• Eén groep met meiden. Bij die zin zou je niet direct denken dat daar wat speciaals aan is, dat is het alleen wel. Deze meiden zijn niet alleen elkaar beste vriendinnen. Ze delen één grote passie: andere mensen vernederen. Deze meiden zoeken de problemen letterlijk op. Ze verzinnen weddenschappen voor elkaar en wie die weddenschap niet uitvoert, moet zichzelf laten vernederen. Deze keer was Taylor weer aan de beurt. Eén van de populaire meiden in de groep. Ze krijgt een weddenschap op haar gericht, ze moet hem wel uitvoeren. Het is niet zomaar een weddenschap, het is een weddenschap die veel impact zal hebben. Niet alleen voor Taylor, maar óók voor de zielige stakker die geen flauw idee heeft wat er aan de hand is.
    Een verhaal vol met drama, vernederingen en verschrikkelijke trutten die het leven van elkaar beschamend maken.


    Welke rollen zoek ik:
    4 meiden voor in de meidengroep: Eén bitch: Pursue - Summer Lee Porter.
    Eén leidster van de groep: Goldenblatt -Serena Jagger.
    Eén meeloper:Dreuzel - Dianne Allyn Brooks.
    Eén vrij normale:
    Hanks - Alexis Mackenzie Jefferson.
    1 ex-vriendje van Taylor.xBritta - Andrew Jake Adams.
    1 belangrijke jongen in het verhaal: Feminine - Julian Harold Welsch.
    1 lerares: Goldenblatt - Rebecca Pamela Clinton-Anderson.
    1 zusje/zus van Taylor: Feminine - Riley Johanna Lloyd.

    Wat in te vullen:
    Rol:

    Volledige naam:
    Bijnaam: Hoeft niet perse.
    Leeftijd:
    Uiterlijk: Bekend persoon + beschrijving. Graag naam erbij zetten.
    Karakter: Niet té uitgebreid. Goede en slechte kanten opnoemen.
    Verleden en familie: Situatie thuis en kleine samenvatting over familie.
    Extra: Hobby's, liefdesleven en verborgen talenten bijvoorbeeld.
    Waarschuwen:


    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 17:58 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik vul dadelijk wel even de meeloper in oke? (:


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    letterlek >> letterlijk
    Maar waarschuw me als je begint =D


    “Love is a contradiction.”

    Helaas ben ik heel slecht in rollen. Maar je mag me wel waarschuwen! (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lavendor schreef:
    letterlek >> letterlijk
    Maar waarschuw me als je begint =D

    Haha bedankt! Ik dacht al, er klopt iets niet aan dat woord haha.
    Is goed hoor!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik vul er ook een in!


    Rol: Zusje van Taylor.
    Volledige naam:
    Mary Heather Achternaam Taylor.
    Bijnaam: Mary houdt erg veel van katten. Daarom noemen ze haar vaak heel simpel: Cat.
    Leeftijd: Taylor is 16 jaar oud. Jarig op 16 augustus.
    Uiterlijk:


    chloe grace moretz
    Mary is een vrolijk meisje, dat zie je ook aan haar uiterlijk. Niet alleen ziet Mary er veel ouder uit dan dat ze daadwerkelijk is, ze is prachtig. Mary heeft lang blond haar met een lichte slag erin. Mary heeft blauw/groene ogen die niet echt opvallen. Ze doet er daarom vaak iets meer mascara bij om het te laten opvallen.
    Karakter: Mary is een vrolijk meisje en gaat vrolijk haar leven door. Je zal haar bijna nooit chagrijnig zien, dat verstopt ze namelijk door een glimlach op te zetten.
    Vaak komt Mary over als een zelfverzekerd meisje, iets wat ze absoluut niet is. Mary is namelijk hartstikke onzeker, waardoor ze soms de verkeerde beslissingen maakt en fouten maakt. Mary kan soms er nerveus en stresserig overkomen, dat zit ook in de familie.
    Verleden en familie: Mary heeft één grote zus waar ze waanzinnig trots op is: Taylor.
    Extra: Mary houdt erg van zingen. Ze zingt eigenlijk elke dag wel. Het is alleen jammer dat ze haar talenten niet laat zien aan de buitenwereld.
    Mary heeft nog geen echte relaties gehad, daar is ze ook nog best jong voor natuurlijk.
    Waarschuwen:

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 19:31 ]


    You can’t force love,but when you let it find you, it’s phenomenal. - Khloe Kardashian

    Ik wil de bitch wel invullen


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Eh even een paar vraagjes he: wil je nederlandse of engelse namen, en hoe oud is Taylor? Dan weet ik hoe oud ik mijn persoon ongeveer moet maken hihi.


    i'm really try to make it more than what it is, cause everybody dies, but not everybody lives.

