• Eén groep met meiden. Bij die zin zou je niet direct denken dat daar wat speciaals aan is, dat is het alleen wel. Deze meiden zijn niet alleen elkaar beste vriendinnen. Ze delen één grote passie: andere mensen vernederen. Deze meiden zoeken de problemen letterlijk op. Ze verzinnen weddenschappen voor elkaar en wie die weddenschap niet uitvoert, moet zichzelf laten vernederen. Deze keer was Taylor weer aan de beurt. Eén van de populaire meiden in de groep. Ze krijgt een weddenschap op haar gericht, ze moet hem wel uitvoeren. Het is niet zomaar een weddenschap, het is een weddenschap die veel impact zal hebben. Niet alleen voor Taylor, maar óók voor de zielige stakker die geen flauw idee heeft wat er aan de hand is.
    Een verhaal vol met drama, vernederingen en verschrikkelijke trutten die het leven van elkaar beschamend maken.


    Welke rollen zoek ik:
    4 meiden voor in de meidengroep: Eén bitch: Pursue - Summer Lee Porter.
    Eén leidster van de groep: Goldenblatt -Serena Jagger.
    Eén meeloper:Dreuzel - Dianne Allyn Brooks.
    Eén vrij normale:
    Hanks - Alexis Mackenzie Jefferson.
    1 ex-vriendje van Taylor.xBritta - Andrew Jake Adams.
    1 belangrijke jongen in het verhaal: Feminine - Julian Harold Welsch.
    1 lerares: Goldenblatt - Rebecca Pamela Clinton-Anderson.
    1 zusje/zus van Taylor: Feminine - Riley Johanna Lloyd.

    Wat in te vullen:
    Rol:

    Volledige naam:
    Bijnaam: Hoeft niet perse.
    Leeftijd:
    Uiterlijk: Bekend persoon + beschrijving. Graag naam erbij zetten.
    Karakter: Niet té uitgebreid. Goede en slechte kanten opnoemen.
    Verleden en familie: Situatie thuis en kleine samenvatting over familie.
    Extra: Hobby's, liefdesleven en verborgen talenten bijvoorbeeld.
    Waarschuwen:


    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 17:58 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Salamander schreef:
    Ik hoef geen rol, maar je mag mij waarschuwen n.n


    It's darkest just before the dawn <3

    WAARSCHUW MIJ =D


    Pretty is just a pretty word.

    Rol: Zusje van Taylor
    Volledige naam: Maya Rose achternaam Taylor
    Bijnaam: Haar moeder vindt haar tweede naam mooier, dus die noemt haar Rose. Haar vriendinnen noemen haar gewoon Maya.
    Leeftijd: 16, ze is op 3 Juli jarig.
    Uiterlijk:



    Ariana Grande.
    Rood (geverft) haar, bruine ogen, lang en slank.
    Karakter: Maya is heel lief, maar daardoor gebruiken mensen haar ook vaak. Ze heeft een goede band met haar zus, Taylor. Vroeger is ze gepest, waardoor ze nu heel onzeker is. Ze probeert altijd een goede vriendin te zijn. Ze is aardig, en ziet altijd het beste in mensen. Ook is ze altijd positief. Een slechter punt van haar is, dat als ze iets in haar hoofd heeft dat ze het ook wil bereiken. Meestal zijn die doelen moeilijk te halen. Ook is ze eigenwijs, en brutaal tegen haar ouders. Ze is bij mensen die ze niet kent heel verlegen.
    Verleden en familie: Vroeger is ze dus gepest, en nog steeds is ze bang om weer gepest te worden. Wel had ze vroeger één goede vriendin, maar die heeft een jaar geleden zelfmoord gepleegd. Ze is nog niet helemaal over het verlies heen, al gaat het heel goed met haar. Haar thuissituatie is net als die van Taylor, natuurlijk. Ze heeft een hele goede band met Taylor, en ze vertelt haar alles.
    Extra: Ze heeft net een vriendje gekregen, Austin (Zac Efron). Ze is heel gelukkig met hem, en ze houden echt van elkaar. Maya kan heel goed zingen, dus ze zit op zangles. Ze doet aan voetbal, de meeste mensen zeggen dat het niks voor haar is, maar ze vindt het heel erg leuk.
    Waarschuwen: Graag

    Het lijkt me een leuk verhaal, is het al begonnen?

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:05 ]


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    @xBritta, het is nog niet begonnen. Nadat ik de rollen heb gekozen, ga ik beginnen =). Bedankt voor je rol!

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:19 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Rol: Lerares
    Volledige naam: Agatha Geertruida Treintje Bramien Haerlems
    Bijnaam: Dat mogen leerlingen verzinnen :3
    Leeftijd: 57
    Uiterlijk: Dit, maar dan ouder & grijzer. [Emma Thompson als Nanny McPhee.]

