• Heey,

    Ik heb een nieuw verhaal en ik wil graag jullie mening weten want ik wil hem graag gaan schrijven maar natuurlijk niet als hij niet word gelezen.

    de inleiding:

    Mijn leven was zo volmaakt, ik had alles een leuk vriendje veel lieve vriendinnen en mijn eigen huisje. Maar door "dat een ding" is heel mijn leven ingestort. Nu zit ik hier maar in een koud steegje het word al bijna donker. Ik denk aan iedereen waar ik zo geliefd was, en die me nu als een stuk vuil aanzien. Maar opeens hoor ik een geluid, en ik zie een zwart geraamte op me afkomen. Van angst sluit ik mijn ogen en kruip ik in elkaar. Ik voel opeens een hand op mijn schouder, er gaat een rilling door mijn lijf. Ik wil opstaan en wegrennen maar het lukt niet, het lijkt wel of ik vastgvroren zit aan de grond. Ik doe mijn ogen met moeite open en dan zie ik het, het is .....

    Dus als je dit leest wil je dan je mening achetrlaten?
    Als veel mensen het leuk vinden ga ik aan het eerste hoofdstuk beginnen, en anders verwijder ik hem gewoon en verzin ik iets anders!
    hier is nog een linkje naar het verhaal voor als je abo wilt worden

    http://www.quizlet.nl/stories/36232/my-perfect-live-is-changing/


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    Het is eigenlijk: My life is changing. (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    owja ty


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    Lijkt me

    wel een leuk verhaal.

    Sorry ik vergat bij die eerste dat tweede er achter te zette. :$

    Maar waar gaat het over?

    Ik bedoel, gaat het over een bekend iemand? Over een jongen of een meisje... En wat is zijn haar naam?

    ja dat is nog geheim daar kom je later in het verhaal achter maar het is een meisje


    Niets is moeilijker terug te vinden dan verloren vetrouwen..

    @ Odile

    Hij op met zoveel reacties te plaatsen. Je kunt ook gewoon je originele bericht aanpassen, maar zes reacties is zwaar overdreven.

    OT:
    Ik zal het verhaal even gaan bekijken.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.