• Ik zoek een verjaarscadeau voor een vriendin van mij. Nou is haar feest op zaterdag -beetje laat.- Ik had iets heel leuks gezien van Lady Gaga, omdat ze daar heel erg fan van is, maar helaas was het niet meer leverbaar T-T. Weet iemand een heel leuk fantasie achtig boek dat niet al te duur is?-Geen twilight, Harry Potter-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het boek van Odessa!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Hongerspelen
    Matched
    Edelsteen trilogie (o nee, wacht, die zijn bijna twintig euro)
    Noorderlicht trilogie
    Gone

    zoiets?

    The Darkest Powers triologie van Kelly armstrong
    Wings van April (...)
    fallen van lauren kate
    De ontstervelijken van Alyson noel (Het eerste boek is maar 10 euro & Heet Evermore)

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:04 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Verwelken.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oh, de Ontsterfelijken-serie (Alyson Noël) is ge-wel-dig! Ik heb tot nu toe Evermore, Blauwe maan, Schaduwland en Duistere vlam gelezen en ze zijn echt ontzettend verslavend.
    'Verwelken' (Lauren DeStefano) zou ik ook aanraden, dat vond ik een erg leuk boek, maar het vervolg ervan ('Vrees') vind ik niet half zo goed als het eerste deel, maar dat is natuurlijk smaak.

    En anders zijn 'Inwijding' van Veronica Roth en 'Matched' van Allie Condie ook absolute aanraders. (:

    Oh shit, nee, niet zo snel. Ik weet wel dat Nicci French [het is geen fantasie, wel geweldige detectives] ook leuk is om te lezen.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    De Kronieken van de Verrezen Wereld en De Oorlogen van de Verrezen Wereld zijn erg goed.


    I am not going to be a star, I am going to be a legend - Freddie Mercury

    Symphonia schreef:
    Oh shit, nee, niet zo snel. Ik weet wel dat Nicci French [het is geen fantasie, wel geweldige detectives] ook leuk is om te lezen.


    Nicci French? Die boeken zijn verschrikkelijk. Echt waar, ze zouden spannend moeten zijn, maar eigenlijk trekken ze op niets. Zelfs niet goed geschreven. (': Naja, subjectief natuurlijk.


    If we had not a soul, music would have created it.

    JUKEB0X schreef:
    (...)

    Nicci French? Die boeken zijn verschrikkelijk. Echt waar, ze zouden spannend moeten zijn, maar eigenlijk trekken ze op niets. Zelfs niet goed geschreven. (': Naja, subjectief natuurlijk.


    Dat vind jij, ja. Maar ik, nog heel veel mensen en een berg recensenten denken daar heel anders over, die ik zou ''ik vind'' voor verschrikkelijk plaatsen. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Dat vind jij, ja. Maar ik, nog heel veel mensen en een berg recensenten denken daar heel anders over, die ik zou ''ik vind'' voor verschrikkelijk plaatsen. :'D


    Ja, oké, ik zou er 'ik vind' moeten voorgeplaatst hebben. Maar op het einde heb ik gezegd dat het subjectief was en daarmee doelde ik op heel mijn reactie. Ik kan er gewoon niet van over dat die boeken als goed worden beschouwd. De boeken worden echt overschat... vind ik. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Winterwerp schreef:
    Het boek van Odessa!

    Ik denk dat je bedoelt de kleine odessa geschreven door Peter van Olmen.