    Karakter: Goede kanten heeft ze niet echt. Ze is een oude irritantie vrouw die graag uren doorzeikt over 1 onderwerp. Ze heeft een voorliefde voor katten [ze heeft er 5] en is in het geheim verliefd op de jonge gymstagaire [die natuurlijk daar niks van weet]. Ze is de ergste lerares die je je kan voorstellen, geloof me. Ze geeft puntenaftrek als je geen puntje op de i zet [dat is me dus serieus ooit overkomen] en wil altijd stilte tijdens de les [en zulke saaie dingen].
    Verleden en familie: Haar ouders en oudere zus zijn allang overleden, alleen haar jongere zusje Willemijn waar ze al haar hele leven jaloers op is, is nog in leven. Ze heeft geen contact meer met haar en woont alleen in een saai huisje. Samen met haar katten.
    Extra: Ze speelt doedelzak in haar vrije tijd en heeft al haar katten vernoemd naar Franse steden, omdat ze van Frankijk houdt.
    Waarschuwen: Zeker!


    Intersectional feminist

    @embraced okee, zou je me willen waarschuwen als het begint?
    En zou je ook willen zeggen of mijn rol wel of niet neemt?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    oke, nog even tussendoor. Wil je me waarschuwen.
    En hoe zit het met de rol die ik heb ingevuld?


    We've lived in the shadows for far too long.

    xxShyxx schreef:
    oke, nog even tussendoor. Wil je me waarschuwen.
    En hoe zit het met de rol die ik heb ingevuld?


    Ik wacht nog even andere rollen af voordat ik wat kies, maar ik zal het zeker melden!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Kan iemand misschien nog een ex-vriendje invullen?


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Doe ik wel!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Rol: ex-vriendje van Taylor
    Volledige naam: Andrew Jake Adams
    Bijnaam: Andy
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:


    Nathan Kress.
    Bruin haar, bruine ogen.
    Karakter: Hij is een aardige jongen. Hij krampt zich wel erg aan dingen vast, en hij kan niet tegen veranderingen. Verder is hij een van van de populaire jongens, en bij zijn vrienden gedraagd hij zich stoer. Bij een meisje is hij integendeel heel gevoelig.
    Verleden en familie: Hij leeft in een gelukkig gezin. Zijn jonge ouders (Bradd Pitt en Angelina Jolie) zijn nog gelukkig samen. Hij heeft een zus, Jessica (Lauren Conrad), die al uit huis is. Ook heeft hij een broertje, Ryan (Cole Sprouse).
    Vroeger had hij een goede band met zijn opa, hij vertelde hem alles. Helaas is die drie jaar geleden overleden. Zijn oma's leven wel nog, en zijn andere opa ook.
    Zijn verleden is niet heel interessant, hij heeft een goede jeugd gehad. Zijn verlatingsangst en moeite met dingen loslaten komt door de dood van zijn opa.
    Extra: Hij doet aan rugby, een bekende amerikaanse sport. Hij zit in een erg hoog team, dus hij doet ook 1x in de week aan krachttraining, om in vorm te blijven.
    Het is net uit met zijn (ex-)vriendin, Taylor. Daar is hij nog niet helemaal overheen, maar het gaat steeds beter.
    Zijn verborgen talent is breakdance, maar hij heeft geen tijd om het te beoefenen.
    Motto: Enjoy the rollorcoaster of life.
    Waarschuwen: Ja

    There you are!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    Ik vul een meisje uit de groep in en de jongen van de weddenschap. Vandaag heb ik een keertje heel de dag tijd!
    -XOXO

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 10:59 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: Belangrijke jongen uit het verhaal. 
    Volledige naam: Julian Harold Welsch.
    Bijnaam: Heel vaak voor Julian gewoon bij zijn hele voornaam genoemd, zonder bijnamen. Toch noemen veel mensen hem JJ of Junior, vooral zijn ouders noemen hem zo. Er zijn al heel veel variaties bedacht op zijn naam, zoals Jules of iets dergelijks.
    Leeftijd: Hij is nu 17 jaar oud en geboren op 11 mei. Julian is geboren in het jaar 1995.
    Uiterlijk:

