit soort "grapjes" dus absoluut niet kunnen! Alleen maar beter. Leermoment voor iedereen & jij bent ervan af! Zieligpersoon dat.. Zeg hem dat maar namens mij! Datie triest en zielig is!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Offtopic:
    Facepalm, ik kom er nu net achter wat iig betekentt..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Page394 schreef:
    Offtopic:
    Facepalm, ik kom er nu net achter wat iig betekentt..

    Offtopic: Ik nu net ook, ik dacht altijd 'eigenlijk' ofzo. (cat)(cat)

    Ontopic: Scary, hoe is hij tegenover jou in RL?


    Owl you need is love.

    Jezus, dat moet je melden. :|


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nee, maar technisch gezien, zou je naar de politie kunnen stappen. Dat is strafbaar namelijk. Nou is het misschien wel een grap, maar ik zou hem idd in de gaten houden!


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    ik zou er zelf mee naar mijn ouders gaan.. maar dat zou ik doen..


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Weet je dat je iemand daarvoor kan aangeven :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Uhm weetje dat iemand is vermoord om een verkeerd facebook bericht? Hier in mijn woonplaatst.. Op een school waar vele bekende van mij op zitten. Zo grappig kan het dus worden.. :S


    Shit happens but pee happens a lot more.