• Hieronder vind je een artikel over vrouwen in de cel die een relatie zoeken. Ze daten dus vanuit de gevangenis. Ze maakten een profiel aan op "meet-an-inmate.com". Sommige vrouwen vertellen ook waarom ze in de gevangenis zitten en hoe lang ze nog moeten zitten.

    Laat de discussie maar losbarsten of dit een goed idee of niet. Hier vind je alvast enkele vraagjes die je op weg kunnen helpen:

    # Wat vind je van de website?
    # Vind je het kunnen of niet, en waarom?
    # Stel dat je zelf in de gevangenis zit, zou je dan overwegen om ook zo'n profiel aan te maken?
    # En zou je overwegen om contact op te zoeken met zo'n gedetineerde?


    Hier is het artikel:


    Knappe vrouwen zoeken een man... vanuit de gevangenis


    Vrouwen in de cel kunnen ook sexy zijn, zo bewijst de website 'meet-an-inmate.com'. Daar plaatsen honderden vrouwelijke en mannelijke gedetineerden een profiel op zoek naar iemand in de buitenwereld.

    Ranker maakte een selectie van de meest sexy vrouwen die op de netwerksite te vinden zijn. Ze kozen voor de 33-jarige Renee Bell, die op zoek is naar "een echte man voor vriendschap, gezelschap en mogelijk meer". Ze voegt er wel aan toe dat hij stabiel moet zijn en zijn verantwoordelijkheid moet kunnen nemen voor een vrouw in de gevangenis. De reden voor haar celstraf geeft ze niet, maar mogelijk zal ze op termijn wel vrijkomen, aangezien ze oproept zich uiteindelijk ook te willen binden met haar geliefde.

    De tweede vrouw op de lijst windt er minder doekjes om. Ze zit in de cel voor moord van de tweede graad, wat in het Amerikaanse systeem neerkomt op doodslag zonder dat de intentie om te moorden duidelijk aanwezig was. "Ik ben op jonge leeftijd voor de verkeerde vent gevallen", legt Maeghan Rice uit. "Ik betaal daar de prijs voor, maar nu ben ik op zoek naar de juiste man."

    Een overzicht van de meest sexy gedetineerden vind je hier. Arlen Bischke, de oprichter van de site, waarschuwt wel: "Deze mannen en vrouwen zijn gedetineerden en zitten doorgaans om een goede reden in de cel. Dit is meet-an-inmate.com, niet meet-a-girl-scout.com!"

    Bron: http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1432810/2012/05/03/Knappe-vrouwen-zoeken-een-man-vanuit-de-gevangenis.dhtml


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Brooklyn schreef:
    (...)

    zolang ze geen andere mensen hebben omgebracht, verdienen ze een tweede kans, maar vanaf een mensenleven door hun is kapot gegaan , geloof ik niet in een tweede kans, sorry.

    Daar ben ik het mee eens :)


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.