    Josh Hutcherson.
    Julian is niet erg groot, maar 1.73 meter lang, en ook niet erg 'outstanding'. Gewoon een doodnormale leuke jongen om te zien. Zijn huid is erg licht in contrast met zijn haar, dat heel donkerbruin is. Veel mensen vinden zijn haarkleur zo mooi. Het is alsof zijn haren glanzen. Zelf vind hij het wel allemaal goed en is hij allang blij dat hij niet veel aan zijn haar hoeft te doen. Zijn donkerbruine haren zitten namelijk van nature al goed in model. Zijn ogen hebben een hele mooie kleur blauw. Het is voor iedereen een raadsel welke kleur het nou is. Sommige zeggen dat het blauw is, weer andere mensen zeggen dat het meet groen is. Julian zelf heeft er geen mening over en laat mensen maar praten over zijn oog- en haarkleur.
    Zijn neus is, toen hij jonger was, een keer gebroken en daarom staat hij nu een beetje anders in zijn gezicht. Daar maakt hij zich verder niet druk over, want het stoort hem verder niet. Ondanks zijn neus is er niet veel anders aan zijn gezicht wat niet normaal is. Julian mond heeft een vrij normale vorm en een rozige kleur. Zijn wangen hebben ook een lichte blos. Als hij lacht verschijnen er ook kuiltjes in zijn wangen, wat hem onweerstaanbaar maakt.
    Qua kleding draagt hij veel sneakers. Dat staat voorop. Met zijn sneakers combineerd hij polo's, t-shirts, echt alles. Dat zijn toch wel kledingstukken waar hij van houd. Soms heeft hij ook een pet op, maar dat is niet zo vaak. Hij is heel ruimdenkend met zijn kleding en soms draagt hij ook zwartleren motorrijlaarzen, die hun beste tijd hebben gehad en helemaal uitgelopen zijn. Zijn kledingstijl is gewoon wat hij fijn vind zitten. De ene dag is dat een spijkerbroek en een t-shirt en de andere dag is het weer iets anders.
    Karakter: Een echte charmeur, een flirt. Bij elk meisje die hij tegenkomt moet hij gewoon een compliment maken. De meeste meisjes vallen direct voor zijn charmes, en uiterlijk, omdat hij altijd zegt wat meisjes willen horen. Dat doet hij niet expres, het is gewoon zijn karakter. Niet dat hij echt met elk meisje een relatie aangaat, maar het is gewoon hoe hij is. Relaties heeft hij niet zo veel gehad, daar is hij veel te voorzichtig voor. 's Ochtends heeft hij wel eens een ochtendhumeur. Dan is hij echt niet te genieten tot een uur of twaalf. Dat komt waarschijnlijk door slaap te kort. Hij blijft 's nachts altijd tot heel laat wakker in zijn bed, dan ligt hij gewoon na te denken. Als hij eens een keer vroeg zou gaan slapen, zou hij minder moe zijn overdag. Helemaal omdat hij de gave heeft om overal in slaap te vallen. Het lijkt ook alsof Julian altijd aandacht nodig heeft. Hij zoekt altijd aandacht bij iedereen. Al maakt hij grappen of is hij luidruchtig. Hij is altijd graag in het gezelschap van anderen, maar kan het in zijn eentje ook redden. Als mensen een beetje de tijd nemen om hem te leren kennen, zouden ze zien dat hij eigenlijk een hele aardige jongen is. Zelf vind hij dat als mensen niet voor hem de tijd nemen, dat hij ook zijn tijd niet aan hem verspilt. Dat is dan ook iets, hij heeft een enorme hekel aan mensen die zijn tijd verspillen. Zodra hij erachter komt dat mensen dat doen, is hij er klaar mee. Julian's artistieke kant is iets wat alleen zijn ouders weten, die moedigen hem aan om zo veel mogelijk te tekenen en dat doet hij heel graag. Daarom hangen door heel het huis zijn tekeningen en schilderijen. Hij kan ook echt doodserieus zijn. Als hij gewoon aan het lachen is met zijn vrienden, kan hij ineens omslaan en serieus worden. Julian is echt een hele rustige jongen thuis als schijn voor zijn ouders, die willen dat het thuis rustig en geordend is, maar als hij bij zijn vrienden is gaat hij helemaal los. Dan kan niemand hem tegenhouden om het niet te doen, zegt hij maar altijd. Altijd kan hij lachen om alles met zijn vrienden, behalve over zijn schilderkunsten. Af en toe kunnen zijn vrienden daar namelijk een beetje om lachen, dan kan hij ineens boos op ze worden en kunnen ze voor de rest van de dag niks goeds meer doen of zeggen.
    Verleden en familie: Julian is opgegroeid in een gezellig, rustig gezin. Ze hebben het vrijwel altijd gewoon goed gehad. Zijn echte vader ziet hij nooit meer tegenwoordig, maar hij beschouwd zijn stiefvader als zijn echte vader en hij is ook tevens de vader van zijn halfzusje. De 39-jarige William Grant is nog maar net een kleine 13 jaar met de 37-jarige Brinn Grant-Welsch getrouwd. Hun hebben samen één dochter. Dat is de 11-jarige Bella. Zij is een heel rustig meisje, maar af en toe lijkt haar karakter heel erg op dat van Julian. Het middelste kind van de familie is Mia. Zij lijkt totaal niet op Julian en Bella. Mia is compleet het tegenovergestelde.
    Extra: Hij heeft een tijdje een vriendinnetje gehad, de 16-jarige Teyona. Het is na een half jaar uitgegaan, omdat ze erachter kwamen dat ze te verschillend waren. Verder heeft hij niet serieuze relaties gehad. Alleen maar korte 'flings' met meisjes op school of op vakantie.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 23:01 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Feminine schreef:
    Ik vul een meisje uit de groep in en de jongen van de weddenschap. Vandaag heb ik een keertje heel de dag tijd!
    -XOXO


    Bedankt =)!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Heb je nog wat nodig?


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.