• Hoi! Ik ben bezig met een verhaal over de Hongerspelen, alleen ik heb allemaal tributen die ingevuld moeten worden! En misschien zouden jullie mij kunnen helpen (:




    Start the Game ~ HungerGames
    *
    Sofie Anoëlle Daquin,
    District 4,
    Tribuut voor de 100e Hongerspelen,



    * And may the odds be ever in your favor *

    District 1: Jongen - Meisje
    District 2: Jongen - Meisje
    District 3: Jongen - Meisje
    District 4: Jongen - Meisje
    District 5: Jongen - Meisje
    District 6: Jongen- Meisje
    District 7: Jongen - Meisje
    District 8: Jongen - Meisje
    District 9: Jongen - Meisje
    District 10: Jongen - Meisje
    District 11: Jongen - Meisje
    District 12: Jongen - Meisje

    ~ Stylisten voor District 4.
    ~ Spelmakers

    Lijstje
    Rol:
    Naam:
    Eventuele bijnaam:
    Uiterlijk {+Foto!}:
    Karakter:
    District:
    Wapen(s):
    Sterke en Zwakke punten:
    Dood bij Bloedbad?:
    District aandenken:
    Extra:


    Ik kies de beste, niet de eerste!

    [ bericht aangepast op 28 juni 2012 - 13:21 ]


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Yeay, ik hou van rollen maken.
    Ben dus al bezig ! :]


    Credendo Vides

    Hier mijn eerste rol :


    Rol: District 7 meisje
    Naam: Celia Amythist Willows
    Eventuele bijnaam: Cece, Amy, Willow.
    Uiterlijk {+Foto!}:


    Celia heeft lange bruine krullen die tot over haar schouderbladen rijken en haar grijsblauwe ogen lijken vaak dwars door dingen heen te kunnen kijken.
    Ze is 1.78 lang en voor haar leeftijd en lengte is ze lichter dan je zou verwachten. (50 kg.)
    Haar huid heeft een lichte maar toch gezonde teint.
    Karakter: Celia is schuw tegen vreemden, misschien omdat ze zelf ook wat vreemd is, ze houd ervan om zich te verkleden naar de meest bijzondere kostuums en houd zich graag afzijdig van de verdere buitenwereld, ze weet zich goed te verstoppen.
    Voor haar vrienden is ze echter een zon, ze is energiek en kan langer doorgaan met iets dan de rest van de groep, ze is geduldig en heeft een goed luisterend oor, voor haar vrienden is ze soms zo behulpzaam dat het haar af en toe zelf in de problemen brengt.
    Celia is een dromer, ze tekent graag, ze ontwerpt graag en houd ervan om gewoon rond te lopen en van de kleine dingen te genieten.
    District: 7
    Wapen(s): Celia is goed met messen en een blaaspijp, waarbij ze pijltjes van takken maakt.
    Sterke en Zwakke punten: Celia is een slimme maar dromerig meisje van 17 jaar, hierdoor kan ze makkelijk afgeleid worden of zoekt ze bij sommigen dingen een reden erachter,Maar als ze alert is houd niets haar tegen, ze is (zoals ook al genoemd) goed in zich verschuilen en ze weet hoe ze moet survivallen doordat ze met haar vader wel eens diep het bos in moest voor het werk.
    Ze heeft een goede uithoudingsvermogen en is een prima klimster.
    Ze is goed in camoufleren en planten herkennen.
    Ook Celia heeft een aantal zwakke punten, ze kan totaal niet met een bijl omgaan en ze kan vaak te overmoedig zijn ook is ze als de dood voor spinnen, hoewel ze voor de rest urenlang bij dieren door kan brengen en volgens velen kan ze daarmee zo goed opschieten dat het lijkt alsof ze met de dieren kan communiceren.
    Dood bij Bloedbad?: Ze gaat niet dood bij het bloedbad.
    District aandenken:

    Ze heeft deze ketting van haar moeder gekregen, die vlak voor de reaping overleed.
    Het is een vergulden bronzen ketting met een dromenvanger en drie veren eraan.
    Extra: Wanneer Celia een blok hout en een mes in handen krijgt kan ze er binnen no time genoeg dingen van maken waarmee ze het een tijdje ter verdediging volhoud, ze lijkt heel onschuldig en dat is ze ook wel in de zin van dat ze denkt dat ze alleen moord als de situatie echt zo nauw is, maar ze is onschuldig als je denkt dat ze niets van overleven afweet, wat dat betreft kan ze ver komen.


    Is het goed als ik nog wat rollen ga maken? ;]


    Credendo Vides

    Is het goed als ik nog wat rollen ga maken? ;]

    Sure (: Graag zelfs!


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Mag ik het meisje uit 1 reserveren?(A) Ik heb nu namelijk weinig tijd:D


    Do i believe in God? Do i believe in me? People wanna die, so they could be free.

