Ja ja, hier ben ik weer, hihi. Ik keek mijn boekenkast in en zag boeken staan waar nog nooit een RPG van gemaakt is, denk ik. Dan kunnen jullie mijn idee al raden, haha.
1. = Wonderdieren (The Familiars). - Een paar jongeren (x15) kunnen toveren met hun handen en mogen een wonderdier uitzoeken en. De leraren (x5, verdeeld over 3 leerlingen) moeten hun leerlingen proberen net zo goed te laten toveren als hunzelf, de wonderdieren kunnen ook toveren en moeten ook proberen net zo goed te worden.
2. = 1.000.000 mangafiguren. - Niet echt een boek, maar ik kwam op het idee om een RPG te starten met een paar jongeren (die een mangafiguur zijn) die beste vrienden zijn, en uiteindelijk elk een beroep/baan/kracht krijgen waardoor ze uit elkaar gaan en er ondertussen mensen verdwijnen door een vijand.
3. = Warrior Cats. - Een paar clans (x4) vol met katten die strijden tegen het kwaad, maar ondertussen ook met de katten die in de andere clans zitten. En ondertussen proberen de zwerfkatten ook in die clans te komen, wat niet mag van die clans.
4. = Wings. - Een paar jongeren die op een dag verhuizen naar precies dezelfde plaats (ik ga dan nog verzinnen welke) en zich raar en nieuw voelen. Ze leren elkaar kennen en even later krijgen ze een raar vlekje op hun rug en waar later witte vleugels, dan komen ze op een dag ook nog in hun kamer een elf tegen.
Bij 5/7 stemmen kijk ik welke de meeste stemmen heeft, daarover ga ik dan een RPG maken .
1. -
2. -
3. -
4. - |
May the odds be ever in your favor, haha!
[ topic verplaatst door een moderator ]
[ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 17:09 ]
I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.