• Hoi! Ik ben bezig met een verhaal over de Hongerspelen, alleen ik heb allemaal tributen die ingevuld moeten worden! En misschien zouden jullie mij kunnen helpen (:




    Start the Game ~ HungerGames
    *
    Sofie Anoëlle Daquin,
    District 4,
    Tribuut voor de 100e Hongerspelen,



    * And may the odds be ever in your favor *

    District 1: Jongen - Meisje
    District 2: Jongen - Meisje
    District 3: Jongen - Meisje
    District 4: Jongen - Meisje
    District 5: Jongen - Meisje
    District 6: Jongen- Meisje
    District 7: Jongen - Meisje
    District 8: Jongen - Meisje
    District 9: Jongen - Meisje
    District 10: Jongen - Meisje
    District 11: Jongen - Meisje
    District 12: Jongen - Meisje

    ~ Stylisten voor District 4.
    ~ Spelmakers

    Lijstje
    Rol:
    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Uiterlijk {+Foto!}:
    Karakter:
    District:
    Wapen(s):
    Sterke en Zwakke punten:
    Dood bij Bloedbad?:
    District aandenken:
    Extra:


    Ik kies de beste, niet de eerste!

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 13:21 ]


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Unbroken schreef:
    Rol: Mannelijke spelmaker.
    Naam: Benjamin Jesse Dyson.
    Eventuele bijnaam: Zijn moeder en zus noemen hem Benji, wat ze altijd dodelijke blikken van hem oplevert, omdat hij de naam te lief vindt klinken. Dit is ook de reden dat hij zich vaak bij zijn tweede naam laat noemen.
    Uiterlijk:

    Jesse heeft kort blond haar, en donkerbruine ogen. Zijn lichaam is gespierd, door jarenlange zware training. Hij houdt niet van de belachelijke modegrillen van het Capitool, en draagt simpele kleren; een t-shirt met korte mouwen en een spijker- of legerbroek. Hij is nu 26 jaar oud.
    Karakter: Jesse is opgegroeid met het idee dat hij kan doen en laten wat hij wilt, waardoor hij erg arrogant is. In de controlekamer kan niemand hem uitstaan, maar het is onmogelijk te ontkennen dat hij zijn werk voortreffelijk doet. Door zijn koele blik op de Spelen zal hij niet twijfelen een irritante tribuut uit de weg te ruimen. Hij ziet de Spelen als een vorm van vermaak, en niets meer dan dat. De doden die vallen tijdens de bloederige gevechten doen hem vrijwel niets.
    Sterke en Zwakke punten: Zijn sterkste punt is het vermaken van mensen, hij zal keer op keer met ideeën komen om de Spelen nog gruwelijker te maken dan het jaar daarvoor. Zijn zwakste punt is het gebruiken van de technische apparaten die in de controlekamer staan, dat laat hij liever aan zijn ondergeschikten over. Ook kan hij niet in een team werken; alles moet op zijn manier gebeuren.
    Extra: Jesse flirt constant met Allison, en laat zich niet ontmoedigen, zelfs niet nadat ze hem keer op keer heeft afgewezen. Ze hebben voortdurend ruzie, maar hij is ervan overtuigd dat ze ‘hard to get’ speelt.


    Hahaahaha, grappig ;D.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 18:50 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.