    Rol 2


    Rol: District 3 jongen
    Naam: Hugo Christiansen Dementer (13 jaar)
    Eventuele bijnaam: Huug, Dem, Chris, de Ravenkoning, de schaduw
    Uiterlijk {+Foto!}:


    Hugo zijn haar veranderd nogal makkelijk van kleur, in het felle zonlicht neigt het meer naar blond, hoewel de kleur meer naar bruin neigt wanneer hij binnen is of wanneer de zon niet schijnt.
    Hij heeft lichtgroene ogen en hij draagt altijd oude kleren van zijn grote broer Alexander.
    Hij is rond de 1.40 en weegt bijna niets, waardoor hij zich altijd makkelijk kan verstoppen.
    Karakter: Hugo is de perfecte dondersteen, als de volwassenen erbij zijn is hij DE gewenste zoon van iedereen, maar zodra de volwassenen even niet kijken beraamt hij plannetjes die hij samen met zijn vrienden uit kan voeren.
    Hij het middelpunt en de “baas” van de groep en iedereen luistert ook naar hem of het nou voor de plannen of voor de grappen zijn die hij verteld.
    Zelf is Hugo enorm nieuwsgierig naar nieuwe dingen of gewoon nieuwsgierig in het algemeen.
    Zijn streken bevatten allemaal wel iets verkwikkend nieuws op het gebied van techniek.
    Hugo is Koppig, maar ook dominant en ongeduldig.
    Als goede eigenschappen heeft hij een groot gevoel voor loyaliteit en laat hij nooit een vriend stikken als die in de problemen komt.
    District: 3
    Wapen(s): Bijna alles wat hij voor handen krijgt kan hij gebruiken als wapen, maar verder is hij enorm goed met een katapult en met dingen gooien, dus hij kan ook wel met werpsterren/ messen overweg.
    Sterke en Zwakke punten: Hugo is uiterst scherp qua zicht, hij ziet soms dingen al van ver aankomen.
    Door zijn lengte kan hij zich makkelijk verstoppen en velen mensen zijn er al in gefaald om hem te vinden, terwijl ze hem misschien wel honderd keer gepasseerd waren.
    Hij is slim, is niet snel bang te krijgen en handig in vallen zetten en dingen manipuleren.
    Jammer genoeg is hij door zijn status als leider van zijn groep in het district redelijk hooghartig en ziet hij sommige problemen wat later in dan verwacht.
    Het enige waar hij echt bang voor is, zijn nauwe ruimtes.
    Dood bij Bloedbad Nee.
    District aandenken Zijn bendeleden brengen Hugo zijn notitieboekje, hierin staan alle technieken die ze ooit toegepast hebben en die in de arena ook uiterst van belang kunnen zijn.
    Alles in het notitieboekje is geschreven in -wat de bende ooit opgepikt heeft uit een jongerenboek dat de zwarte tijden had overleefd (Artemis Fowl)- het Gnommish Alfabet en komt langt de beveiliging omdat ze denken dat het allemaal maar kinderlijke tekeningentjes zijn, maar voor Hugo is het zoiets als zijn tweede moederschrift.


    Extra: De bijnaam ravenkoning, of schaduw verwijzen op zijn leiderschap en over zijn talenten, zijn ouders zijn rijke en aanzienlijke mensen in het district en leven dan ook zo een goeden mooi leventje.
    Hugo zijn broer –Alexander,21- werkt bij een groot technologiebedrijf en is grotendeels de kostwinner van het gezin.


    Credendo Vides


    Rol: Meisje District 2.
    Naam: Rosette Sheeral.
    Eventuele bijnaam: Rosette wordt vaak 'vrolijk' genoemd, in het engels natuurlijk: 'Cheerful'. Dat komt omdat Rosette eigenlijk altijd wel vrolijk is.
    Uiterlijk {+Foto!}:


    Blake Lively.
    Het eerste wat opvalt als je naar Rosette kijkt, is dat ze puur natuur is. Ze heeft niet veel cosmeticaproducten nodig om knap te zijn, maar door haar onzekerheid gebruikt ze die toch, wat natuurlijk sonde is.
    Rosette heeft heeft lang blond haar wat een beetje krullend is. Ze doet verder nooit iets speciaals met haar haren.
    Rosette is erg van de mode, ze loopt altijd bij. Ze houdt vooral van erg felle kleuren, ze wilt dus graag opvallen.
    Karakter: Rosette is een erg onzeker meisje. Door haar onzekerheid gebruikt ze veel make-up en tut ze zich veel op, wat ze niet nodig heeft. Rosette heeft een hele lage eigenwaarde. Ze geeft veel minder om haarzelf dan dat ze zou moeten. Rosetta is een meisje die al de schuld op haar neemt, in elke situatie, ze geeft nooit andere mensen de schuld. Rosette wilt nooit mottigheid, daarom doet ze dat.
    Rosetta is een stil meisje, die soms best bijdehand uit de hoek kan komen als ze wilt.
    Rosette is iemand die niet veel gewend is. Ze is zorgeloos opgevoed en heeft weinig hardheid en stress meegemaakt, dat is voor haar verborgen gehouden door haar familie. Haar familie denkt dan ook dat ze The Hungergames helemaal niet aan kan, Rosette wilt hun het tegendeel bewijzen en alles bewijzen wat ze kan bewijzen: dat ze sterk is en voor haarzelf op kan komen.
    District: 2.
    Wapen(s): Rosette is erg goed met messen, ze weet ze altijd op precies de goede plek te richten. Rosette had dan ook een mes te pakken zien te krijgen bij het eerste gevecht.
    Sterke en Zwakke punten: Rosette is niet alleen goed met messen. Ze kan zich ook erg stil verplaatsen, zonder dat iemand haar zal opmerken. Rosette is iemand die individueel werkt, en geen groepen gaat vormen met andere mensen.
    Dood bij Bloedbad?: Rosette overleefd het eerste gevecht, als de spelen beginnen. Daarna is het overleven voor haar rijke leven.
    District aandenken: Een ketting, ze is er erg trots op.
    Extra: Rosette's ouders zijn erg rijk, maar waren er nooit voor Rosette in moeilijke tijden. Rosette heeft een relatie met David. Daar is ze dan ook vaker thuis te vinden dan in haar eigen huis. Rosette is zo vaak weg dan dat ze kan van thuis, ze vindt het daar saai en een vervelende situatie.