    Zou ik die jongen mogen invullen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Cuore schreef:
    Eh even een paar vraagjes he: wil je nederlandse of engelse namen, en hoe oud is Taylor? Dan weet ik hoe oud ik mijn persoon ongeveer moet maken hihi.


    Het liefst Engelse namen. Taylor is 17 jaar =).


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    xxShyxx schreef:
    Zou ik die jongen mogen invullen?

    Is goed hoor!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Volledige naam: Lilian Beth Carter
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk:

    Diana agron
    Ze heeft lang goud blond haar en mooie bruine ogen. Ze draagt vooral dingen die anderen ook dragen,en ze draagt ook vaak hakken en dingen die in de mode zijn.
    Ze is 1.73 lang
    Karakter: Lilian is snel op haar teentjes getrapt en kan tegen de meest onschuldige mensen zomaar de bitch uithangen, gewoon omdat ze daar zin in heeft. Ze geniet echt van de pijn van anderen. Ze heeft altijd een weer woord en is eigenlijk nooit aardig, behalve tegen haar vriendinnen, maar dan nog met een arrogant randje. Ze geeft echt niet om de gevoelens van anderen.
    Verleden en familie: Lilian is haar vaders prinsesje, maar haar moeder vertroeteld meer haar zusje Eva(15). Ze krijgt alles wat haar hart begeerd en ze is best rijk. Ze heeft nooit problemen thuis en haar ouders zijn best vaak op zakenreis. Alleen kan Lilian haar zusje Eva niet uitstaan omdat ze echt een heilig boontje is, en daar heeft Lilian een hekel aan
    Extra: Lilian kan goed dansen en is daar ook dol op, ze is nu single maar houdt wel van flirten en is ook dol op jongens.
    Waarschuwen: ja!

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 19:29 ]


    Black is not longer dangerous, so what's dangerous now? Colour. Colour is super dangerous

    Oké, ik ga nu een rolletje voor je maken!


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Hanks schreef:
    Oké, ik ga nu een rolletje voor je maken!


    Bedankt!


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Rol: De vrij normale vriendin uit het meidengroepje.
    Volledige naam: Alexis Mackenzie Jefferson
    Bijnaam: Alexis word door de meesten gewoon Alex genoemd.
    Leeftijd: Alexis is 18 jaar en jarig op 1 mei.
    Uiterlijk:



    Selena Gomez
    Alexis heeft prachtige hazelnootbruine ogen en heeft donkerbruin haar met slag erin. Ze vind het makkelijk om er gewoon een borstel er doorheen te halen 's ochtends en dan gewoon haar hand er doorheen te halen en haar haren opzij te gooien. Ze draagt niet veel make-up, gewoon een beetje mascara en wat lipgloss. Ook draagt ze vaak een dun lijntje eyeliner omdat haar ogen daardoor beter uitkomen, vind ze zelf. Alexis is ongeveer 1.75 en ze heeft ontzettend lange benen, waar ze een chronische hekel aan heeft.
    Alexis draagt graag iets op haar hoofd, vaak zijn dat beanies zoals hierboven, zwarte bolhoeden, een enorme bloem in haar haren of een bandje om haar hoofd. Ze heeft ook wel eens een bandana om haar hoofd, haar favoriete is de ene met de Amerikaanse vlag erop.
    Alexis draagt zwart, en veel. Vaak wel met een kleuraccent. Ook komt er vaak leer voor in haar kleding, broeken, shorts, jacks, ze heeft nogal wat leren kleding. Op haar kleren zitten vaak studs en Alexis draagt graag te grote bandshirts die ze toch stijlvol in haar broek kan stoppen. Ze draagt ook vaak broeken die ze tot extreem korte shorts heeft afgeknipt. Op haar kleren zit vaak studs. Qua schoenen is de kleur ook vaak zwart, met hoge hakken. Of ook gewoon gekleurde sleehakken, highheels of sandaaltjes. Anders draagt ze graag haar leren kistjes. Dit soort kleren zijn niet de enige kleren die ze draagt. Alexis houd ook van vrolijke jurkjes of maxi-dresses, luchtige vestjes en tuniekjes op een leuke skinnyjeans
    Karakter: Alexis is een belangstellend en nieuwsgierig meisje. Ze staat altijd open voor nieuwe ervaringen, vindt het geweldig om andere mensen te leren kennen en wil weten hoe alles werkt. Ze kan elke dag nog leren. Alexis is iemand die maar blijft praten. Ze is uiterst intelligent maar dat laat ze niet graag blijken. Ze kan nog altijd wel belachelijk slim uit de hoek komen, waarbij ook de nodige sarcastische opmerkingen worden gebruikt.
    Alexis kan niet tegen stiltes en er moet altijd geluid om haar heen zijn. Ze is ontzettend vrolijk en huppelt het liefst de hele dag rond, vrolijk grapjes makend. Want ze beschikt ook nog over een dosis humor.
    Ze gaat moeilijke projecten of conversaties niet uit weg en gaat juist de confrontatie aan. Hier kickt ze stiekem wel een beetje op. Alexis is daarom ook niet op haar mondje gevallen en ze durft best haar mening uit te spreken, tegenover wie dan ook. Ze heeft een scherpe tong waarmee ze venijnig uit de hoek kan komen. Alexis' scherpe tong beledigd vaak mensen met vlak sarcasme. Alexis is het meest levenslustige meisje wat je ooit hebt ontmoet. Ze heeft een blij gemoed en ze geeft zich met huid en haar over aan de activiteiten van de dag. Creativiteit, daar heeft Alexis ook een flinke dosis van. Ze is in staat nieuwe manieren te bedenken om dingen voor elkaar te krijgen. Ze is vindingrijk ze kan dingen op een andere manier aan pakken.
    Verleden en familie: Alexis' familie heeft eigenlijk een normale grootte. Haar vader is de altijd vrolijke Jack Jefferson, een man waarvoor niets te gek is. Alexis heeft haar aanstekelijke humor dan ook van hem geërfd. Haar moeder is de 49-jarige Grace Jefferson - Carter, een vrolijke vrouw die haar eigen boekenhandeltje heeft. Alexis heeft twee oudere broers. Jones van 25 en Callum van 21.
    Nathan Fillion, Demi Moore, Joe Dempsie, Joe Jonas
    Extra: Alexis' haar slechte gewoonte is dat ze rookt. Niet veel, ze is geen kettingrookster, maar ze is er ook niet vies van. Op haar linkerpols heeft Alexis het woord Always laten tattoeren, omdat Harry Potter haar leven heeft veranderd. Ook heeft ze op de binnenkant van haar rechter enkel een teken van oneindigheid laten tattoeren.
    Alexis is nu al een aantal maandjes bezig met Henrie die twee jaar ouder is. Ze hebben voor de rest nog niet echt iets officieels maar ze zijn wel dol op elkaar dus dat kan elk moment iets worden.
    Waarschuwen: Echt wel!

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 23:23 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Rol: 1 belangrijke jongen in het verhaal
    Volledige naam: Tristan Levridge
    Bijnaam: /
    Leeftijd: Tristan is 18, jarig op 14 november
    Uiterlijk: Bekend persoon + beschrijving. Graag naam erbij zetten.


    Hij is 1,75 en vindt zich zelf erg klein. Hij heeft donker bruine haren, die in de winter bijna zwart worden. En blauwe ogen. Meestal kleed hij zich net. Hij heeft namelijk een baantje bij de krant, dus moet wel.
    Ik vindt Logan Lerman het schattigste wat er bestaat.
    Karakter:
    Tristan is een lieve jongen en is erg goed gelovig. Hij vindt mensen snel zielig. Bij zijn vrienden doet hij zich altijd stoerder voor dan dat hij is. Hij schrijft graag en vindt het leuk om muziek te maken. Verder is hij niet gauw boos, en kan hij heel wat hebben. Het liefst speelt hij de hele dag met zijn hond en zijn broertjes. Tuurlijk maakt hij wel genoeg tijd voor zijn vrienden. Hij lacht erg veel en is bijna nooit verdrietig. Hij ziet dan ook altijd overal de goede kant van in.
    Verleden en familie: Hij woont samen met zijn moeder, 48, en twee broertjes van 9 en 6. Zijn vader woont een eindje ver weg. Zijn broertjes gaan om het weekend naar zijn vader, maat Tristan blijft liever bij zijn moeder. Hij helpt mee met bijna alles. Hij heeft nog niet zoveel meegemaakt, behalve dan de scheiding van zijn ouders. Hij heeft een baantje bij de krant om zijn moeder te helpen. Hij heeft ook een aantal vrienden, maar zijn beste vrienden zijn Mark en Liv. (Je spreekt het uit als ´lief´ )
    Extra: Tristan heeft een hond, genaamd Blaze. Hij schrijft graag, zowel verhalen als liedjes. Zijn echte vrienden zeggen dat hij kan zingen, maar hij lacht ze dan meestal uit en zegt dat er iets mis is met hun oren.
    Waarschuwen: Graag.

    Zeg maar als ik iets aan moet passen


    We've lived in the shadows for far too long.