• Ik ben dit jaar naar Culloden Battlefield geweest en ga dit gebruiken voor een CKV verwerking. Ik ga nummers zoeken waarvan ik vind dat deze bij Culloden Battlefield passen
    (Een andere verwerking maken is geen optie, alle verwerkingsmanieren mag je namelijk maar één keer gebruiken.)

    Wat voor muziek zoek ik precies?
    - Muziek voor voor de strijd begon, tijdens en na de strijd.
    - Oorlog/strijd muziek.
    - Niet te modern, de strijd vonc nl. plaats in 1747.
    - Het mag met zang, maar dan moeten de lyrics wel ergens op slaan.
    - Ik zoek 5 nummers.

    Wat is 'The Battle of Culloden?
    Om je een idee te geven en jullie beter te laten begrijpen voor wat muziek ik zocht. The Battle of Culloden was het laatste gevecht gevochten op Britse grond. Er werden 1500 Jacobijnen gedood en maar 50 man van de Government.

    Nummers die me tot nu toe zijn aangeraden.
    Theme Song band of Brothers
    Two Steps from Hell - Heart of Courage
    Two Steps from Hell - Protectors of the Earth
    Steve MacDonald - Wi' a hundred pipers
    The battle van harry gregson- williams
    ? -The Mist
    Zo'n beetje alles van Braveheart

    Culloden - Heilan Lochs, Bairns & Heather
    Culloden - I Hae Grat for Tho' I Kend
    Culloden - We Toomed Our Stoops for the Gaudy Sodgers

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 11:07 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ohja! Braveheart, die film hadden wij moeten zien voor school maar toen was ik er niet :P
    Haha, bedankt, zal eens kijken [:

    MacDonald vocht trouwens toch ook mee in The Battle of Culloden?

    Wie MacDonald? Wait i just got that lol. Ik ken alleen de versie van kenneth mckellarben ik bang c:

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 11:05 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Avenger schreef:
    Op Youtube staat ook een muziekstuk,door iemand gecomponeerd dat je eventueel ook kunt rippen
    Het heet The Mist en de user is akinun. Het ademt niet echt strijd uit, maar het soet me altijd denken aan de nachten en vroege morgen voor gevechten zoals culloden.


    Bedoel je deze?
    Vind het echt typische schotse muziek, maar het is movement 1 van de symfonie van Culloden :Y)
    Het is wel érg mooi!


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Man oh man, zo kan ik toch niet kiezen?
    Haha, vet veel muziek!
    Misschien moet ik maar een hele CD voor die vrouw maken :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Bedoel je deze?
    Vind het echt typische schotse muziek, maar het is movement 1 van de symfonie van Culloden :Y)
    Het is wel érg mooi!

    Yep die bedoel ik c: prachtig stuk. Ik hoor de geluiden vqn zwarden die geslepen worden enpaarden die ongeduldig snuiven dan gewoon in mijn hoofd...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Pfft mijn typkunsten laten me in de steek ... Stomme ipad lol :x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Pff, doe maar stoer met je Ipad ;p
    Man, die muziek uit Braveheart maakt me droevig D:
    Misschien wordt het eens tijd dat ik dan toch maar instrumentele muziek op mijn MP3 gooi.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Manowar- warriors of the world

    [url] http://www.youtube.com/watch?v=AJ0sW7KOFhU[/url]

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 11:21 ]


    FBI U.S.A. story

    Endure schreef:
    Pff, doe maar stoer met je Ipad ;p
    Man, die muziek uit Braveheart maakt me droevig D:
    Misschien wordt het eens tijd dat ik dan toch maar instrumentele muziek op mijn MP3 gooi.

    Lol niks stoer aan, we hebben m toch maar toevallig gewonnen, anders kwam dat ding hier niet in huis(cat)
    Heel droevige film ook... Maar die componist is inderdaad geniaal. Misschien kan je nog iets doen met 'my name is lincoln' door steve jablonsky? Niet bepaald een strijdlied maar het heeft een prachtige opbouw en er zit wel iets heroisch in.
    Moet je zekerdoen. De beste muziek op mijn ipod is filmmuziek c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Avenger schreef:
    (...)
    Lol niks stoer aan, we hebben m toch maar toevallig gewonnen, anders kwam dat ding hier niet in huis(cat)
    Heel droevige film ook... Maar die componist is inderdaad geniaal. Misschien kan je nog iets doen met 'my name is lincoln' door steve jablonsky? Niet bepaald een strijdlied maar het heeft een prachtige opbouw en er zit wel iets heroisch in.
    Moet je zekerdoen. De beste muziek op mijn ipod is filmmuziek c:


    mazzelaar D: Nouja, ik ben al blij dat ik een eigen computer heb [: En dat nummer heeft inderdaad wel iets... Echt van die muziek die ze afspelen voor de strijd begint, zo'n dramatisch moment :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    mazzelaar D: Nouja, ik ben al blij dat ik een eigen computer heb [: En dat nummer heeft inderdaad wel iets... Echt van die muziek die ze afspelen voor de strijd begint, zo'n dramatisch moment :p

    Pff jij heb een nintendo ds. I'd choose that anyday over this thing -gayhand-
    Mooi lied he? Das mijn meest afespeelde nummer c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Avenger schreef:
    (...)
    Pff jij heb een nintendo ds. I'd choose that anyday over this thing -gayhand-
    Mooi lied he? Das mijn meest afespeelde nummer c:


    Nintendo DSi. -wbw- Haha, ik speel echt heel vaak Visual novels :'D Echt geweldig vind ik dat _O_ Helaas zijn e rniet zovele van.. Zit er trouwens over te denken om me te wagen aan een 16+ spel, één van de weinige DS spellen die 16+ is :A

    Ja man, ik houdt van filmmuziek [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Nintendo DSi. -wbw- Haha, ik speel echt heel vaak Visual novels :'D Echt geweldig vind ik dat _O_ Helaas zijn e rniet zovele van.. Zit er trouwens over te denken om me te wagen aan een 16+ spel, één van de weinige DS spellen die 16+ is :A

    Ja man, ik houdt van filmmuziek [:
    is dat zo gory misschien? Ik zou trouwens hele dagen pokemon zitten te spelen :x
    Ik heb trowens ff naar die versie van wi' a hundred pipers van jou geluisterd en ik raad je aan om ook eens naar die van kenneth mckellar te luisteren. Ik denk dat xie misschien een beetje beter past in het kader van je opdracht c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Avenger schreef:
    (...) is dat zo gory misschien? Ik zou trouwens hele dagen pokemon zitten te spelen :x
    Ik heb trowens ff naar die versie van wi' a hundred pipers van jou geluisterd en ik raad je aan om ook eens naar die van kenneth mckellar te luisteren. Ik denk dat xie misschien een beetje beter past in het kader van je opdracht c:


    Nee man, visual novels <3 Ge-wel-dig. Zoals Hotel Dusk, 999, Ace Attorney.. Haha, bij die laatste ben je een advocaat, dat is zooo droog :'D En 999 deed me denken aan saw en je hebt verschillende eindes en eht echte einde is echt een mindfuck! Zo goed D: En dit spel wil ik wel eens proberen.

    Hmm, welke versie? deze?

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 13:05 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Lol een eadvocaat.? Kan ik me weinig bij voortstellen lol
    Kan je die link trouwens nog eens ppsten want ik kan m niet copy pasten c:


    Frankly my dear, I don't give a damn.