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:12 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    TwilightxTHG schreef:
    Mag ik het meisje uit 1 reserveren?(A) Ik heb nu namelijk weinig tijd:D


    Sure (;
    Bedankt allemaal voor alle rollen!(H)


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Iemand die nog tributen wil maken, die wél dood gaan bij het bloedbad? (flower)


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ja ik Xavier gonzalez
    Ik wil dood bij het bloedbad daarom geen uitgebreide omschrijving
    District 10
    Zoek je een meisje
    Valetina Monneta
    District 6

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 22:19 ]


    Mijn geheim is geheim

    Dankje Dx.


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Ach, die zijn tenminste niet zo moeilijk te maken :p

    Debora Mussus
    Meisje : District 8

    jongen District 11
    Even Loyd Richards

    ik ben ook nog weer bezig met een uitgebreidere rol ;]


    Credendo Vides

    Kan ik vanavond the jongen uit 6 and the jongen uit 9 doen?

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 8:09 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    'K vul straks nog wel één in.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    xxShyxx schreef:
    Kan ik vanavond the jongen uit 6 and the jongen uit 9 doen?


    Sure (:

    K vul straks nog wel één in.

    Alvast bedankt(flower)


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    Rol: Tribuut District 2.
    Naam: Jillana Melrose Hides.
    Eventuele bijnaam: Jill.
    Uiterlijk {+Foto!}:


    Wat bij Jillana meteen opvalt zijn haar volle lippen en blauwe ogen. Ook is ze slank, maar ze heeft mooie vrouwelijke rondingen. Ze heeft donkerbruin haar, dat is heel dik. Er zit ook een mooie slag in. Ze heeft een licht getinte huid.
    Karakter: Ze is best arrogant, want ze vind zichzelf altijd de beste. Ook passen de karaktertrekjes Sluw, Gemeen en Bitchy bij haar. Het is niet voor niets dat ze zo is, want ze heeft altijd te horen gekregen dat ze de beste is. En ze heeft het zelf ook gezien. Tijdens het trainen (ze is een beroeps ) versloeg ze altijd iedereen. Veel mensen denken dan ook dat ze ver komt in de Hongerspelen. Verder is ze gewoon een heel moordlustig typetje, het boeit haar echt niet dat ze 23 mensen moet vermoorden om te winnen. Ze klinkt nu wel als een heel slecht persoon, maar als ze je mag is ze heel aardig, en de grappenmaker. Maar het is heel zeldzaam als ze je aardig vind, want ze haat bijna iedereen. Als laatst is ze echt een geboren leider, maar wel heel snel op haar teentjes getrapt.
    District: 2.
    Wapen(s): Werpmessen, zwaard en speer.
    Sterke en Zwakke punten: Messen werpen is haar grootste talent, ze mist ook echt nooit. Klimmen en hard rennen kan ze ook goed, heel handig als ze eventueel geen wapens meer heeft. Ze kan ook best goed met een zwaard overweg, niet perfect maar goed. Dat komt omdat ze zwaarden te zwaar vind. Ze is ook heel goed fysiek, en weet in een beweging je nek om te draaien.
    Maar ze is vreselijk met pijl en boog, ze kan het echt niet. Ze neemt ook soms teveel risico's.
    Dood bij Bloedbad?: Nee.
    District aandenken: Ze heeft deze ketting van haar moeder gekregen, die sinds kort is overleden.
    Extra: Ze had twee ouders, Kellan (38) en Rachel (36). Rachel is sinds kort overleden door een ongeluk. Jillana heeft twee broertjes. Sam (13) en Blaine (9). Die twee dromen er net als Jillana van om de Hongerspelen te winnen. Verder is ze heel populair, en heeft ze altijd veel mensen om haar heen. Ze heeft twee beste vrienden. Santana (18) en Enrique (20). Enrique heeft de Hongerspelen wel is gewonnen, maar wou niet dat Jillana meedeed. Ze heeft zich toch vrijwillig opgegeven als tribuut.


    El Diablo.